⤷ Chrollo x Reader

462 23 6
                                    

----

Sevgilinin iyi olmadığının farkındaydın. Hatta bazıları ona canavar diyecek kadar ileri gidebilir. Bazıları ona şeytan ya da kalpsiz diyordu ama sen daha iyisini biliyordun.

Chrollo harika bir adamdı, belki bazı şeyleri yanlış yapmıştı, ama canavar ünvanını hak edecek kadar mı yapmıştı? Kimse gerçekten kötü değildi, bu senin çok inandığın bir şeydi. Bazen iyi insanlar kötü şeyler yaparlardı ama kötü insan diye bir şey yoktu.

Chrollo bunun canlı kanıtıydı.

Sana tatlı hediyeler alır ve seni ne pahasına olursa olsun korurdu. Örümceklere aşinaydın ve seni Chrollo'nun isteği üzerine korudular, hatta bazıları varlığını takdir etmeyi öğrendi. Eğer o kadar kötü bir adam olsaydı, seni mutlu etmek için bu zahmete girmezdi.

yoksa.. girer miydi?

Chrollo ile olan şey, koruyucu olmasıydı ve olmasa da sevimliydi. Eğer biri kendini sana karşı çok samimi bulursa, bir saat içinde ortadan kaybolur. Sen ve Chrollo kesinlikle her şeyi paylaştınız, neredeyse hiçbir şey bireysel değildi. Sana hayran olduğunu düşündüğün her şeyi hediye ederdi ve karşılığında sen de ona sevgini verdin.

Sana bu hediyeleri alacak parayı nereden bulduğunu hiç sormadın. Bazıları nadirdi ya da benzersizdi, yine de şımartıldın ve eğer onu sorgulasan sana film izlemeyi falan teklif ederdi, sana asla cevap vermezdi.

Tamam, belki de şüpheliydi. Bu onun bir canavar olduğu anlamına gelmez, yanlış bir şey yapmamıştır.

ya da sen öyle düşündün.

Chrollo normal halindeydi ama sen değildin. Onun iyi olduğuna ikna olmuştun ama sözlerinin ve gözlerinin bunu desteklemesi zordu. Takımın yaptığı her şey hakkında konuşurken çok sakindi. Hiçbir pişmanlık ya da tereddüt belirtisi göstermedi. Yaptığı her şeyi biliyordun, ama şimdi onu dinlemek tamamen farklıydı.

Ona göre hayatlar sadece hayatlardı. Para sadece paraydı. İnsanlar sadece insanlardı. Yani.. sen neydin?

----

Seni bir yere davet etmişti, sana yemek ısmarlamak istediğini söyledi. İnkar etmedin, belki sadece stresli olduğunu biliyordun ve güzel bir randevu onun göründüğü gibi olmadığı düşüncesini aklından uzaklaştırdı.

Çekiciydi, yakışıklıydı ve bir beyefendiydi. Bir canavar bu özelliklere sahip olabilir mi?

pekala... muhtemelen hayır.

Bu kadar ara verdiğini fark etmemiştin, restorandaydınız. Chrollo sipariş veriyordu ve ne yemek istediğini soruyordu. Siparişini verdikten sonra yere baktın.

"İyi misin, sevgilim?" Sesi sakin ve tatlıydı, tehlikeliydi.

"Evet, niçin soruyorsun?"

"Çok ara vermişsin, aklında bir şey mi var?"

"𝐀𝐤𝐥ı𝐦𝐝𝐚 𝐛𝐢𝐧𝐥𝐞𝐫𝐜𝐞 𝐬̧𝐞𝐲 𝐯𝐚𝐫. 𝐄𝐫𝐤𝐞𝐤 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧ı𝐦 𝐯𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐚𝐛𝐢𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐞𝐧 𝐭𝐞𝐡𝐥𝐢𝐤𝐞𝐥𝐢 𝐭𝐨𝐩𝐥𝐮𝐥𝐮𝐤𝐥𝐚𝐫𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫𝐢𝐧𝐢𝐧 𝐥𝐢𝐝𝐞𝐫𝐢, 𝐡𝐢𝐜̧ 𝐩𝐢𝐬̧𝐦𝐚𝐧𝐥ı𝐤 𝐝𝐮𝐲𝐦𝐮𝐲𝐨𝐫 𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐧𝐢 𝐠𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐨𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐮𝐳𝐚𝐤𝐥𝐚𝐬̧𝐭ı𝐫ı𝐲𝐨𝐫! 𝐒𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐥𝐚𝐬̧𝐦𝐚𝐧 𝐧𝐞? 𝐁𝐞𝐧𝐢 𝐬𝐞𝐯𝐢𝐲𝐨𝐫 𝐦𝐮𝐬𝐮𝐧 𝐤𝐢? 𝐁𝐢𝐳 𝐠𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐦𝐢𝐲𝐢𝐳?"

"Özellikle yok, bana gününü anlatır mısın?" Sanki sana inanmıyormuş gibi gözleri senin özerinde oyalandı. Bununla birlikte, onunla bu konuda konuşmak  istemediğini kabul etti ve gününü anlatmaya devam etti.

----

Dairende dönmüştün, dinlenmeye hazırdın. Ancak, Chrollo'nun gözlerinin içine bakman yeterliydi, belki bir şey bulabilirsin, herhangi bir şey.

"Chrollo! Sevgilim, benimle burada kalır mısın?" Ellerinden birini tutmuş ve iri, gri gözlerine bakmıştın.

hiçbir şey.

"Tabi canım." dedi gülümseyerek ve senin peşinden içeri girdi.

Ayakkabılarını çıkardın ve bakışlarını karşılamak için döndün. Telefonunu çıkarmış ve bir şarkı çalmış, sonra da yere koymuş ve elini sana uzatmıştı.

"Dans edebilir miyiz?" Şartlar ne olursa olsun karşı koyamayacağın belli belirsiz bir gülümsemesi vardı.

"Elbette, Chrollo." Elini tutarak  yönetmesine izin verdin. İkiniz de senkronize hareket ediyordunuz, yavaş ama sabit bir ritim. Onun yanlış yapabileceğine inanmayı reddettiğin anlar böyleydi.

"Chrollo.. beni seviyor musun?" g/r kürelerinize bakmak için başını eğdi. Gri gözlerini aradın.

"Sevgilim, tabiki seni seviyorum. Bana bu kadar mutluluğu veren tek kişisin. Seni sevmediğimi nereden çıkardın?" Sesi, endişeli bir kılık giymiş öfkeyle doluydu. Seni kimin aleyhine çevireceğini bilmek istedi ve bu herkes için barizdi.

"Sadece güvence, aşkım. Seni çok seviyorum Chrollo, sensiz bir hayat düşünemiyorum." Cevabın onu gülümsetti ve sen de gördün.

Gözlerinde duyguların birbiriyle savaştığını gördün, bunu saklamaya çalışması ve elinin yavaş yavaş seninkine baskı yapmasıydı. Seni gerçekten sevip sevmediğinden emin değildin, ama yapmaya çalışıyordu.

Bu yeterli miydi? An itibariyle öyle olması gerekiyordu. Şeytanın kendisine hilelerini görebildiğini nasıl söylersin? Ona seni sevmediğini ve buna gücünün yetmediğini nasıl söylersin? İnkardaydı, seni sevmesine çalışıyordu, gerçekten öyleydi.

Ama canavarlar sevmez, canavarlar kendi çarpık arzularını yerine getirebilsinler diye başkalarını sevdirir.

Her şeyin önünde açılmasını izlemek ne kadar korkunç olsa da, hala bir canavarın kollarındaydın.

Tüm kalbinle sevdiğin güzel bir canavar. Şarkı bittikten sonra seni öpmek için eğildiğinde kararını verdin.

Onun avı olmayı sorun etmezdin, tek istediğin oydu, inkar edemezdin.

Ne kadar iğrenç olursa olsun, onu sevdin.

Çünkü sana göre kötü insan yoktu.

Sadece kötü şeyler yapan iyi insanlar vardı.

----

Selam nasilsiniz 💪🏻

Artik daha fazla oneshot atmayi planliyorum 😁

Hunter x Hunter Erkek Arkadaş Senaryoları!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin