Keyifli okumalar kurtlarım ❤
Bu kitap aslında böyle olmayacaktı ama olsun ilerlemesi için buna ihtiyacı vardı, neyse hadi siz okumaya ben yazmaya geçeyim ❤
🐺🐺🐺
**************************
6.BÖLÜM "SARHOŞ"
Resmen saat gece yarısına gelirken evde hala çıt yoktu, sabah gitmiş ve bir daha dönmemişti.
Ben ise saatlerdir salondaki koltukta bekliyordum onu.
Vücudumdaki ağrı gitmiş yerini hafif bir sızıya bırakmıştı saatler sonunda.
Sırtımı yasladığım koltukta gözlerim uyku için yalvarsada onu merak ediyordum.
Gelmesi gerekiyordu.
Böyle olmamalıydı.
O beni ilk gördüğünde mühürlenecekti, ardından ise bana mutlu bir yuva olacaktı.
Buydu hayallerim.
Belki minik minik kurtlarımız olurdu, ya da ben tüm sürü ile kanka olup pijama partisi yapardım.
Ama nerde.
Resmen tüm hayallerim çöpe düşmüştü.
Önüme gelen saç yüzümü kaşındırsada o kadar uykum vardıki umurumda bile değildi.
Resmen tüm bedenim uyuşmuş ve hareket edemiyor gibiydi.
Bedenim uyku ile uyanıklık arasında gidip gelirken duyduğum kapı sesinin ardından gittikçe yaklaşan ayak sesleri azda olsa kendime gelmemi sağlamıştı.
Tam yanımda duran adımlar ile ayağa kalkacakken son anda durup ne yapacağını merakla beklemeye başladım.
Yüz ifademi yüzümü kapatan saçlar sayesinde göremiyordu çok şükür.
Yüzümde hissettiğim narin bir dokunuş ile yutkunmamak için savaşırken hemen yanıma oturduğunu koltuğun sallanması ile anladım.
Sıcak nefesi yüzüme vururken eli hala saçlarımda duruyordu.
Yüzüme gelen saçlar geriye itiliğinde sıcak nefesi yüzümde net bir biçimde hissettim.
Tabi onun yanında aldığım koku alkol kokusuydu.
"Neden buldun ki beni? Ben seni mutlu edememki, anca mutsuz olursun. Mutsuz olmanı istemiyorum, ama nasıl mutlu edeceğimi de bilmiyorum ki?"
Minicik bir çocuktan farksız ses tonuyla gülmek istesemde kendimi tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİN YILLIK BEKLEYİŞ (Mühür serisi 4)
WerewolfBin yıllık bir bekleyiş düşünün. Mühür. Arsız, Kurtlara hayran, Oyunbaz bir kadın. Sabırsız, Aşık, Şehvetli bir adam. Bu arsız, oyunbaz kadının bin yıldır eşini bekleyen sabırsız kurda karşı oyunlarını okumaya hazır mısınız? **********************...