Alona povestește:
Am aterizat la Palermo și ne-am cazat la un hotel. Eu și Sam stam în aceeași camera, iar Xoni sta singur. Am închiriat un etaj întreg, pentru ca am venit și cu oamenii noștri.
Într-o oră este întâlnirea și eu trebuie sa ma pregătesc. Mi-am luat pe mine o pereche de pantaloni de piele negri tăiați și o cămașă neagra tăiată, cu buricu gol,iar în picioare o pereche de stiletto negri.
Marko povestește:
M-am îmbrăcat și am plecat spre camera lui Marius.
Marius: Și eu sunt gata.
Marko: Hai sa mergem.
Ne-am urcat în mașină și am pornit spre un bar de lux. Când am ajuns ni s-a spus sa mergem în separeu. Oamenii mei erau peste tot, este ceva obișnuit, nu se știe cine apare.
Ana povestește:
Am întrat în bar cu Sam și Xoni, în fata mea. Mereu ei merg în fata mea, pentru a se asigura ca sunt în siguranță, au dechis ușa separeului și au intrtat ei,după eu. Mi-a picat fața când am văzut ca acolo erau Marius și Marko. Mi-am stăpânit emoțiile și m-am îndreptat spre masă. După ce băieții au făcut cunoștință, a venit rândul meu. Amândoi mi-au sărutat mână și am luat loc la masă. Marius,se uita la mine foarte dubios, sper ca nu si-a dat seama.
Marius: Te-ai prezentat pe porecla diavolul, dar cum te numești?
Alona: Alona Lange.
Marius: Te pot întreba de ce ți se zice diavolul?
Alona: De ce te-ar interesa ?
Marius: O sa facem afaceri împreună și vreau sa știu dacă pot avea încredere.
Alona: Pentru ca am foarte multe crime făcute, am fost nevoita sa omor și copii.
Marko: Semeni cu cineva, dar nu îmi pot sa seama cu cine.
Marius: E Ana.
Marko: Ana?(mi s-a tăiat respirația)
Alona: Eu sunt Alona, nu știu cine este Ana.(am început sa neg)
Sam: Dacă vreți sa facem afaceri împreună, va rog sa lăsați prostiile cu iubita mea.
Marius: Ma duc pana la baie și după discutam.
Marius povestește:
Sigur este Ana, seamănă prea mult cu ea. O sun pe Bia
C.T
Bia: Alo.
Marius: Hai repede la bar.
Bia: De ce?
Marius: Femeia cu care ne-am întâlnit,pot sa bag mana în foc ca e Ana.
Bia:Lasă prostiile.
Marius: Nu glumesc. Hai sa vezi.
C.T.Î
Bia povestește
Când am auzit ce a zis Marius, m-am urcat în mașină și am fugit spre bar. Am parcat repede mașina și am intrat,am văzut oamenii lui Marko, iar ei mi-au făcut semn unde sunt băieții. Am deschis ușa separeului, iar când femeia bruneta s-a întors spre mine, am început sa plâng.
Bia: Ana(am fugit și am luat-o în brate )
Alona povestește:
Pe ușa a intrta Bianca, iar când m-a văzut m-a luat în brate și a început sa plângă, dar eu nu am făcut nimic sa le demonstrez ca exact eu sunt.
Alona:Ăă, puteți sa luați femeia asta de pe mine și cine dracu e Ana?
Bia: Tu ești Ana.
Alona: Ma confunzi femeie.
Marko:Ana, tu ești?(m-am apropiat de ea)
Alona: Sam, fa ceva, ca altfel sunt morți toți. Eu sunt Alona(am pus mana pe pistol)
Sam: Marko, te rog sa-i dai drumul iubitei mele, acum. Nu mai facem nicio afacere.
Marko: Nu mă interesează de afaceri, ea este Ana.
Alona: Oamnei buni, ce dracu aveți toți și cine dracu este Ana?
Marius: Nu te mai preface, ai de dat explicații.
Alona:Eu nu dau explicații nimănui. Hai, plecam baieti.
Marko povestește l:
Am vrut sa fug după ea, dar Marius,m-a oprit.
Marius:Hai sa o urmărim.
Am plecat cu Marius și Bianca, pe urmele Anei. Am simțit ca ea este,inima mea îmi spune ca ea este. Femeia mea.
Ana povestește:
Am ajuns la hotel și am intrat în camera.
Sam: Ești bine ?
Alona: Cred.
Sam: Cum dracu te-au recunoscut?
Alona:Marius, ma cunoaște cel mai bine pe lumea asta, era normal sa ma recunoască. Ma duc sa fac dus și vorbim după.
După ce m-am demachiat și am făcut dus, mi-am scos și lentilele. M-am întors în camera doar în prosop.
Sam: Vai, dar ce sexi suntem. Când ai de gând sa le spui cine ești cu adevărat?
Alona: Nu pot. Nu pot sa-i pun în pericol. Ai văzut câți oameni vor sa ma distrugă.
Sam: Oamenii aia țin la tine.
Alona: Știu, Sam.
După ce am mai stat de vorba, am început sa ne sarutam, iar Sam, a aruncat prosopul se pe mine, a început sa între în mine, când ușa camerei s-a dechis și au intrat Bia, Marko și Marius.
Alona: Ce p*** mea căutați aici?(ma chinuiam sa trag pătură pe noi și am scos pistolul de sub perna)
Marko: Ana, ce înseamnă asta? (Am început sa urlu)
Alona: Tu nu înțelegi ca eu nu sunt Ana? Ana, a murit acum 3 ani, eu sunt Alona,ce căutați aici?
Marius: De unde știi ca a murit dacă noi nu ti-am spus?
Alona: Nu era clar ca ma informez, când voi tot îmi ziceți Ana?
Sam: Alona, în secunda asta plecam.
Marko: Nu pleacă nicăieri cu tine, este femeia mea.
Sam: Ești tampit ?
Alona: Ieșiți afara acum. Marko,nici măcar nu te cunosc, nu sunt femeia ta.
Marko: Ba da.
Alona povestește:
Am dat repede un mesaj băieților mei și au venit sa-i scoată din camera mea.
Bia povestește:
După ce băieții Alonei, ne-au dat afara, am plecat spre casa. În living erau Don și Răzvan.
Razvan: Unde a-ți fost?
Bia: Marius, avea dreptate.
Don: Cu ce ?
Marko: Femeia cu care ne-am văzut pentru afacere, știi cine era?
Don: Cine ?
Marius: Ana.
Razvan: Ce ?
Don: Sunteți siguri ?
Bia: Da, tată. Ea este.
Marko:Am făcut cunoștință și am simțit ca ea este.
Don: Îl sun pe Franco, sa vină aici și vedem ce facem.
Marko: Îl omor pe ăla. Îl distrug.
Razvan: Ce ai?
Marko: Am urmărit-o pana la hotelul unde sta și am întrat peste ea, se pare ca făcea sex. Nimeni nu se atinge de femeia mea.
Don: Marko, dar iubita ta?
Marko: Ana, este femeia mea si punct. Trebuie sa ma despart de Kensi.
Don: Ești sigur ? Dacă chiar este Ana,poate ea nu mai simte nimic pentru tine.
Marko:O sa simtă.
Alona povestește:
Alona: Sam, ce dracu fac?
Sam: Spui adevărul. Nici ei nu sunt siguri ca tu ești, dar Marko,mai avea puțin și sarea la bătaie la mine.
După câteva secunde intra Xoni, peste noi.
Xoni: Alona, avem o problema.
Alona: Ce ?
Xoni: Albanezii au aflat ca ai familie și au răpit o fetita.
Alona: Ce fetița?
Xoni: Una de 3 ani.
Alona: Amelia(am început sa urlu)
Bia povestește:
Când am aflat ca Amelia, a fost răpită am înnebunit. Toți oamenii lui Marko și lui Franco, o cauta.
Franco:Ce dracu se întâmplă? Ana, trăiește, iar Amelia a fost răpită.(am început sa urlu)
Don: Nu vreau sa zic o prostie, dar cred ca Ana, si-a adus dușmanii cu ea.
Marko: Tată, încetează.
Marius: Don, are dreptate.
Armando: Am găsit-o, este intr-un depozit la marginea orașului, se pare ca albanezii au răpit-o.
Don: Hai sa mergem.
Alona povestește :
După ce mi-am sunat niște cunoștințe din Albania, am cerut sa mi se aducă aici copilul lui Moncrati, albanezul ce a răpit-o pe Amelia. În 2 ore ajunge aici.
Sam: Alona, ce ai de gând?
Alona: O sa intram peste ei. Ai aflat unde sunt?
Sam: Da, într-un depozit la marginea orașului.
Alona:Perfect. Ameliei,nu o sa-i facă nimic, pentru ca el vrea sa ma vadă pe mine.
Sam: Crezi ca e bine ce facem ?
Alona: Nu știu,sper doar sa nu pateasca nimeni,nimic.
Sam: Am anunțat oamenii și sunt pregătiți pentru orice.
Alona: Este perfect, știm cu toții ca pe mine ma vrea moarta.
Sam: Ești obligata sa le zici adevărul acum.
Alona:Știu, dar nu am ce sa mai fac. Nepoata mea este răpită.
Sam: O sa-mi lipsești.
Alona: De ce spui asta?
Sam:Pai nu o sa ramai aici?
Alona: Ba da, dar și voi rămâneți aici.
Sam: Ești sigura ca vrei asta?
Alona: Am preluat jumătate de Europa, dacă suntem toți aici și mai sunt și Marius și Marko, preluam tot.
Sam: Tu decizi. Eu doar te susțin.
Alona: Trebuie sa ma vad cu Kensi, am nevoie de ea la depozit.
Sam: O sun și o chem aici.
Alona: Perfect.
Autor povestește:
Kensi, este o prietena foarte bună de a Alonei, mereu s-au ajutat. Ceea ce nu știe Alona, este ca Kensi, este iubita lui Marko, dar nici Kensi, nu știe ca Alona, este fosta iubita a lui Marko.
CITEȘTI
Diavolul sub chip de femeie
RomanceVolumul II din Iubirea cere sacrificii. După ce si-a înscenat moartea și si-a schimbat numele, Ana Castelano,mai nou cunoscuta sub numele de Alona Lange sau Diavolul, pleacă în Albania, unde își face legături puternice în politie, mafie si armata. T...