Bu bölümden sonra Hazirana geçiş olucak. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️
Apartman
Aycan'dan
Barış'la el ele apartmanın önüne gelmiştik. Kapıdan içeriye girdiğimizde İlyas efendi bizi görünce konuşmaya başladı:Hayırdır nerden böyle?
Barış:Dışardan geliyoruz İlyas efendi
İlyas efendi:Onu anladık zaten. Denizde mi yüzdünüz?
Barış:Yok İlyas efendi. Yağmurun altında romantik bir gece geçirdik.Barış bunu söyledikten sonra ben yüzüme utangaç bir gülümseme yerleştirdim. İlyas efendi konuşmaya başladı:Aboooov. Len sevgilin yok muydu?
Barış:Biteli baya oldu.-İyi geceler İlyas efendi.
İlyas efendi:İyi geceler
Yukarıya çıktıktan sonra ben konuşmaya başladım:Hep sorucam unutuyorum. Siz niye ona İlyas efendi diyorsunuz?
Barış:Bir sebebi yok. O öyle dememizi istiyor. Bizde öyle diyoruz.-Güzel geceydi prenses
Aycan:Evet. Ama sürprizli değildi.
Barış:Birgün o da olur güzelim.
Barış bunu söyledikten sonra onun boynuna sarılarak konuşmaya başladım:Seni çok seviyorum Barış
Barış:Bende seni çok seviyorum yavrumAycan:Saçların ve üstün hala çok ıslak. Hasta olucaksın.
Barış:Bakarsın bana işte
Sol omzuna vurarak konuşmaya başladım:Pislik. Bilerek mi durdun yağmurun altında?
Barış:Olabilir. Hem evlendiğimiz zaman bana bakmakta yabancılık çekmezsin.Aycan:Yabancılık çekiceğimi kim söyledi?
Barış:Ne biliyim. Utangaçsın ya ondan söyledim.
Aycan:Utangaç olabilirim. Ama sevdiğim adamada bakamıycak kadar utangaç değilim.-Ama bir sıkıntımız var
Barış:Ne?
Aycan:Söyliycem. Ama dalga geçmek yok
Barış:Tamm söyle
Aycan:Ben yemek yapmayı bilmiyorum
Bunu söylememle Barış sırıtmaya başladı. Bende omzuna vurarak konuşmaya başladım:Ya gülmiycektin amaağBarış:Hiç mi bilmiyorsun?
Aycan:Yani makarna bide salata çeşitleri
Barış:Bu kadar?
Aycan:Hıhı
Barış:Öğreteyim mi?
Aycan:Öğret.
Barış:Tamm o zaman. Birgün öğretirim bebeğimAycan:Tamm git artık. Hasta olucaksın.
Bunu söylememle Barış dudağıma yapıştı. Bende onun öpüşüne karşılık vermeye başladım.Biraz öpüştükten sonra ayrıldık ve ben konuşmaya başladım:İyi geceler mavişim
Barış:İyi geceler barbim
Barış yukarıya çıktıktan sonra bende anahtarla içeriye girdim. Lale ve Nisa salonda oturuyorlardı. Lale salondan yanıma gelip konuşmaya başladı:Islandın mı?Aycan:Maalesef evet. Barış bey saolsun. Yağmurun altında durduk.
Nisa:Baro'ya bak sen. Detayları istiyorum. Hemen gel anlat.
Lale:Fazla meraklıdır
Aycan:Onu anladım zaten. Anlatırım. Bir üstümü değiştireyim anlatırım.
Bunu söyledikten sonra odama girip hemen üstümü değiştirdim.Üstümü değiştirdikten sonra salona geçtiğimde tekli koltuğa bağdaş kurarak oturduktan sonra Nisa konuşmaya başladı:Anlat hadi. Çok merak ettim.
Nisa bunu söyledikten sonra ben anlatmaya başladım.Nisa:Ohaa. Yağmur altında romantiklik mi? Bir Baro'ya bak bide benim öküze bak ya
Aycan:O da yapar merak etme.
Nisa:O yaparsa anca beste yapar. Bir beste yapıyormuş şimdi öküz.Lale bana bakarak konuşmaya başladı:Kızdı
Lale'nin söylediğine hafif sırıtarak cevap verdim:Aynn
Nisa:İyi geceler ben yatıyorum.
Aylal:İyi gecelerNisa gittikten birkaç saat sonra Lale'de gitmişti. Bende televizyon masasının altındaki günlüğümü alıp masaya oturup bişeyler karaladım.
Ben çocukluğumdan beri günlük tutuyordum. Buraya geldiğimden beride sürekli yazıyordum.
22 Mayıs 2022
Sonunda istediğim hayata kavuştum. Barış sayesinde istediğim, mutlu olabileceğim hayata kavuştum. Barış, benim hayatım, aşkım kısacası herşeyim.
Bugün anladım. Barış'ı ne kadar çok sevdiğimi bugün anladım. Yağmurun altında ıslanırken, yağmur altında öpüşürken anladım onu ne kadar çok sevdiğimi.
Her ne kadar karnımda Zeyd'in bebeğini taşıyor olsamda Barış bu bebeği hiç tereddüt etmeden kabul etti. Barış'ın yerinde başkası olsa anında beni terk ederdi. Ama Barış terk etmedi. Bu bebeğe babalık yapmaya hazır.
Ben hazır mıyım peki? Bebeğimi her zorluğa karşı korumaya hazır mıyım? Onu, Zeyd'ten koruyabilicek miyim?
Zeyd bu bebeği öğrendiğinde beni yanına almak istiycektir. Ama ben ölsemde onunla birlikte gitmem. Bu hatayı bir kere yaptım. Bir daha yapmam. Bir kere daha sevdiğim adamı bırakıp gitmem.
Ve belki kızımı belkide oğlumu ne pahasına olursa olsun korıycam. Hazır olsamda olmasamda korumaya çalışıcam. Sevdiğim adamla birlikte...
Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar....❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
DiversosBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...