Sabah apar topar okula gelmiştim. Matematik yazılısı varmış. Herkes gruplaşmış yazılıya çalışıyor. Bense SATÜRN'ÜN HALKASINA OTURUP AYAKLARI SALLANDIRMAK İSTİYORUM ÖYLE Bİ KAFA yla ortalıkta dolanıyorum sırama geçiyorum defne biraz ders anlatıyor bana .. Telefonumu alıyorum elime hazır şu salak halimde kaan a istek göndereyim bak nil bu salak hallerin geçince az da olsa mantıklı düşünmeye başlıyorsun onun için şimdi gönderdin gönderdin yoksa bir daha kaan falan yok sana..KAAN ÇAĞDAŞ yazıyorum arama bölümüne resimlere bakarken hemen küçükte olsa resimden tanıyorum onu. (günde yüz elli defa çocuğun yüzünü taramaya alırsan) profiline girip geziniyorum biraz sonra neşe yi çağırıyorum kaan nın profilinin açık olduğu ekranı neşeye gösteriyorum.
-istek atayım mı?
-at
-wallahi
-evet at
-sen kendinde misin
-evet at istek at , ama mesaj atmak yok
Akıllı bıdık modunda -tmm
İstek gönder e basıp. Faceden çıkıyorum. Sarp hoca elinde yazılı kağıtlarıyla giriyor,
Daha sınıfa girmeden , öğretmen masasına geçmeden , günaydın bile demeden
- Tuana , mehmetle yer değiştir , neşe sen ahmetin yerine geç , nil pencere kenarındaki sıraya , defne en köşedeki sıraya çabucak geç hadi , selin sende duvar tarafındaki ön sıraya
Yani kısaca hepimizi çorba gibi karıştırmıştı. Selin sınıfın diğer ucunda en önde oturuyordu bende sınıfın diğer ucunda pencere kenarında en ön sırada ,benim oturduğum sıranın en arka sırasında defne , selinin oturduğu sıranın en arkasında da neşe, dört bir yana dağılmıştık. Tabi sınıftaki herkeste aynı şekilde . İlk önce kendince kopya kontrolü yapıyor sarp hoca .sonra kağıtları dağıtıyor. Adımı yazıp ,duman şarkılarını ezberlediğim gibi ezberlediğim karışım problemlerinin formüllerini yazıp çözüyorum 3 soru çözdüğüme göre 30 puan cepte. Fonksiyonlarla uğraşıyorum o sayıyı ondan çıkartıyorum . her gördüğüm sayıya dört işlem uyguluyorum en son 18 buluyorum birde diğer formülden 4 vardı .
Bu Matematiğin Allah belasını versin. 18 nasıl 4e bölünmez. Tam da 4e bölünecek bi havası var.
Ben bunları düşünürken millet kağıdını vermeye başlıyor .kalan soruları saçmalayıp bende veriyorum kağıdımı. Bahçeye çıkıyorum, banklardan birine oturuyorum. Murat hoca da yan bankta telefonla konuşuyor.konuşması bitince
-günaydın hocam
-günaydın nil , nslsn
-iyiyim hocam siz nslsnz
- sağol bende iyiyim
Aslında konuşma bitmişti bende kızları bulmak için gidecektim ama kaan nı görüyorum
Ve kaan nın beni fark etmesi için murat hocanın büyük etken olduğunu orda anlıyorum. Çünkü iyice beni ve murat hocayı inceliyor.
-hocam proje nasıl gidiyor
-çok iyi gidiyor büyük yardımlar yaptık
-hep böyle devam ederi işallah
-işallah
Murat hocadan izin isteyip kalkıyorum.
Neşe yi görüyorum koridorun başında
-nasıl geçti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAYA KARIŞIK
Teen FictionLiseye yeni başlamış, ve o ortama ayak uydurmaya çalışan bir kız, yeni arkdaslar , yeni okul , eski olan tek şey geçmişte bıraktığı sevgilisi Rüzgar , eski sevgiliyle aynı ortam ve aynı arkadaşları paylaşmak Nil için tam bir facia .. Aynı kafadan 3...