13:10
Konečně jsme u školy. Vešli jsme s kuframa dovnitř a všimli si už starší paní za pultem. ,,Dobrý den, ehm, kde najdu třídu D12?" Zeptal se Sunghoon a paní nás čekla pohledem. ,,Kdo jste?" Zeptala se nás otráveným hlasem. ,,Park Sunghoon a Yang Jungwon." Řekl a podíval se na mne nejistým pohledem. Paní něco naťukala do počítače a usmála se. ,,Ach ano, žáci druhé střední třídy. Třída číslo D12." Začala číst a nám spadl kámen ze srdce. Dala mapku celé školy na stůl a ukázala na část D. ,,Půjdete napravo, vyjdete 2 patra a půjdete úplně na konec chodby." Usmála se paní a my jsme s úklonou poděkovali. Šli jsme tam, kam nás paní navigovala. Sraz ve třídě měl být v 13:15. Vyšli jsme schody, nakoukli jsme a uviděli třídy D20, D21, D22 a D23. Tam ne. Šli jsme ještě výš a uviděli hned D9, D10, D11 a D12. Šli jsme hned na konec chodby a otevřeli dveře od třídy D12. Seděla tam starší učitelka a ještě 2 žáci. Přesněji Hoseok a Yeonjun.
,,Ahoj Woniee, Hooniee." Obejmuli nás oba. ,,Ahuuj. Jak jste se měli?" Zeptal se jich hned Sunghoon. ,,Vy jste Jungwon a Sunghoon že?" Zeptala se nás učitelka. ,,Ano to jsme my. Dobrý den." Uklonili jsme se a pokračovali v debatě o prázdninách. ,,Dobrý den." Přišel i Heeseung. Obejmuli jsme ho a přidali ho do debaty. ,,Pan Taehyung?" Podívala se na něj učitelka. ,,Nene. Já jsem Heeseung." Řekl Hee a dále si s námi povídal. Učitelka si zase něco zapsala do sešítku i do počítače. ,,Dobrý den." Přišel do třídy Riky, za ním Soobin a Yoongi. ,,Jména?" Zeptala se jich učitelka. ,,Soobin, tohle je Riki a tohle Yoongi." Usmál se Soobin a pozdravil nás. ,,Zatím nás je celkem málo, a to je 13:13." Podíval se na hodinky Hobi. ,,Zapoměla jsem vám říct že jste ti, co se nevešli do jiných tříd. S nováčky vás bude 12." Usmála se a zase něco zapsala do počítače. ,,A kdo jsou ti nováčci?" Zeptal se Yeonjun. ,,Uvidíte." Řekla učitelka a sundala si brýle. Do třídy Přišel Tae s Taem. ,,Taehyung a Taehyun." Oznámil hned učitelce. Ta si nandala brýle a hned začala psát. ,,Taeee ahuuj." Obejmul ho Heeseung. Začali jsme hned kecat o prázdninách, kde jsme byli atd. ,,Tak už se posaďte." Vstala učitelka a šla na chodbu.
Taehyun, Sunghoon a Yoongi si sedli do trojlavice vzadu. Soobin a Hoseok do dvojlavice před ně, Yeonjun a Heeseung si sedli doprostřed. Riki a Taehyung si sedli dopředu a já si sednul sám do trojlavice vzadu, která stála ještě za Taehyunem, Sunghoonem a Yoongim. Sedím sám ale nevadí mi to. Nepotřebuji k učení spolužáky kteří akorát otravují.
Do třídy přišla učitelka ještě s dvouma klukama. Oba vypadali pěkně a mě došlo, že budou nejspíš vedle mě protože tu jiné lavice, než ty vedle mě nejsou. ,,Tak kluci. To jsou naši nový žáci. Můžete se nám představit?" Ukázala nám učitelka nové žáky. ,,Jmenuji se Jay Park, je mi 17 a přistěhoval jsem se sem z Ameriky. Korejštinu ovládám celkem dobře ale není to ještě perfektní. Těžší konverzace bych snášel lépe Anglicky." Usmál se a podíval se po třídě. ,,Výborně. A ty?" Posadila se učitelka. ,,Jmenuji se Kim Sunoo, přistěhoval jsem se z Daegu a je mi 16 let." Řekl o trochu menší kluk jak Jay. ,,Dobře Sunoo a Jayi, posaďte se támhle k Jungwonovi." Ukázala na mne učitelka a mrkla na mne. Usmál jsem se na učitelku a pozdravil ty 2. ,,Tak.." Vstala učitelka a postavila se doprostřed třídy. ,,Já jsem Park Yan-gi ale říkejte mi paní učitelko. Je mi 43 let a učím tu už 3 roky. Byla bych ráda, kdyby jste byli vzorní žáci a všichni by jste se mi představili, stejně jako tady Jay a Sunoo." Představila se nám paní v modrých šatech a bílém kabátku. ,,Začneme od první lavice. Tak šup Riki." Vyzvala ho aby se představil.
Pohodlně se posadila a poslouchala. ,,Jmenuji se Nishimura Riki. Je mi 16 let a přestěhoval jsem se z Japonska. Korejsky umím plynule takže mi korejština nedělá problém." Uklonil se a sednul si zpátky. Vstal Taehyung. ,,Jmenuji se Kim Taehyung, je mi 16 let a chodím sem už od první." Usmál se a usednul. Vstal Yeonjun. ,,Jsem Choi Yeonjun, je mi 17 a Soobin je můj bratr. Jsem z koreji takže korejština není problém." Uklonil se Yeonjun a posadil se. ,,Heeseung jméno mé. Je mi 17 let a ostatní mi říkají HeeHee." Snažil se zadržet smích Heeseung a posadil se. Učitelka se taky trochu zasmála. ,,Jsem Jung Hoseok, je mi 17 let a před rokem jsem se přistěhoval z Daegu." Usmál se jako sluníčko a posadil se. ,,Jsem Choi Soobin, je mi 16 let a tady Yeonjun je můj starší bráška." Ani se neusmál a posadil se. Postavil se Taehyun a hned spustil: ,,Jsem Kang Taehyun, je mi 16 let, nemám sourozence." Řekl snad rychlostí světla. ,,Dobře. To ještě potrénujem." Usmála se učitelka. ,,Jo, já jsem Yoongi, je mi asi 17, sourozence mám na umělecký asi." Řekl a zase si co nejrychleji sednul. ,,Jmenuji se Park sunghoon. Je mi 16 let a mám sestru na střední jazykové, a bratra v jiné třídě protože je o 2 roky starší." Uklonil se a posadil. Byla řada na mě. Vstal jsem a vydechl. Nenávidím mluvení před ostatními. ,,Jmenuji se Yang Jungwon, je mi 16 let a mám mladší sestru v 8. Třídě." Vydechl jsem a hned se posadil. ,,Dobře. Teď už se všichni známe, tak si rozřadíme pokoje. Ti co bydlí daleko se postaví." Řekla učitelka a já, Jay, Sunghoon, Taehyun, Yoongi a Sunoo se postavili. ,,Výborně, výborně. Tak budete v pokojích, tak, jak sedíte." Usmála se učitelka a hned začala zapisovat. Podíval jsem se smutně na Sunghoona a na ty dva nové. ,,Chtěl jsem s Taem a Sunghoonem." Řekl jsem smutně a Jay mě poklepal po rameni. ,,My nekoušem." Usmál se.
,,Tak... tady jsou klíče od různých pokojů pro 3. Jeden z party půjde a vylosuje si jeden klíč. Číslo, které dotyčný dostane bude mít i zbytek party." Dala učitelka na stůl krabičku s klíčema. ,,Wone? Půjdeš?" Podíval se na mne Sunoo a já kývl. První šel losovat Taehyun. ,,Mám 26." Usmál se na svojí partu a ta si šla vzít stejné číslo. Šel jsem vylosovat náš budoucí pokoj. Vyndal jsem klíč s číslem 19. ,,Máme pokoj 19." Řekl jsem a ti dva šli pro stejný klíč. ,,Tak máte?" Zeptala se učitelka a všichni kývli. ,,Teď si půjdete vylosovat klíče od vaší skříňky."
Vyndala druhou krabici s nápisem skříňky. První šel Riki. ,,Modrá 268." Podíval se na Taeho který vstal a šel si také pro klíč. ,,Modrá 270." Usmál se a plácnul si s Rikim. Vstal Heeseung a šel si jeden klíč vzít. ,,Žlutá 401." Přečetl číslo a šel si sednout. Další šel Yeonjun. ,,Zelená 182." Posadil se a dal si klíč k ostatním. ,,Modrá 289." Usmál se Hoseok jako sluníčko a cestou si plácnul s Taehyungem. ,,Žlutá 512." Vzal si Soobin klíč a šel si sednout. Přišel Taehyun který se v tom přehraboval hrozně dlouho. Nakonec klíč vytáhl ,,Zelená 170." Podíval se na Yeonjuna který mu zatleskal. ,,Jo aha, teď jdu já..... Modrá 153." Řekl otráveně a šel zpátky. Přišel Sunghoon. ,,Žlutá 410." Zajásal a plácnul si s Heeseungem. Šel Sunoo. ,,Modrá 448." Usmál se a šel si sednout. Vstal Jay a šel si vzít klíč. ,,Ehmmmm.... Zelená 371." Šel zpátky a vstal jsem já. ,,Zelená 374." Usmál jsem se a šel si sednout. Plácnul jsem si s Jayem a učitelka se postavila. ,,Tak milí žáci, se uvidíme zítra. Nějaké otázky?" Zeptala se a podívala se po třídě. ,,Yeonjun se přihlásil. ,,Proč tu nejsou holky?" Zeptal se na otázku, na kterou se chtělo zeptat hodně lidí. ,,Yeonjunnie, tohle vážně nevím." Usmála se učitelka. ,,Byli tu 3 holky. Nevím kam šly." Řekl Riki. ,,Asi se lekly, že tu je až moc kluků tak si řekly o jinou třídu." Napadlo Taehyunga. Všichni souhlasili. ,,Tak si už běžte vybalit, kdyby jste nevěděli kde máte pokoj nebo skříňku, zeptejte se na vrátnici." Řekla učitelka a poprosila nás ať se postavíme. ,,Dnešní hodinu prohlašuji za ukončenou." Usmála se a šla do kabinetu. Pobral jsem batoh a vydal se s Jayem a Sunooem hledat pokoj číslo 19.
▬▬
Omlouvám se ale jak se tam Jay představuje mě zabíjí protože Jay Park je i ten rapper 😭
ČTEŠ
High school loves [Jaywon] ✔
AcakAch ty středoškolské lásky. Každý už někoho má jen mladý Jungwon stále na svoji první lásku čeká. Žádná holka ho nechce, a ty co se mu líbily jsou zabrané. Jednou v září přibylo v Jungwonově třídě o 2 žáky víc. Hlavní ship: Jaywon Vedlejší shipy: Su...