♡End of holidays♡

343 21 0
                                    

Jungwon Pohl.
Bylo odpoledne a já si připravoval věci do školy. Ano, zítra končí prázdniny. Nejhorší je, že ve škole budu tento rok bydlet protože jí mám od domova daleko. A taky budu muset vyrazit v 6:00 abych stihl dojet do odpoledne. Snad nebudu mít spolubydlící, kteří by mě nenechali se učit. Úplně plnou tašku s učebnicema jsem zapnul a začal si připravovat kufr. Dal jsem do něj všechno oblečení, které se mi líbilo. Cink. Byl to můj telefon na kterém se rozsvítilo oznámení od nové učitelky.

Paní učitelka:
Dobrý den nový žáci. Mám tu pro vás pár informací na nový školní rok.
• Ti kteří bydlí od školy dále, než 15 km automaticky ve škole zůstanou. Najděte si spolubydlícího.
• Přistoupí k nám 2 nový žáci.
• Naše kmenová třída se bude nacházet v budově D, na dveřích bude číslo 12.
• Sraz ve kmenové třídě v 13:15, ten kdo nestihne, nás najde druhý den v A28 v 8:00.
• Rozhodně počítejte s odpoledním vyučováním v Pondělí a Středu.
• Snídaně, Obědy a večeře si budete muset platit (Pokud budete chtít).
Doufám že si tento rok spolu užijeme, a že budete používat hlavy co nejvíc to jde. Y.P

Nový žáci? Snad to nebudou nějací hulváti. Dobalil jsem kufr a vyndal mé úspory, které použiju na jídlo. Moc jich není ale rodiče říkali že mi budou peníze posílat takže asi dobrý.

-

Je večer a já si fénuju vlasy. Vlasy jsem dofénoval a fén jsem uklidil na původní místo. Vyčistil jsem si zuby, převléknul jsem se do pyžama a nastavil si budík na 6:00. Šel jsem spát.

High school loves [Jaywon] ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat