Fostul meu iubit e împreună cu așa zisa fost prietena..credeam ca știa foarte bine cat l am iubit și am plâns dupa el.
Faptul ca ea mi a zis vineria trecuta adică 13.05.2022 ca va fi cu el am plâns în ziua aia și m am dus la o prietena și I am povestit asta nu ma puteam controla toată lumea zice ca mi am bătut joc de el..de ar știi ei ce era acolo...mai doua luni și fac 17 ani și ma simt la fel ,sâmbătă vorbisem cu o fata care aparent ia zis fetei ăleia ca am făcut-o curva dar nu o facseum curva...fratele celei care i am povestit era fostul ei eu când aflasem ca era fostul ei am încheiat orice contact cu el ,și am ales sa ii fiu în continuare prietena cu toate ca luni ca ma sunat colega mea și mi a spus
"Vino te rog dupa chioșc "
Am întrebat-o "iti trebuie bricheta ?" A zis doar sa vin acolo urgent am văzut-o pe ea cu el în brațe și atunci a început scandalul adică ea țipă la mine și eu ziceam doar bine nu aveam chef de scandal și nici starea necesara nu o aveam...A început să-mi spună "da îs curva nu?știu ce ai vorbit cu Ali și ce i ai zis vrei să-ți aduc actele de la ginecolog ca îs virgină?ca umblu cu unu și cu altul?dispari din fața mea pleacă pana nu te bat" eu ii ziceam doar bine și o țipat "nu ca bine "în fine plecasem ca a venit o doamna după mine ca să merg la direcțiune bun am mers în a doua zi postasem un video cu o melodie care îmi plăcea iar actuala lu fostu o crezut ca ii pentru ea și m am trezit miercuri ca vine la mine și îmi zice "hai sa vorbim "
Ea se certa cu mine iar eu încercăm sa ii explic ca mi a scris și pe instagram și I am explicat dar ea nu a înțeles când sa plec ma tras un pic de par apoi joi a fost ok pana sa ma cheamă niște prietene la fumat și eu deja aflasem de miercuri ca aveam spasmofilie si nu am voie sa fumez mult ,sa mai beau energizante și să-mi iau tratamentul și ma trezesc cu asta pe banca și le vad pe prietenele mele ca își aprind țigară și am plecat spunedule "baa nu fumați lângă mine n am voie sa fumez " .În ziua aia chiar nu fumasem aproape nimic și aia o comentat era și fostul acolo am început sa ma scufund în cărți și sa iau calmate..stăteam prost cu nervi așa ca vrioam sa fiu mai calma ca apoi vinerea asta ca o fata pe care o credeam prietena ma cheamă în baie să-mi spună ceva..
Deci ma întrebat o colega de bunica mea cu nush eu ce mai de mult de blesteme și I am explicat ca singura persoana care era cu așa ceva a fost stra bunica mea bun după ma cheamă o fata fain frumos în baie și mi-o zis"stiu ce faci " și am întrebat ce anume ca cică ma duc la bunica sa pun blemeste ,și fata respectiva e din 9a a Daniela cred ca o chema e fix lângă clasa mea Și o zis "ți se pare amuzant?" I am spus "ba nu strica sa faci puțin haz de necaz " și tot așa no și gândește ca a început ușor sa ma doară inima apoi ca cică sa nu mai fac de astea și ma luase de par ,Dar nui așa eu I am explicat fetei respective ca stra bunica a fost cu asta și ma amuzam pe faza asta um pic,ma așteaptă după ore de erau toate colegele cu mine ,o venit și la mine în clasa și nu mi-o făcut nimica ca erau fetele acolo.
Ca cică sa trezit actuala lu fostu cu vânătăi și zgârieturi ca a visato pe bunica mea ,nu știu ce e acolo da am și o mica disputa cu fata aia ca cică am făcut curva ca eu nu mai înțelegeam ca ba ii cu fostu miu ca ii cu fostul ei și sa creat o cearta dar eu nu o mai bag în seama pe fata aia
Și tot așa,am fost sunata și de politie după doua luni a aflat ca proful își cauta loc de munca...ma împrietenisem cu ziarista care are 23 de ani o femeie minunata și matura care ma asculta și e lângă mine, vorbisem și cu mama și tatăl meu vitreg ,încerc sa repar tot pe cât cât dar vad ca restul nu vor..acuma colegii mei adică fetele se comporta frumos cu mine și au început sa ma înțeleagă mai mult cea ce ma bucura ,luni am presimțirea ca pshiloaga o sa se ia de mine din cauza actualei lu fostu miu ca ea face terapie cu ea..
Dacă chiar vrioam sa ii fac rău mai lasam de la mine?o mai lăsăm sa ma facă cum vrea?și sa nu fac scandal?
Am devenit moale pentru ca așa simt sa fiu mai blândă dar nu rezolv nimic...unele fete la vârsta lor de 15 16 ani la arde de bataie,scandal și certuri iar eu tot ce îmi doresc ePoate ca nu sunt cea mai frumoasa ,faptul ca m am vopsit am creat o noua eu mai liniștită cum ar venii adică eu sunt cea liniștită în scandal .
Vreți o poza cu mine?nus cine știe ce...
Așa sunt eu naturala..
Crividina