43.Bölüm..
Dylan'ın Anlatımından..
Son gazla geldiğimiz 15 dakikalık yolun ardından eve kucağımda Buse'yle girmiştim.
Odaya girer girmez yatağa yatırıp üzerindekileri çıkartmaya başladım.
Bana gülerek bakan Buse'ye aldırmamaya çalışıyordum, onu soymamdan zevk alır gibiydi ama ben hiç gülmüyordum.
Zaten iki parça olan kıyafetini üzerinden bir çırpıda çıkartıp sadece iç çamaşırlı olan bedenini kucağıma alarak banyoya götürdüm.
Onu kucağımdan indirip suyu ayarladım. Yarı baygın yarı ayık öylece duruyordu.
Duş başlığını yerine takıp Buse'yi suyun altına çektim. Islandığında ürpertiyle benim üzerime atladı.
Onu kendimden uzaklaştırıp tekrardan suyun altına götürdüm.
Ayılması gerekiyordu, suyu biraz daha soğuğa ayarlamıştım.
Soğuk su bedenine değdiğinde çığlık atarak suyun altından çıktı. Benim yanıma gelip yanağıma güçlü bir tokat yapıştırdı.
"Üşüyorum salak!"
"Üşü, titre ve kendine gel diye yapıyorum zaten! Belli ki işe yaradı.."
Suyu kapatıp ona yaklaştım, yüzünü ellerimin arasına alıp gözlerine baktım.
Ayık olduğundan emin olmam gerekiyordu ve gözlerindeki renk yerine gelmiş, büyüyen göz bebekleri biraz küçülmüştü.
Nihayet kendine gelmişti. Ellerimi yüzünden çekip gözlerimi de üzerinden çektim, duşakabinden çıkıp ona seslenerek dışarıya çıktım.
"Sen üzerini giyin ben bir sigara içip geleceğim."
Banyodan çıkıp odaya girdim, giyim odasından üzerime bir tişört geçirdim, ceketimden sigaramı alıp odadan da dışarıya çıktım.
Salonun balkonuna giriş yaparak sigaramı yaktım. Hem düşünüp hem tüttürüyordum.
Buse bunu neden yapıyordu, artık benimleyken eğlenmiyor ve başka eğlenceler mi arıyordu?
Veya onu bırakıp maça gitmem canını mı sıkıyordu?
Olabilirdi, birkaç saatliğine de olsa ayrı kalmak belki benden uzaklaşmasını sağlıyor olabilirdi.
Peki ya bana olan aşkı köreliyorsa? Artık cicim ayları geçmişti ve gerçek bir evlilik yaşıyorduk, bu onu bunaltmış olabilir miydi?
Sigaramın bittiğini içime çektiğimde dudaklarımın yanmasından anlamıştım. Onu tek elimle uzaklara attım, içeriye girip kapıyı kapattım.
Artık hazır olduğunu düşünüyordum. Odaya bodoslama daldığımda gördüğüm şey bir anlığına beynimi uyuşturmuştu, zaten sigaradan dönen başım onu gördüğümde daha fazla etki göstererek yalpalamamı sağladı.
Gözlerim onun üzerindeyken bedenimi kontrol etmek zordu ama bunu başarıp düşmemeyi ve ayakta kalmayı başarabilmiştim.
Giydiği gecelik şu âna kadar gördüğüm en seksi şeylerden biriydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü +18
Любовные романыDikkat! Bağımlılık Yapabilir.. Bu hikâyenin yazımında hiçbir canlıya zarar verilmemiştir.. ... "Onu kendime âşık edeceğim.." "Bu büyü yasak ve tehlikeli, yine de yaptırmakta kararlı mısın?" "Evet, istiyorum." "Baştan uyarmalıyım ki bunu yaptığımız k...