#وحش_روضته_انثي
#حكايات_mevo
البارت الثالث...
دخل عمها لينصدم من ما راي.. كانت ليان تبكي بشده وتنتحب وابنه يمسكها بعنف ويصرخ فيها.. صدح صوته بغضب. ابعد ايدك عنها يا زباله انت اتجننت..
انصدم مازن وتراجع.. ليقول..... انت بتشتمني عشان دي.
هتف ابوه.. واضربك بالجزمه عشانها هيا حصلت تمد ايدك عليها يا حيوان انت ايه جايب قرفك ده منين منك لله خلفه زباله.
صرخ مازن انت كل ده بسببها ايه مش مكفيها بنصرف عليها عايزه تعملها ريسه عليا والا ايه.
صرخ الاب بانفعال.... اخرس قطع لسانك هيا مين اللي بنصرف عليها يا واطي دا بنت عمك لحمك ودمك انت جاحد ليه كده.. واريسها عليك هيا لوحدها ريسه.. بنت بميت راجل.. يا ريتها بنتي وانت كنت رميتك بره. ادب واخلاق َتربيه وانت بايظ ونجس.
نظر اليها مازن بغل وهيا تنتحب ويقول. عاجبك كده يا ست الممحونه عجبك بنمسك في بعض عشانك..واحنا اللي بناكلك ونشربك منك لله.
صرخ ابيه.. اخرص ماتبصلهاش ولا توجهلها كلمه دي ستك وتاج راسك مابتطلبش مليم وقرشين ابوها فتحت بيهم مكتب علي ادها ومشرفاني ورافضه تطلع علي افايا.. انما انت وسخ ونازل نحل فيا وكل يوم والتاني فضايح انت ايه ما بتشبعش فضايح.
صرخ مازن.. انت اللي هتموت عالفلوس اعملك ايه عندك ملايين ومقفلها عليا..انا ابنك الوحيد هتعين دا كله لمين يعني عايز اعيش ذي الخلق اعملك ايه يعني.
صرخ شكري.. تعملي ايه.. تعملي ايه صحيح.. ماهو النجس مابيحسش بنفسه.. مره تضرب واحد كنت هتموته وندفعله فلوس. مره تبيع دهب امك يا جاحد. ومره تاخد فلوس من ورايا ومره نسوان بتتحدف عليا تاخد فلوس مانت بتتصرمح من عرق النسوان وانهارده بعتلي بلطجيه يفضحوني. بتاخد فلوس بالربا يا زباله يا انجس خلق الله تعمل الحرام وتحدفه عليا وانا الم وساختك انت ايه منك لله منك لله هتموتني محصور وتخرب بيتي وتفضحني وانا اللي اسمي انضف من النضافه.شكري الريمسي علي اخر الزمن ابنه نصاب وفضيحه.
بهت مازن قليلا لتقترب ليان وتحاول ان تهدئ عمها فهيا تخاف عليهانفعل مازن مره اخري.. اه قربي ياختي واقعدي حبي وسحسحي فيه لما ركبتي ودلدلتي انت ايه اتحدفتي علينا من انهي نصيبه من يوم ما دخلتي البيت ماشفناش يوم عدل بخت كنتي متي مع ابوكي وامك بدل ماتقرفينا..
انصعقت هيا وعمها من كم السوء الذي بداخله ليقترب عمها منه ويصفعه علي وجهه..... اخرس قطع لسانك ياللي ماشفتش تربيه في حياتك اخرس يا منقوع الشر يا خلفه الشوم.. موته تاخدك وتريحني منك. منك لله هتموتني والله لاكون معرفك انت مين ومقامك ايه يا واطي.
كان يصرخ ويمسك فيه من ملابسه ومازن ينظر اليها بحقد.. صرخ عَمها.... بتبصلها بغل ليه انت ايه سوادك ده الم وراك واداري فضايحك عشان تتعدل والبت تخبي قله ادبك ووساختك والاخر تعمل كده امال لو مت هترميها يا واطي يا عره الرجاله..
صرخ مازن...... اه هرميها وهموتها عشان تبقي تعليها عليا اوي.
صرخ شكري وهو يضربه علي وجهه......هترمي بنت عمك ولحمك يا واطي..منك لله.. يا حسره قلبي يا قهرتي.. بس لا.. بره.. بره يا زباله ما اشفش وشك هنا بره يا ابن الكلب مش عايزك مش عايزك..
نظر مازن اليها بغل ويقول..... والله لاعرفك مقامك وانهش قلبك وتركهم وخرج..
وقف العم لحظه والشحوب قد ظهر عليه وبدأ يحس بوجع في صدره..وبدا يترنح ويمسك صدره ووجه شحب واصفر
لتقترب منه ليان برعب وترتعش .. عمي عمي مالك انت عامل كده ليه..
هتف وهو يلهث..... الحقيني يا ليان قلبي مش قادر وصرخ العم وسقط ارضا لتصرخ ليان وتنتحب وتحس بالذعر وترتجف تجمع الخدم واتي الحرس مسرعين وهيا تصرخ باسم عمها من رعبها لا تعرف ماذا تفعل فهو كل حياتها لتصاب بالذعر من الرعب .
اخذتها الخادمه تحتضنها ويحمل العم ويذهبا مسرعين الي المشفي تضح انه مصاب بازمه قلبيه شديده من الممكن ان تجهز عليه لتجلس ليان والرعب يتملكها من فقد سندها الوحيد فهي ليس لها الا هو.. فتاه رقيقه حالمه تعشق عمها ولا تتخيل ان تبتعد عنه لتصاب بالاختناق والرعب وتدخل في حاله هيستيريه وتقع علي الارض من رعبها تدخل الطبيب فورا يعطيها مهدي لتنام بجوار عمها لتصبح ليله كاحله عليهم اب اثقله الهم من ابن عاق فرد قلاعه وعم سوءه وابنه اصابتها فاجعه الخوف من فقد سندها...
********
أنت تقرأ
وحش روضته انثي. ميفو السلطان
Romanceفتاه رقيقه تخاف من المواجهه تعيش في كنف عمها ليكتب لها عمها كل ما يملك ليوغر صدر ابنه الفاسد ليحضر لها شيطان اكبر ينهش قلبها ليعيد له حقه