Zorluk: belirlenmemiş
》439603757485
》095270896
》..........?................Level ▀▄, garip odalardan oluşan bi seviyedir. En dengesiz olarak bilinen seviyedir.
Ben ölü değilim. Feisling beni kovalarken, ben... Ben... iyiyim. Ben... Kısaca bilinmeyem bir seviyede bir kuleden atladım... Ve ben... Nasılsa sona sağlıklı şekilde indim, nasıl....... (son cümle her türlü garip oluo boyle çevirdim.)
Ölüm Odası
Bu oda işkence odası gibi. Tavan, zemin, duvarlar çivilerle kaplıydı. Kendimi sandalyede buldum. O da çivilerle kaplanmıştı. Kanamaya başladım. Yine de ayağa kalktım ve tırnakların arasından yürüdüm. Dışarı çıkabilmenin bir yolunu arıyordum, ama o orda değildi! Bu cehennem gibi yerde tek bir oda bile yoktu... Cehennem gibi yürüyüşden 12 dakika sonra, Hâlâ zemin gibi görünen bir ambar kapağına bastım. Gıcırdadı. Dikkatlice açtım ve..... Oh, evet! Merdivenler dar bir korridora gidiyordu.
Karanlık İşkenceler
Bilinmeyenle buluşmak için merdivenlerden aşağı indim. Çivilerle saplanmıştım sonra, aklım düşünmek istemedi. Düz ilerledim ve bir kütüphaneye vardığımı farkettim. Çevremdekileri hissettim. Yırtık kitaplarla dolu raflar vardı. Uzakta sadece loş bir parıltı görülebiliyordu. Level 6'ya geçtiğimi zannetmiştim, ama hayır... Sadece aynı seviyenin bir parçasıydı.. Altımda soğuk bir su vardı. Her nasılsa bacaklarımın verdiği acı yüzünden dikkatım dağıldı. 47 dakikadır yürüdükten sonra, Eski bir tahta sandalyeye oturdum. Etrafımda hiç bir varlık yoktu. Uzaktan sadece insan çığlıkları ve çarpık müzik sesi duyulabiliyordu. 5 dakikalık bir aradan sonra, sonunda bu delice seviyeden kaçmanın bi yolun olduğunu farkettim!!! Ama kalkar kalkmaz hemen noclip vardı.
Cennete.... çıkış mı?
En son saçma konuşuyordum. Cümleleri birbirleriyle eşleştirmedim... Aslında,her şey o ruhda. Kısaca, karanlıktan kurtuldum. Şimdi özgürüm..... Yani, cennetteyim!
cennet
..... Bunun için bekliyordum......
Gökdelen
Çalan müzik nerde? O kayboldu.... Neden beton bir zemindeyim? Neden gök siyah? Gitti mi? Dokular gitti mi?
Ben deliyim!!!!
Boşluğun üzerinde asılı duran raftan düştüm mshvshtk8x4c9t3733333333333333
boşluk
Ben döndüm...... Evet, şimdi deliyim, yani diğer insanlara hiç birşey anlatamam... Ben mutluyum.. Ben her zaman mutluyum!
Kalın yazılanlar adamın yaşadıklarıdır ve söyledikleridir yani bundan sonrası adam sorguya çekiliyor. Kısaca, ses kaydı.
*Ajan:
Merhaba! Ben B.N.T.G ajanıyım. Vardığın seviyede ne gördün? Anlat.
Adam:
Ben sıradan biriyim. Bedenimdeki kesiklere dikkat vermeyin. O harika seviyede lezzetli kiraz suyu içiyordum! Ahem.. ahem.. O level cennet gibiydi! Unicornlar uçuyordu. Onlara bindim.. Ne kadarda eğlendim!
Ajan:
Bana o seviyeye nasıl geldiğini açıklar mısın?
Adam:
Ben.... Hatırlamıyorum... Oraya gelecek kişiyi Tanrı seçicek! Orda bir sürü badem suyu vardı. Oraya gel!*
Kayıt bitti.
Bu arada bana yanlış çevirdin demeyin!! Hakkında bulursam yazıcağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Backrooms level : ▀▄
HorrorSelam!! Bu level hakkında çevirilerimi sunmaktayım umarım okunur.