yeni başlangıçlar

29 8 0
                                    

Medya: ASYA TUNÇ

**** Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım olduğunu söylemek isterim .Hemen kestirip atmayınız beğenilerinizi, oylarınızı, yorumlarınızı bekliyorum .
  Ben yazmak istiyorum bunuda sizin desteginizle yapmak istiyorum eğer siz yoksanız benim kitabımda yoktur.Eger siz varsanız bende varım beni bu yolda yanlız bırakmayın canlarr. Hepinizi seviyorum.*******


Sabah gözlerimi abimin  kahkaha sesleriyle araladım.Saate baktığımda daha sabahın yedisi olduğunu gördüm . Anlaşılan bugün ev ahalisi fazla enerjik kalkmıs. 

Aşağıda neler olup bittiğine bakmak için yataktan kalktım, hayır anlamiyorum ki bunların hiç mi  uykusu gelmez  kargalar bokunu yemeden tövbe tövbe . Söylene söylene hemen banyoya girdim, ayılmak için elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Sesler ve  gülüşmeler mutfaktan geliyordu bende ayaklarımı süriye süriye esneyerek mutfağa girdim .

"Ya ne gürültü yaptınız, kendinizi düşünmüyorsun bari beni düşünün sizin yüzünüzden güzellik uykumdan uyandım" diyerek Yavaşça masaya ilerledim sandalyemi çekip oturdum . Kimse sesini çıkarmayınca  kafamı kaldırıp herkese tek tek  göz gezdirdim.Bunlar bugün ne kadar tuaf  hepsi otuz iki diş sırıtarak yuzume bakıyordu . Bende onlara tebessüm ederek kafamı merak edercesine iki yana salladım
" Hayırdır sabah  sabah ne bu haliniz yoksa abimmi evleniyo "diyerek ağzıma bir tane salatalık attım abim ise pis pis sırıtarak "yok güzelim öyle hemen kurtulamassın benden hem   abin bundan sonra polis sözlerine ve hareketlerine dikkat etsen iyi olur "  diyerek göz kırptı. Az önce üstüne basa basa "ben polisim" demisti dimi o , benim ise gözlerim açıldı ve yediğim salatalık boğazımda kalarak öksürmeye başladım abim  sırtıma vurarak "helal güzelim helal" babam hemen oradan atladı "napsin kız sindiremedi" diyerek annemle beraber  kahkaha attı. bende sandalyeden kalktım abimin karşısına geçtim " sen ciddisin " abimde olumlu anlamda kafasını salladı  hemen abimin boynuna atladım "ya abiiii senin adına çok sevindim "diyerek ondan ayrıldım Hepimiz bu habere çok sevindik abim çok mutluydu sonuçta küçüklüğünden beri polis olmak  hayaliydi ve bunu başardı.

     Abimin tayini İstanbul'a çıkmıştı. Benimde hayallerimin arasında İstanbul'a gitmek vardı abim bunu bildiği için bana sürpriz yapmış benide  yanına götürmekle kalmayıp birde özel okula yazdirmisti. Son senem olduğu için okul değişikliğine hiç itiraz etmedim zaten burdaki ortamı sevmiyordum. Annem babam Ankara'da kalmayı tercih ettiler abim herşeyi ayarlamıştı  bana ise sadece bir valiz hazırlamak kalıyordu. Burdaki hayatımı kolayca bırakıp bilmediğim bir şehre gidiyordum çok heyecanlıydım birazda içimde korku vardı yeni hayatıma alışamama korkusu.

   En sonunda gelebilmiştik ,resmen İstanbul'a aşık olmustum resimlerde televizyonlarda gösterildiğinde bile daha güzeldi abimin kiraladığı ev mustakil ve esyaliydi  ikimiz için yeterliydi .Abim valizleri içeri aldığında kendini koltuğa attı bende evi incelerken bana seslenmesiyle  ona döndüm "sağdaki oda senin güzelim yarın sabahta yeni okuluna gidiceksin bende oradan karakola geçerim, hadi git uyu şimdi sabah erken kalkacaksin." diyerek anlimi öptü bende onun yanağına bir öpücük kondurup "iyi geceler abim "diyerek odama  geçtim. bakalım aniden gelişen bu serüvenim bana neler katacak  yeni şehir ,yeni ev, yeni okul bana ne gibi şeyler getirecek ya her şey yerli  yerinde güzel olucak ya da bu yeni  hayatım beni belalara sürükleyecek.

SEV BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin