zakończenie

1K 91 10
                                    

 JEŻELI CHCESZ POZNAĆ MOTYW TEJ HISTORII ORAZ BLIŻEJ ICH BOHATERÓW(CO NIMI KIEROWAŁO, DLACZEGO SĄ TACY) TO ZAPRASZAM SERDECZNIE DO PRZECZYTANIA TEJ NOTKI ;)

A więc doszliśmy do zakończenia tej opowieści. Pewnie się zastanawiacie dlaczego postanowiłam napisać takie coś i co skłoniło mnie do napisania tego w formie SMS-ów. 

Głównie pisałam to slangiem młodzieżowym, tak żeby każdy zrozumiał o co chodzi. Używałam tak zwanych "brzydkich słów", aby to wszystko było zrozumiałe. Celem tego krótkiego opowiadania, było pokazanie wam, moim czytelnikom, jak łatwo jest doprowadzić kogoś do popełnienia samobójstwa. Melanie była osobą nieśmiałą, nie wierzącą w siebie i podatną na wpływy złych ludzi. Miała swoją pasję, kochała śpiewać i wychodziło jej to wspaniale. Przez swojego prześladowcę zwątpiła w siebie do tego stopnia, że wyrzuciła swoje marzenia i przestała nagrywać. Melanie nie była silną osobą, tak jak jej rówieśnicy. Można było odnieść wrażenie, że jest nawet przewrażliwiona na swoim punkcie, ale tak nie było. Każdy może zwątpić w swoje możliwości, kiedy jest więcej wrogów niż przyjaciół. Do tego chodzi jej trudna sytuacja w domu, jej ojciec jest w więzieniu, a matka nie zarabia kokosów.

To wszystko sprawia, że Melanie jest łatwym celem. Jej słaba psychika nie wytrzymuje, aż w końcu dziewczyna popełnia samobójstwo.

A więc kim jest Harry?

Harry jest zagubionym chłopakiem. W moim umyśle, stracił wcześnie swoją mamę(przy porodzie) i był wychowywany przez ojca, który wciąż obwiniał go o śmierć matki. Zły kontakt z ojcem, złe oceny, złe towarzystwo-prowadziły do zniszczenia Harrego. Podburzenia jego kręgosłupa moralnego i pewności siebie. Nie pokazywał tego innym, ponieważ nie chciał aby znali jego słabość. Z czasem sam zaczął wierzyć w to, że przez niego umarła jego mama. Jednocześnie był zakochany w Melanie. Może wydaje się wam to mało prawdopodobne, ale Harry nigdy nie doświadczył prawdziwej miłości. Jego ojciec nie kochał go, wielokrotnie mówił mu to w kłótniach. Także chłopak nie wiedział jak ją okazywać. A gdy okazało się jeszcze, że dziewczyna, która kocha jest zakochana w kimś innym, to go złamało. Potrzebował jakiekolwiek kontaktu z Melanie, dlatego zaczął pisać jej te okropne rzeczy. Nie potrafił inaczej. 

Zdecydowanie jesteście zdziwieni tym, że kochał ją i jednocześnie ją dręczył. Nie zrozumiecie tego, ponieważ wy doświadczacie miłości- rodziców, rodziny, partnerów. Harry już od dzieciństwa nie miał ani grama, tej prawdziwej, miłości. 

A teraz dlaczego napisałam to w takiej prostej formie. Chciałam dotrzeć dosłowne do każdego. Tym mniej inteligentniejszym i młodszym, zrobiło wrażenie, że zabiła się przez niego. Ci doroślejsi zaczęli myśleć, dlaczego w ten sposób pisałam, skoro wszędzie kryły się jakieś motywy. Ot co, chciałam żeby każdy, kto zauważył w tej historii coś więcej, rozmyślał nad tym i doszedł do własnych wniosków. A ta notka, jest dla tych, którym nie udało się spostrzec, że w tym short story jest coś więcej, coś nad czym trzeba pomyśleć i przeanalizować.

Mam nadzieję, że dałam wam choć trochę do myślenia. Według mnie, Melanie i Harry obydwoje byli ofiarami. Tak jest w wielu przypadkach, ale niestety, gdy dzieją się te wszystkie złe rzeczy, jak samobójstwa, wtedy ludzie nie myślą o tym, co mogło kierować takim dręczycielem. 

Zapraszam do komentowania i udzielania własnej opinii na temat tego co tutaj napisałam :)

cyberbully || zakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz