Акт Перший. Пролог.

11 2 0
                                    

— Розкажи мені історію.

Бабуся посміхнулася крізь гніздо зморшок і змахнула пасмо хвилястого світлого волосся з мого чола.

— Ще одну? Не вистачило трьох попередніх?

— Не книжкову історію. Одна з твоїх історій.

— Вже пізно...

Унизу піднялися голоси моїх батьків, коли вони сперечалися про роботу тата. Знову. Бабуся повторно сіла на край ліжка. Ковдру з рожевими та червоними квітами вона зшила сама. Мої улюблені кольори.

— Як я можу протистояти? — Вона торкнулася пальцем ямочки на моїй лівій щоці. — Тільки коротку історію.

Я засяяла і вмостилася глибше в подушку.

— Колись давним-давно жила-була Маленький Вогник. Вона народилася на гніті високої білої свічки й жила серед тисячі інших полум'їв. Її світ був наповнений золотом, теплом і добрими речами. Вогник танцювала і мерехтіла, вправлялася витягуватися. І вона була щаслива...

— Доки?

У розповідях бабусі завжди було слово «доки». Проблема, яка все зіпсувала, але показала героям те, чого вони потребували або хотіли найбільше.

— Доки, — сказала бабуся, — не здійнявся лютий вітер і не задув усі інші свічки. Сама в темряві Маленький Вогник вчепилася в свій гніт і вижила.

— Я не знаю, чи подобається мені ця історія, — сказала я, підтягуючи покривало до підборіддя. — Я не люблю залишатися на самоті в темряві».

Маленький Вогник теж злякалася. Але вона знову навчилася виростати і сяяти.

На самоті? Вона назавжди була одна в темряві?

— Не вічність. Але досить довго.

— Для чого досить довго?

— Щоб виявити, що вона, можливо, була одним світлом серед багатьох, але у неї був власний вогонь.

— Я не розумію. Вона ж була щасливою з іншими вогниками.

— Так. Але серед них вона не могла побачити себе, не могла дізнатися, як яскраво вона сяяла. Її потрібно було кинути в темряву, щоб вона побачила свій власний блиск.

Я нахмурилася, і лише проблиск розуміння торкнувся моєї восьмирічної свідомості.

В гармоніїWhere stories live. Discover now