*DÜZENLENMİŞTİR* (Düzenlenme Tarihi: 27.07.15 18:02)
Jorge'nin gözlerini kapatmadan önce söylediği sözler hala zihnimin bir kenarında kendini belli etmek için o duydukça kalbimi hızlandıran sözleri tekrarlıyordu.
'Seni seviyorum Martina' Böyle demişti değil mi? Yani beni sevdiğini tekrar dile getirmişti. Peki ben neden her duyduğumda ilk defa duymuş gibi hissediyordum? Bayan Angie haklı mıydı? Yani ben Jorge'ye .... Yok, olamaz öyle şey. Şu an olmamalı. Yani sırası değil, önünde bir sınav var. O sınavı atlatmalı.
'Seninde önünde bir sınav olduğunu bazen unutuyorsun Martina.' diyen iç sesimi ilk defa haklı buldum. Benim de önümde bir sınav vardı fakat ben neden hep Jorge'yi düşünüyordum. Neydi bu?
Koruma iç güdüsü mü? Sahiplenme duygusu mu? Neydi bu?
'Sadece zamanın tadını çıkar. Daha sonradan pişman olacağını düşünsen de zamanı dolu dolu yaşa, Martina.' Bayan Angie'nin sözleri aklıma geldiğinde hafif bir şekilde gülümseyip başımı bebekler gibi uyuyan Jorge'ye çevirdim. Hani derler ya mışıl mışıl uyuyor, yüzü de masum bir çocuk gibi. İşte Jorge de öyleydi.
Jorge, meleğin beden bulmuş erkek haliydi. Jorge'yi seyrederken elimle elini daha sıkı tuttum. Bunu neden yaptım bilmiyordum, sanki burada olduğumu hissetmesini istemiştim. Gülümseyerek gözlerini açtı ve tam gözlerimin içine baktı.
Gözleri... O yemyeşil gözler... Bana baktığında gereğinden fazla atan kalbim... Ya güven verici gülümsemesi? Jorge az zamanda hayatımda kimsenin giremediği kadar derine girip oradan ne kadar çıkarmaya çalışsam da bir türlü çıkmayan kişiydi. Ama bir taraftan da iyi ki çıkmıyordu.
Yattığım yerden kalkarak bağdaş kurdum Jorge ne yaptığımı anlamaya çalışır gibi bakıyordu ama o da kalkıp tam önümde bağdaş kurdu. Ben de yapmaktan zevk duyduğum şeyi yapıp şarkı söylemeye başladım. Hem de Jorge'nin gözlerine bakarak. Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım ve hazır olduğum zaman şarkıya başladım.
"Beni sevdiğin sürece
Baskı altındayım,
Dünyadaki yedi milyar kişiye,
Uyum sağlamaya çalışıyorum."
Evet Jorge beni sevdiği sürece baskı altındaydım ve olmaya da devam edecektim çünkü Jorge'nin sevgisi çok büyüktü ve o sevgi altında her geçen gün ezilecektim. Ben sadece uyum sağlamaya çalışacaktım sevgisine. Onun kadar sevemesem de sevmeye çalışarak sağlayacaktım bu uyumu...
"[Hayatının] Parçalanmasına izin verme.
Boğuluyormuş gibi hissetsen bile suratında bir gülümseme olmalı.
Ama bir dakika, biliyorsun kızım,
İkimiz de bu dünyanın acımasız olduğunu biliyoruz.
Ama yinede şansımı deneyeceğim."
Jorge'ye baktığımda başını yere eğmiş düşünüyordu. Başını öpüp şarkıya devam ettiğimde şaşırmış bir şekilde başını kaldırıp bana baktığında göz kırptım ve gülümsemesini sağladım.
"Beni sevdiğin sürece
Açlıktan ölüyor olabilirdik, evsiz olabilirdik, kırılmış olabilirdik.
Beni sevdigin sürece
Senin platinin olacağım, senin gümüşün olacağım, senin altının olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onu Kaybetme
Romantik"O üzer. O gider O hep uzak, o hep acı. Yine de o. İlle de o. Hep o." Bir ses böler tüm düşüncelerini. Bir ses. Ne cılız ne de susacak gibi. Umutsuzluğun sessizliğine eşlik ederken o hep konuşur. "Vazgeçme! " Olmaz, dersin. " Olur! " İst...