Uběhly tři dny od toho co jsem naposledy viděla kluky. Stýská se mi po tom večeru, kdy jsme jen tak leželi, jedli pizzu a dívali se na televizi.
•
Dneska po škole mám sraz s Hanou, říkala, že půjdeme nakupovat. Určitě bude mít zas plnou pusu poznámek a připomínek.
Nevím jestli jí mám říct o těch dvou dnech s klukama. Jedna moje část by chtěla, uplně vidím ten její obličej, jak rudne. Ale ta druhá část říká jestli by nebylo lepší, aby to nevěděla a nemusela se do mě navážet ještě víc. Ale už toho mám dost.
,,Ahoj" uslyšela jsem za sebou známí, pisklavý hlas.
,,Ahoj Hano." odpovědelela jsem na pozdrav skleslým hlasem, ale v momentě jsem zatřepala hlavou a tím odehnala všechny myšlenky týkající se Hany.
,,Tak co? Jdeme?" ,,Jo, jasně." odpověděla jsem už s lehkým úsměvem na rtech.
Procházely jsme se po nákupním centru, když k nám najednou přiběhla nějaká holka. ,,Ahoj, já jsem Anna. Ty jsi Bella, že ano?" ,,Jo jsem Bella" odpověděla jsem zaraženě. ,,Ale jak to, že víš, jak se jmenuju?"
,,No, zjístíla jsem to podle téhle fotky." Podotkla a vytahovala si mobil z kabelky. Podala mi ho. Na fotce jsem byla já, Liam, Louis, Zayn, Harry a Niall, jak stojíme v řadě na London Eye. ,,Ukaž tu fotku" vykřikla Hana najednou. Anna se na mě podívala s otázkou v očích. Asi pochopila 'přátelství' mezi námi. Jen jsem jí pokynula hlavou a přesunula jsem svůj pohled na Hanu abych mohla sledovat její první pohledy na fotku ,,Co? To nemůžeš být ty." vyhrkla Hana. ,,Jo jsem to já Hano. Představ si to že jo." řekla jsem a naštvaně se jí dívala do očí. ,,Aha, takže to kluky podplatila tvoje matka, jo? No to jsem si mohla myslet" vyprskla a pohrdavě se zasmála. ,,Tak dost. Už mám až po krk toho jak si mě, mojí rodinu a kluky dobíráš. Proč to všechno děláš?" Dost mě to štvalo. Když tohle Hana nedělala byla celkem milá. ,,Já už skoro ani nevím proč. Asi možná proto, že je taky tvůj oblíbenec Harry a tak nějak mě to štve. " ,,Ale proč? Vždyť to je jedno jestli je můj oblíbenec Louis nebo Harry ne? Hlavní je ,že jsem Directinoer a mám je ráda všechny." Podotkla jsem s úsměvem. ,,To máš asi pravdu." Přiznala se sklopenou hlavou. ,,Takže jsme v pohodě?" zeptala jsem se opatrně ,,Jo, jsme v pohodě" dodala a usmála se.
Zbytek dne jsme strávily v obchodním centru a nakupovaly si různé oblečení. No teda špíš Hana nakupovala.
Asi kolem šesti večer jsem se vrátila domů. ,,Ahoj, jsem doma." zavolala jsem na celý dům ,,Ahoj Bello" ozvalo se z obýváku. Tenhle hlas bych poznala vždycky. Byl to můj brácha Dany, který hodně cestuje, a proto není moc často doma. ,,Ahoj. Chyběl si mi." ,,Ty mně taky špunte." rýpnul si do mě ,,Už nejsem špunt bráško." ,,Jasně já vím."
,,Kde je mamka?" zeptala jsem se zvědavě. ,,Říkala mi, že má prý nějáký sraz s kámoškama." ,,Aha. A je něco nového?" ,,Asi ani ne. U tebe je něco nového? Teda kromě toho, že tě navštívili ti tvoji kluci z 'One Direction'." podotkl a prsty naznačil uvozovky ,,No..., jo udobřily jsme se s Hnou" upozornila jsem ho. ,,Aha tak to je dobrý, ne?" ,,Asi ano" odpověděla jsem s malým úsměvem.
,,Tak když jsme sami, mohly by jsme si udělat popcorn a pustit film. Co ty na to?" navrhla jsem ,,Dobře sestřičko."
Šla jsem do kuchyně pro popcorn a Dany pustil film. Potom jsme si sedli na sedačku a protože byl dnes pátek dívali jsme se na filmy celou noc.
Omlouvám se, že jsem dlouho nepřidala další část - nějak mi nešlo psaní, ale dneska tady je. Já osobně si myslím, že není nic moc. - PIŠTE DO KOMENTŮ :-)
Hope you like it
P.S. omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Why? (One Direction)
Historia CortaToto je příběh o devatenáctileté dívce jménem Bella Wash, které doktoři zjístili rakovinu. Bellin sen je se setkat se skupinou One Direction. Co se stane až se kluci z 1D setkají s Bellou? - dozvíte se v tomto příběhu. *Toto je můj první příběh, tak...