1.

640 16 8
                                    


Jisung szemszöge

Mint mindig ma is korán keltem. elvégeztem reggeli rutinomat majd felöltöztem és mentem le a konyhába. Elég nehezen jutottam el a konyháig, ugyanis csak pár hete öltöztünk, de akkora volt a lakás hogy reggel általában a fürdőt is alig találom meg. Na  igen, ahogy sejtettem pofára estem, és fellöktem az öcsémet is. Az öcsémet Lee Felixnek hívták, őt még olyan 3 éves koromban fogadtuk örökbe, azóta is olyan mintha az igazi öcsém lenne. Felix 9-es szóval ő is az én sulimba fog járni.

- Bocsi Felix nem néztem a lábam elé.

- Semmi baj Jisung.

- Hogy hogy ma ilyen lelkes vagy reggel.- Ahogy ismerem drága öcsémet, reggel mindig mérges, mert nem szokott hamar felébredni agyilag.

- Jaa semmi....

- Csak nem...

- NEM..

- Ahaa...

- HAN KIBASZOTT JISUNG MOST FEJEZD BE

- Jó befejeztem.- Azután gyorsan meg reggelizetem, majd felmentem és raktam egy-két ékszert magamra pl.: nyaklánc, gyűrű, és a fülbevalómat meg igazítottam. Nem tudom észrevettétek- e de meleg vagyok, amit nem nagyon szeretek felvállalni. A családom teljes mértékben támogat aminek örülök.

Miután készen vagyok elindultam Felixel a sulihoz, de előtte megkért hogy vegyek neki egy kakaós csigát, mert nem szokott otthon enni, inkább engem boldogít. Miután megvettem neki elkezte enni a kakaós csigáját, csak néztem milyen édesen ízleli, szeretem látni mikor eszik mert néha-néha úgy eszik mint egy 5 éves kisgyerek. Annyira bele merültem gondolataimba hogy neki mentem egy olyan 11.-12- es fiúnak. felnéztem és egy csillogó szemű fiúval találtam szembe magam.

- jaj nagyon sajnálom hogy fel löktelek...

- semmi baj, én se figyeltem.

- bocsánat kérésként megengeditek hogy elhívjalak titeket egy kávéra?

- Felix az öcsém nem nagyon szereti, de én vele ellentétben szeretem. Szóval elfogadom az ajánlatot.

Mikor be értünk egy kávézóba rendeltünk majd le ültünk egy asztalhoz, ahol Minho megszólal...

- Amúgy Lee Minho a nevem, és neked mókus arcú? - mosolygott Jisungra aki kicsit elpirult.

- Han Jisung a nevem, az öcsémnek meg Lee Felix ő ausztráliából jött.

- Tudja a korea nyelvet?

- Igen még én tanítottam neki anno mert nekem ez az anyanyelvem.

- Te melyik suliba jársz?

- innen a legközelebbibe nem tudom mi a neve.

- Koliba jársz? Az Kiválló Tánc és Ének Szakmai Kollégiumba?

- Igen abba, te?

- Én is. akkor akár mehetünk együtt ha gondoljátok. - Én és Felix csak egyszerre bólintottunk, és el is kezdtünk sétálni a kávéval,




Sziasztok ez az első könyvem remélem tetszeni fog a történet ahogy ez is tetszett. Írhattok mit gondoltok a könyvről. Addig is sziasztok.

Szerelem első látásra (MINSUNG)Where stories live. Discover now