5.

188 12 0
                                    

Pazartesi günü yine Jisoo ile buluştuk. Tam okuldan çıkacakken Chaeyoung geldi. Yanında Seulgi vardı.

Chae: Selam!

Jisoo: Selam!

Chae: Eğer sizin için sorun olmazsa biz de sizinle gelebilir miyiz?

Jen: Benim için sorun olmaz.

Jisoo: Evet, sorum değil. Gelebilirsiniz.

Kafeye gittikten sonra ders çalışırken Seulgi beni çağırdı. Çok tedirgin görünüyordu. Birinin olmadığı bir yere gittiğimizde konuşmaya başladı.

Seulgi: Jen, sen Chaeyoung'dan hoşlanıyorsun, değil mi?

Jen: Seulgi, sana bunu Chae söyledi değil mi?

Seulgi: Evet. Ama lütfen hoşlanmıyorum deme, çünkü benim öyle biri olmadığımı biliyorsun. Aranızı bozmayacağım. Sadece soruyorum.

Jen: Seulgi, dürüst olmak gerekirse artık hoşlanmıyorum. O bana aşık olmayınca yavaş yavaş umursamamaya çalıştım ve şu an ondan hoşlanmıyorum. Hepsi bu.

Seulgi: Bana karşı dürüst olduğun için teşekkür ederim, Jen. Hadi gidelim.

Bir süre sonra eve gittik. Eve gittiğimde Chae bana mesaj attı.

Chae: jen artık benden hoşlanmıyor musun?

Jen: iki sevgili birbirinize benim dediklerimi yetiştiriyorsunuz sanırım
Ve evet
Artık aşkım bitti
Zaten sen Seulgi ile sevgilisin
Benim aşkımın ne önemi var?

Chae: ah hayır
Sadece sordum
Sakin ol jen
Ama böyle düşünme
Ben sana aşık olmasam bile duygularını kıramam
Bu haddime değil
Bu yüzden önemi var
[görüldü]

- - -

O beni asla kırmamaya çalışıyordu, fakat ben sinirle aklıma geleni söylüyordum. Belki de bu onu kırıyordu, bilmiyordum. Daha fazla duygularıma hakim olmam gerekti. Onu kırıyordum.

Akşam sıkılınca Jisoo'ya mesaj attım.

Jen: Jisoo!
Bu gece bana gelebilir misin?
Çok sıkıldım
Bugün bizde kalsan

Jisoo: olur
Formalarımı alıp geliyorum!

Akşam Jisoo geldiğinde film izledik, atıştırmalıklar yedik. Çok eğlendik. Geç yattık bu yüzden sabah zor kalktık. Fakat çok eğlenceliydi.

 Fakat çok eğlenceliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
After School | Chaennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin