Allah'ım ben ne günah işledimde sen bana böyle bir hayat nasip ettin ya . Dağdan inma öküz bu ya resmen.Allah'ım gülüşe bak bir de pişmiş kelle gibi sırıtıyor yok daha fazla dayanamayacağım ."Yeter be ! Ne pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun? Ben gülüyormuyum hee !
Tabi siz geçen beni tehdit ettikten sonra olanları bilmiyorsunuz öküz resmen ailemi ve beni öldürmekle tehdit etti. Ama ben ona göstericeğim günü beni istediği için bin pişman olacak haberi yok.
"Ne o canım cazibe dayanamıyormusun ?"
Cazibeymiş ? Sen görüceksin ağa bozuntusu hayatı sana dar edeceğim.Ama daha var.
"Sen değilde şu ilerdeki çocuk çok tatlıymış he buarada cazibe demişken senin değil ama onun cazibesindende oldukça etkilendim. Tanıyorsan bana ayarlar mısın ?"
Oo yüzü kıpkırmızı oldu ağa bozuntusunun sol kaşıda seğirmeye başladı. Fazla mı ileri gitti acaba? Yok canım ne ileri gidecem daha bunlar başlangıç.
"Ne diyorsun lan sen !!" Dedi ve bir hışımla ayağa kalktı şimdi napıyor o öyle hızla o çocuğun yanına gitti ve yakasında tuttuğu gibi kafayı geçirdi. Bense yaşadığım şokla çığlık attım . Koşarak yerde kanlar içinde yatan çocuğa eğildim bir şeyi var mı diye.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ! İyimisiniz? Lütfen cevap verin . Ambulans çağırın lütfen !"
Sesim çok çaresiz çıkmıştı . O ise put gibi durmuş bana bakıyordu sonra kolumdan tuttuğu gibi kaldırdı beni hızla sürüklemeye başladı .Bense çaresiz şu anda ona ayak uyduruyordum beni arabaya fırlatınca sertçe kapımı kapattı.Bense o arabaya binene kadar tekra inmiştim.
"Seni ağa bozuntusu ne yaptığını sanıyorsun he ne yaptığını sanıyorsun adama orada ölüyor nasıl bu kadar rahatsın sen ya ? Cevap versene nasıl bu kadar rahatsın !!"
Sinirle ellerini saçlarında geçirdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
Teen FictionAilesi yüzünde görmediği şiddet kalmayan genç kız tamamıyla hayatından bezmiş.Geleceği tamamıyla üniversite sınavına bağlı.Genç kızımız Ilgın hayatla verdiği mücadeleyi kazanabilecek mi orası bilinmez ama üniversitenin ona ne getireceğinden bir habe...