,, nemysli na to, soustřeď se na výklad " tloukla jsem si do hlavy už druhý rok co chodím na střední školu. Opakovala jsem si to, když jsem čekala před chemickou učebnou, kam nás pouští učitel chemie a biologie. ,, jděte " řekl hrubší mužský hlas, který scházel ze schodů od jeho kabinetu. Jeho průměrně svalnaté mužské tělo o tři hlavy vyšší než já se střapatými černými vlasy a tmavě zelenými oči. Nadechla jsem se a vykročila směrem do učebny. Sedla jsem si do druhé lavice ještě s jednou spolužačkou se kterou jsem se se vším všudy bavila ze všech spolužáku nejvíce. Mantru jsem si řekla ještě jednou, dokud jsem neprohodila pár slov s ní. Učitel si sednul za učitelský stůl a koukl na třídu, já byla myšlenkami jinde ,, Evelin, dones mi ty brýle " ozvalo se přede mnou, když jsem se koukla do předu, měl na mně upřený pohled učitel. Jen jsem se nadechla a se snažícím se klidem jsem mu podala sluneční brýle. Převzal si je a jemně se mě dotknul jeho prsty po mých. Zachvěla jsem se a rychle odešla do lavice. On pak něco říkal, já jsem ho, ale nevnímala, vnímala jsem jen pocit jeho pokožky na té mé, jak se mě dotknul. Opakovalo se mi to v hlavě neustále dokola.
Přečkala jsem celou hodinu, kdy jsem poslouchala velmi JEDINEČNÝ výklad prezentace spolužačky. Po tu dobu jsem se unudila k smrti. Jakmile zazvonilo všichni se zabalili a odcházeli. Já s mým pomalím tempem jsem byla mezi posledními, poslední sešit jsem si vzala do ruky a s velkým nádechem jsem šla za učitelem, který seděl u počítače a něco na něm dodělával ,, mohl by jste mi prosím vrátit ty brýle ?" stála jsem před jeho stolem, když jeho pohled spadnul ke mně cítila jsem se jak nahá i když jsem nebyla, měla jsem volné černé kalhoty s černým těsně nad pupík krátkým tričkem s menším výstřihem ,, ne přijdi si pro ně na konci roku " odpověděl a projel si mě pohledem ,, prosím, potřebuji je " škemrala jsem o ně, je to součást mě. On si povzdychnul a stoupnul s menším předklonem ke mně odpověděl ,, ne " zamračila jsem se a urazila,, fajn " odpověděla jsem a otočila se k němu zády ,, stůj," vynechal chvíli, abych se otočila a koukla na něj ,, zůstaň tu ještě chvíli, omluvím tě z další hodiny " řekl a oči si mě sjel od shora dolů. Ten pohled mi způsobil chvění v místech kde chci, aby měl jeho penis. ,, Měla bych jít, nevím jak by jste to vysvětlil " odpověděla jsem a popošla k zavřeným dveřím, které byly východ z učebny. Když jsem už chytala za kliku, pocítila jsem tlak na svých zádech, který mě přitlačil na dveře, jeho ruka chytla mou ruku co byla na klice a přitiskl jí vedle mé hlavy. Byl to sen nevím, ale jestli ano, byl to ten nejlepší sen. Chvíli ještě čekal a pak mě pustil ,, nemůžu " řekl a otočil se ke mně zády ,, jsi tak zatraceně krásná, ale jsi moje studentka " řekl. Přiblížila jsem se k němu a potichu mu zašeptala na špičkách do ucha ,, zapomeňme na to " pak jsem došlápla zpět na celou nohu a on si mě přetáhl od zad k jeho hrudi. Jeho velkou rukou mě vzal a bradu a zvedl jí, aby se mi mohl koukat do očí ,, chci tě " špitl a políbil mě. Já hned spolupracovala a snažila se mu ulevit z jeho hrbení. Na nic nečekal a chytl si mě pod zadkem, aby si mě vysadil a já mohla obmotat své nohy kolem jeho pasu. Z polibků se stalo dravé líbaní a přibližovaní se doprostřed učitelského stolu. Stůl byl na levém i pravém boku nižší než uprostřed, tam to bylo vyšší, stůl byl rozsáhlý přes celou učebnu, samozřejmě tam byly i lavice, ale ty byly na levé straně od dveří po třech a na pravé straně byly místa po čtyřech. Učitel mě posadil na stůl a trochu se odtáhl. Já jen kývla na neřečenou otázku, která byla pro nás oba jasná, oba to chceme. On mě chytnul za boky a přisunul si mě blíže k jeho tělu. V jeho kalhoech byla velká erekce. Už jen když nás normálně učil, tak měl vždy v kalhotech celkem vekou bouli, ale nevypadala jak erekce, byla to spíš jen skleslá velikost, velká velikost. Jeho prsty mi chytil vrchní okraj kalhot i s kalhotky je stáhl dolů. Červeň se mi nalila do tváří. Ani jsem se nenadála a už měl jeho ruku na místu, kde jsem jí vždy chtěla mít, prsty si hrál s klitorisem. Skousla jsem si ret a snažila se nevzdychat kvůli rozkoši co mi dělal. Když jsem se blížila k orgasmu přestal. Než jsem se vzpamatovala slyšela jsem jen zip a spadnutí kalhot na zem. Párkrát jsem zamrkala, když jsem viděla jeho velký úd tyčící se vzhůru. ,, jsi přenádherná " řekl a nastavil si ho k mému spodku. Nestačila jsem se nadechnout a jedním přírazem byl ve mně a ani nečekal a začal přirážet. Né že mě drtil zevnitř svým penisem, ale i boky za které mě drsně držel. Snažila jsem se nevydávat vzdychy, ale někdy mi to uniklo. Byl postupem ještě tvrdší a tvrdší, nato já, já jsem byla jako hadrová panenka. Nechala bych ho si se mnou dělat co by chtěl. ,, bože " špitl ,, jsi skvěla " řekl a vytáhl ho ze mě. Jen jsem se na něj udýchaně s nechápavým pohledem koukla ,, nechceš být těhotná " řekl a zohnul se pro mobil ,, ano, lásko " řekl když si přiložil telefon k uchu a já si uvědomila, že má ženu s malou dcerou. Seskočila jsem ze stolu a začala sbírat své věci, ale on mi to nedovolil, stoupnul si přímo ke klečící mě a jednou rukou mě chytnul za vlasy, já si klekla na kolena a vzala si jeho penis do úst. Po chvíli hovor ukončil a začal se pečlivě věnovat tempu.
Jeho sperma bylo v mých ústech , jakmile jsem ho spolykala stoupla stoupla jsem si a začala se pomalu oblékat ,, neměli jsme to dělat " řekla jsem, ale on mi vzal znovu bradu a řekl ,, měli a budeme "
Já nic, já muzikant. Tohle jsem nikdy nevytvořila a nenapsala. Jinak btw je to podle rly výplodu z mé hlavy. I love you so so mutch.
El<3