Τα βλέμματά τους συναντήθηκαν ξανά προκαλώντας τον παλιό και χαμένο ερωτά τους. Έντονα συναισθήματα πλημμύριζαν ανάμεσά τους κάτι που και οι δύο ήθελαν να αποφύγουν. Η Μελίνα αγνοούσε τα πάντα γύρω της καθώς δεν μπορούσε να πάρει το βλέμμα της από πάνω του. Την περιέβαλλε μια έντονη ζήλια καθώς θυμήθηκε εκείνη την επεισοδιακή συνάντηση που είχε με την Ναταλία στα μαγαζιά. Το γεγονός ότι οι δυο τους ήταν ζευγάρι της έβγαζε περισσότερη οργή. Παρόλο που ο Άρης έδειχνε έναν αδιάφορο εαυτό, ήξερε να κρύβει καλά την ευαίσθητη πλευρά του, καθώς και τα συναισθήματά του που ξεχύνονταν σε κάθε του βήμα .
«Γεια σου Μελίνα» της είπε πηγαίνοντας προς το μέρος της.
«Γεια» είπε εκείνη αποφεύγοντας να τον κοιτάξει.
Ο Άγγελος και τα υπόλοιπα παιδιά σηκώθηκαν να υποδεχτούν τον Άρη και την Ναταλία.
«Χάρηκα» είπε ο Άγγελος.
Η Μελίνα μη μπορώντας να συγκρατήσει τον θυμό της σηκώθηκε βιαστική και κατευθύνθηκε προς την τουαλέτα κάνοντας τον Άρη να την προσέξει. Ήθελε να ξεσπάσει σε ασταμάτητα δάκρυα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αφαιρεθέι το μακιγιάζ.
Ο Άρης δείχνοντας πως όλα ήταν καλά κάθησε στη θέση που καθόταν η ίδια πιάνοντας κουβέντα με τον Άγγελο.
«Ώστε είσαι το αγόρι της Μελίνας».
«Ναι».
«Χαίρομαι για εσάς. Αλήθεια ταιριάζετε».
Ο Άγγελος έδειχνε παραξενεμένος. «Σε ευχαριστούμε. Εσύ δεν είσαι η...» στράφηκε προς την Ναταλία.
«Καλύτερα να πάω να βάλω κάτι να πιω» είπε εκείνη πηγαίνοντας προς την κουζίνα.
Ο Άρης την παρατηρούσε. «Γνωρίζεστε;» τον ρώτησε απορρημένος.
«Ε...όχι. Έκανα λάθος».
Η Νεφέλη είχε πάει στην τουαλέτα να βρει τη φίλη της γιατί ένιωθε πως η ψυχολογία της μετά από αυτό είχε κυλίσει ξανά στο πάτωμα.
«Μελινάκι μου είσαι καλά;» την ρώτησε καθώς στεκόταν έξω από την πόρτα της τουαλέτας.
«Ναι. Θα βγω σε 5 λεπτά» της είπε σκουπίζοντας τα δάκρυά της.
Έπρεπε να πάρει πίσω την αυτοπεποίθησή της και την σιγουριά της όσο δύκολο και αν ήταν γι΄αυτήν. Παρατηρώντας τον εαυτό της στον καθρέφτη συνηδητοποίησε πως τα δάκρυα ήταν μονάχα μια αδυναμία που δεν μπορούσε να διαχειριστεί. Έφτιαξε το μακιγιάζ, πήρε όση δύναμη είχε και μετέτρεψε όλο τον πόνο της σε εγωισμό. Βγαίνοντας από το μπάνιο είδε τον Άρη και τον Άγγελο να κάθονται δίπλα δίπλα και να συζητάνε. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα παρατήρησε την Νεφέλη να βρίσκεται παράμερα και πήγε προς το μέρος της.
«Τι έγινε εδώ;» τη ρώτησε η Μελίνα.
«Όπως τα βλέπεις. Γιατί δεν πας δίπλα στον Άγγελο;» την παρότρυνε.
Η Μελίνα είδε τη Ναταλία να βγαίνει από την κουζίνα και να κατευθύνεται προς τον Άρη. «Θέλω να αποφύγω τις δυσάρεστες εκπλήξεις» της είπε.
Κατά τη διάρκεια εκείνης της ώρας ο Άρης και η Μελίνα αντάλλαζαν κρυφές ματιές μη μπορώντας να το σταματήσουν. Η Μελίνα έβγαλε από την τσάντα της τα χρήματα που της πρόσφερε η Ναταλία εφαρμόζωντας το δικό της σχέδιο. Ένιωθε πως έκανε την πιο σωστή κίνηση και την πλησίασε.
«Αυτά είναι δικά σου» είπε αφήνοντας τα χρήματα πάνω στο τραπέζι.
Ο Άρης ξαφνιάστηκε με την πράξη της. «Τι είναι αυτά;»
«Σήμερα είχαμε μια απρόσμενη συνάντηση εμείς οι δύο και έπεσε πάνω μου με αποτέλεσμα να σπάσουν τα γυαλιά μου. Έτσι λοιπόν δείχνοντας όση αγένεια κουβαλούσε, μου έδωσε αυτά τα χρήματα θέλοντας να εξιλεωθεί για την πράξη της και μίλησε με τον χειρότερο τρόπο» είπε προβάλοντας τον θυμό της.
Ο Άρης έστρεψε το βλέμμα του στη Ναταλία. Της έδωσες λεφτά;»
«Ναι για να αγοράσει καινούργια εφόσον ευθύνομαι για το συμβάν» είπε προσπαθώντας να δικαιολογηθεί. «Το έκανα με καλή πρόθεση».
Η Μελίνα γέλασε προβάλλοντας την ειρωνεία της. «Με συγχωρείς αλλά τα πράγματα δεν έγιναν έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφεις».
«Κορίτσια φτάνει. Ό,τι έγινε, έγινε» είπε ο Άρης καρφώνοντας τη Μελίνα με τα μάτια. «Ήταν ατύχημα και δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να γυρίσουμε το χρόνο πίσω. Ανήκει στο παρελθόν και όταν κάτι ανήκει στο παρελθόν δεν το ξεθάβουμε».
Η σπόντα του Άρη έκανε τη Μελίνα να αφηνιάσει τόσο ώστε να απομακρυνθεί από κοντά τους. Πέρασε από δίπλα του και ο Άρης απολάμβανε τη μυρωδιά της κλείνοντας ασυναίσθητα τα βλέφαρά του.
«Τι έπαθες;» τον ρώτησε η Ναταλία.
«Τίποτα, απλά ζαλίστηκα» απάντησε καθώς σηκωνόταν. «Πάω να πιω λίγο νερό».
Ο Άρης ακολούθησε τη Μελίνα στην κουζίνα.
«Τι κάνεις εδώ;» τον ρώτησε αναστατωμένη.
«Μην ανησυχείς, δεν ήρθα για σένα» είπε γεμίζοντας ένα ποτήρι με νερό.
Η Μελίνα άρχισε να εκνευρίζεται με τη στάση του, ενώ ο Άρης κάθησε αναπαυτικά στην καρέκλα προσποιούμενος πως δεν συμβαίνει τίποτα. Η μεταξύ τους σιωπή κράτησε μόνο για μερικά δευτερόλεπτα, ενώ ο Άρης συνέχισε να καρφώνει με τα μάτια του τη Μελίνα.
«Έχω κάτι; Γιατί με κοιτάς έτσι;» τον ρώτησε μιλώντας έντονα.
«Απλά αφαιρέθηκα. Δεν κοιτούσα εσένα» είπε κοιτάζοντας το ποτήρι του.
«Μάλιστα».
«Καλό παιδί φαίνεται ο Άγγελος. Ταιριάζετε» είπε κουνώντας νευρικά τα χέρια του.
«Ευχαριστώ πολύ» είπε εκείνη φεύγοντας από το χώρο.
«Ευχαριστώ πολύ» επανέλαβε κοροϊδευτικά τα λόγια της.
Η Μελίνα πήγε κοντά στον Άγγελο και κάθησε δίπλα του θέλοντας να διακόψει την κουβέντα που είχε με τη Ναταλία.
«Ο Άρης που είναι;» τη ρώτησε εκείνη.
«Δεν με αφορά» απάντησε θυμωμένα.
Η Ναταλία έκανε μια γκριμάτσα και πήγε να βρει τον Άρη.
«Εδώ είσαι αγάπη μου; Τι κάνεις εδώ πέρα μόνος σου;» είπε μπαίνοντας στην κουζίνα.
«Τίποτα. Πήγαινε μέσα και θα έρθω» της είπε χαμογελώντας διστακτικά.
Η Ναταλία έσκυψε και του έδωσε ένα γεμάτο φιλί.
«Συγγνώμη» πετάχτηκε η Νεφέλη μόλις τους αντίκρυσε. «Δεν ήξερα ότι ήσασταν εδώ».
Ο Άρης απομάκρυνε το πρόσωπό του από κοντά της. «Δεν πειράζει».
«Απλά θα κόψουμε την τούρτα σε λίγα λεπτά» τους ενημέρωσε.
«Εντάξει ερχόμαστε» δήλωσε ο Άρης.
Όση ώρα έκοβαν την τούρτα όλοι μαζί, τα μάτια του Άρη ήταν ξανά καρφωμένα στη Μελίνα ενώ εκείνη προσποιούνταν ότι δεν τον έβλεπε. Υπήρχε μια χαρούμενη και ταυτόχρονα άβολη ατμόσφαιρα στον χώρο καθώς έτρωγαν όλοι μαζί σαν οικογένεια.
«Πολύ ωραία η τούρτα και πολύ γλυκιά. Ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν» είπε η Ναυσικά αδειάζοντας το πιάτο της.
«Πάλι καλά υπάρχει και κάτι γλυκό εδώ μέσα» πετάχτηκε ο Άρης.
Η Μελίνα στράφηκε προς το βλέμμα του. «Από το στόμα μου το πήρες».
Ο Άγγελος αν και ήταν στο κόλπο ένιωθε πολύ αμήχανα με όλη αυτή την κατάσταση γιατί ήξερε πως η Μελίνα τα έκανε αυτά για να τραβήξει την προσοχή του Άρη. Την κρατούσε στην αγκαλιά του και καθ΄όλη τη διάρκεια του φαγητού, της έδειχνε την αγάπη του κάνοντας τον Άρη έξω φρενών. Η Νεφέλη βλέποντας και ακούγοντας όλα αυτά που γίνονταν έμοιαζε αγανακτισμένη και δεν ήξερε πως να συμπεριφερθεί. Σκέφτηκε λοιπόν να κάνει κάτι για να ισοροπήσει την άβολη κατάσταση μεταξύ τους.
«Τι λέτε να κάνουμε κάτι διασκεδαστικό;» είπε μαζεύοντας το τραπέζι.
Η Μελίνα προσπαθούσε να μείνει ψύχραιμη. «Όπως;»
«Μπουκάλα για παράδειγμα» πρότεινε εκείνη.
«Πλάκα μου κάνεις» είπε η Μελίνα και τη στραβοκοίταξε.
Ο Άρης γέλασε ασυναίσθητα.
«Εσύ τώρα τι γελάς; Σου φάνηκε κάτι αστείο;» είπε η Μελίνα βγαίνοντας εκτός ορίων.
«Πολλά πράγματα».
Η Μελίνα δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τον θυμό της. «Για πες και σε εμάς να μάθουμε».
«Όσα λιγότερα ξέρεις τόσο το καλύτερο» της είπε ο Άρης κοιτάζοντας τα χέρια του.
«Ας ηρεμήσουμε λίγο. Εγώ το βρίσκω ενδιαφέρον» είπε ο Άγγελος θέλοντας να συντονίσει την συζήτηση.
«Το περίμενα» είπε η Μελίνα πιάνοντας το μέτωπό της.
Όταν οι υπόλοιποι συμφώνησαν να παίξουν αυτό το ιδιαίτερο παιχνίδι, συγκεντρώθηκαν στο δωμάτιο. Όλοι εκτός από τη Μελίνα.
«Τι έπαθες;» τη ρώτησε η Νεφέλη που βρισκόταν μαζί της.
Η Μελίνα δεν τολμούσε να την κοιτάξει. «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το έκανες».
«Θα σου μιλήσω ξεκάθαρα» είπε και κάθησε δίπλα της. «Είναι ο μόνος τρόπος για να σας φέρω κοντά».
Ο Άρης που περνούσε από εκεί κρατώντας ένα άδειο ποτήρι, άκουσε τη συζήτηση και έκανε μια στάση.
«Δεν θέλω να έρθουμε κοντά. Αυτός ο άνθρωπος μου βγάζει τον χειρότερό μου εαυτό. Με προκαλεί συνεχώς».
«Απλά βλέπει ότι αδιαφορείς και κάνει κι εκείνος το ίδιο. Που θα παει αυτή η κατάσταση μεταξύ σας; Δεν μπορείτε μακριά ο ένας από τον άλλον και αυτό φαίνεται».
Η Μελίνα έμεινε σιωπηλή.
«Εσύ τον έδιωξες από κοντά σου και δεν του άφησες καν το περιθώριο να σου εξηγήσει» είπε έχοντας το δίκαιο με το μέρος της.
Ο Άρης απομακρύνθηκε και πήγε ξανά στο μέρος όπου κάθονταν οι υπόλοιποι. Συγκεντρωμένα όλα τα παιδιά κάθησαν οκλαδόν δημιουργώντας έναν ομοιόμορφο κύκλο. Μετά από λίγα λεπτά φάνηκε η Νεφέλη με τη Μελίνα κάνοντας τον Άρη να την κοιτάξει προσηλωμένος.
«Εσείς θα συμμετέχετε;» ρώτησε ο Νικήτας.
«Φυσικά» απάντησε η Μελίνα με μια αυτοπεποίθηση.
Η Νεφέλη ακούμπησε στο κέντρο ένα μικρό μπουκάλι το οποίο κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα πειριέστρεφε η ίδια.
Η Μελίνα ενώ έδειχνε ενοχλημένη, πήρε την απόφαση να ρισκάρει τις ικανότητές της και να δοκιμάσει τις αντοχές της. Το μυαλό της ταξίδευε συνεχώς και κάθε της βλέμμα έπεφτε στις κινήσεις του Άρη. Ήλπιζε να τελειώσει σύντομα αυτή η βραδιά γιατί δεν είχε πια το κουράγιο να αντιμετωπίσει τη συμπεριφορά του μαζί με την υποτιθέμενη σχέση του. Αν το μπουκάλι σταματούσε μπροστά σε εκείνη και τον Άρη, ο φόβος και το άγχος που κυριαρχούσε μέσα της θα εκδηλωνόταν πάση θυσία.
Η Νεφέλη γύρισε το μπουκάλι το οποίο μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα σταμάτησε μπροστά στη Μελίνα. Θεώρησε πως το έκανε επίτηδες, μα ήταν θέμα τύχης.
«Με ποιον; Γύρνα το ξανά» είπε η Μελίνα κοιτάζοντας επίμονα τη Νεφέλη.
Όλοι είχαν αγωνία να δουν το αποτέλεσμα. Ο Άρης ήλπιζε να είναι εκείνος που θα δείξει το μπουκάλι. Ένιωθε την καρδιά του να χτυπάει έντονα και τα βλέφαρά του να βαραίνουν λόγω του υπερβολικού άγχους.
Ήταν άτυχος σε αυτόν τον γύρο καθώς το μπουκάλι έδειξε τον Άγγελο. Προσπάθησε να μείνει ψύχραιμος παρόλο που του ήταν αδύνατον.
Η Μελίνα ανακουφισμένη πλησίασε τον Άγγελο δίνοντάς του ένα ασήμαντο και προσποιητό για εκείνη φιλί προκαλώντας την ζήλεια του Άρη.
«Εντάξει φτάνει, ας συνεχίσουμε» είπε ο Άρης θέλοντας να τους διακόψει.
Η Μελίνα τον κάρφωσε κατάματα νιώθωντας μια ικανοποίηση για τον σκοπό της.
Το μπουκάλι περιστράφηκε ξανά μένοντας μπροστά στον Άρη, ο οποίος όσο περνούσε η ώρα έδειχνε ακόμη πιο ταραγμένος.
«Άρη μου είσαι καλά;» τον ρώτησε η Ναταλία πιάνοντας το ιδρωμένο χέρι του.
«Ναι απλά ζεσταίνομαι» είπε.
Το μπουκάλι σταμάτησε μπροστά στον Άγγελο.
«Αυτό θέλω πολύ να το δω» είπε η Νεφέλη γελώντας.
Ο Νικήτας ξεφύσηξε. «Εδώ θα πέσουν χαστούκια».
Ο Άρης πλησίασε τον Άγγελο και του έριξε ένα απαλό χαστούκι παρόλο που ήθελε να βάλει περισσότερη δύναμη.
Μετά από αυτό, το παιχνίδι συνεχίστηκε και
το μπουκάλι σταμάτησε ξανά μπροστά στον Άρη. Η Νεφέλη το ξαναγύρισε και ευχόταν αυτή τη φορά να δείξει τη Μελίνα. Για καλή της τύχη ο θεός ήταν μαζί της. Η Μελίνα βλέποντάς το, ένιωσε ένα μεγάλο σφίξιμο στο στομάχι καθώς όλο της το σώμα είχε μουδιάσει, ενώ ο Άρης ήθελε μονάχα να απολαύσει τη στιγμή.
«Εγώ...θα αποχωρήσω από το παιχνίδι» είπε η Μελίνα και σηκώθηκε πάνω.
«Τι λες; Γιατί;» είπε ο Άρης αναστατωμένος.
«Μελίνα δεν μπορείς να φύγεις έτσι» είπε η Νεφέλη θέλοντας να την μεταπείσει.
«Απλά είμαι πολύ κουρασμένη και θέλω να πάω σπίτι μου».
Ο Άρης ήξερε καλά πως εκείνος ήταν η αιτία που ήθελε να αποχωρίσει η Μελίνα από το παιχνίδι, μα δεν μπόρεσε να το δεχτεί.
«Είσαι σίγουρη; Μήπως σε ενόχλησε κάτι; Θέλεις να φύγουμε μαζί;» της πρότεινε ο Άγγελος.
«Όχι ευχαριστώ. Είπα απλά ότι είναι αργά και θέλω να ξεκουραστώ. Μπορείτε να συνεχίσετε και χωρίς εμένα. Καληνύχτα και συγγνώμη» είπε και έφυγε βιαστικά απ΄το δωμάτιο ξεχνώντας το κινητό της.
Η Νεφέλη έκανε νόημα στον Άρη να την ακολουθήσει. Σηκώθηκε, πήρε το κινητό της και έτρεξε να την προλάβει χωρίς κανέναν δισταγμό, κάτι που προκάλεσε αμέσως τον θυμό της Ναταλίας.
«Μελίνα, περίμενε» της είπε καθώς τη συνάντησε έξω από την πόρτα του διαμερίσματος.
«Γιατί με ακολούθησες;» απάντησε γυρνώντας το κεφάλι της.
«Καταρχάς ξέχασες αυτό» της είπε δίνοντας το κινητό της.
«Ευχαριστώ» είπε έτοιμη να φύγει.
Ο Άρης την σταμάτησε πιάνοντας το μπράτσο της. «Και κάτι ακόμα».
«Τι;»
«Κάτι μου χρωστάς» είπε πλησιάζοντας αρκετά κοντά της.
«Μην πλησιάζεις σε παρακαλώ».
Οι δυο τους πλέον ήταν σε απόσταση αναπνοής και πριν προλάβει η Μελίνα να σκεφτεί τι γινόταν, ο Άρης ένωσε τα χείλη του στα δικά της δημιουργώντας ξανά τη φλόγα μεταξύ τους. Τα χέρια του ήταν ακουμπισμένα στη μέση της και γύρω του δεν υπήρχε τίποτα που να τον εμπόδιζε να διεκδικήσει αυτό που ήθελε. Η Μελίνα δεν αντιστάθηκε ούτε ένα λεπτό. Είχαν κλείσει τα μάτια τους και το μόνο που μπορούσε να μιλήσει ήταν τα χείλη τους. Ο εγωισμός της πλέον είχε πεταχτεί στα σκουπίδια και δεν ένιωθε τύψεις γι' αυτό. Το πάθος που είχαν κρύψει βαθιά μέσα τους για καιρό, ήταν εκεί και τους καθοδηγούσε από την αρχή. Η μεταξύ τους αγάπη δεν είχε πάψει ποτέ να υπάρχει. Αυτό το φιλί ήταν η ένδειξη πως τους ένωναν πολλά περισσότερα από όσα τους χώριζαν, με αποτέλεσμα ο ένας από τους δύο να μην αισθάνεται καμία ενοχή για το αποψινό συμβάν. Όσο για τον άλλον θα δείξει.Γειαα, τι έχουμε εδώ;
Τα δυο μας πιτσουνακια μετά από τόσες κόντρες βρίσκονται ξανά σε ερωτική διάθεση🥰
Θα τους δει άραγε κανείς;
Αν σας άρεσε πατήστε ένα αστεράκι και τα λέμε στο επόμενο🤍
KAMU SEDANG MEMBACA
Έρωτας & Εφιάλτης
FantasiΟ Άρης και η Μελίνα είναι 20 ετών και η σχέση που έχουν τα τελευταία δύο χρόνια είναι βασισμένη στον έρωτα. Ο Άρης εξαιτίας ενός εφιάλτη που βλέπει πιστεύει πως δεν ήταν τυχαίος, καθώς επίσης διαισθανόταν πως θα βγει αληθινός. Η Μελίνα λείπει με την...