"Oo Ezik"

63 3 0
                                    

1. Bölüm diye kısa olcak digerleri uzun. Sizi seviyorummm.
~~~~~~~~~~~~~~
"Peri!Kızım! Bugün sonuçlar açıklanacak ve kazanırsan yaz okuluna gideceksin,unuttun mu?!" Annemin bağırmasıyla uyandım. Aa evet. Bugün sonuçlar açıklanacak.   Yaz okuluna gitmeyi o kadar çok istiyorum ki. Bir çoğunuz düşünmek bile istemiyor. Ama bence yaz okulu,konuları tekrar etmek ve konuları pekiştirmek için çok güzel geliyor bana. Bazılarınız 'Hayır. İğrenç,düşüncesini bile sevmiyorum.' diyebilir. Bu sizin düşünceniz. Saygı duyarım tabii." Geliyorum anne!" saate baktığımda 10:47 idi. Sonuçlar 11:00 de açıklanacak. Hızla kalkıp duş aldım. Tekrar saate baktığımda saat 10:56 idi. Üstümü giyindim ve merdivenden indim. "Ben gidiyorum anne." dedim. Geç kalmak istemiyordum. Çünkü geç kalanları kazansalar bile göndermiyorlar. "Dur kız. En azından bir zeytin ye." Hemen ağzıma bir zeytin aldım ve evden çıkıp koşmaya başladım.2 dakikam kalmıştı. Tam kapıdan girdim,hoca konuşmaya başladı."Yaz okuluna gidenleri açıklayacağım. Ayrıca,şimdi gideceksiniz. Kıyafetler orada verilecek." Vay canına! Bu daha da iyimiş! Ama bir dakika.... Annem bilmiyor. Hızla telefonumu çıkarıp annemi aradım."Anne. Biz şimdi gidecekmişiz. Yani,kazanırsam." Güldü. Bir dakika,sevindi mi şimdi? "Sen kazanırsın da,biliyordum ben." dedi. Rahatladım. Söylemesem eksik hissederdim."Tamam anneciğim. Seni sonra ararım." O sırada açıklanmaya başladı."Esin Parlak." Mutlulukla kürsüye çıktı. Bayağı kişi söylendi ve aralarında benim ismim yoktu. "Peri Işık." ismim söylenince kürsüye gittim." Evet arkadaşlar. Yaz okuluna giden bu kişiler. Şimdi arkadaki otobüse binin ve gidin." Herkes gitmeye başladı. Bende arkalarından ilerledim. Otobüse binince boş bulduğum bir yere oturdum. Kulaklığımı taktım,kafamı cama dayadım ve gözümü kapadım. O sırada yanıma birinin oturduğunu hissettim. Yanıma baktığımda okulun popüler erkeği Can,yanıma oturmuştu. Beni görünce alayla güldü." Oo Ezik."

BİR PERİ MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin