Yaklaşın dört sene geçti ve biz yani midori ve ben kendimizi hala geliştiriyoruz... Senseilerimiz oldukça iyi olduğumuzu söylediler... Bundan birkaç hafta önce ormanda... Medeniyetin haberdar olmadığı fakat gerçek olan büyük bir savaş. Şükürler olsun ki hiçbirimiz ölmedik veya sakatlanmadık... Sadece daha yeni yeni iyileşen ağır yaralar almıştık. Hatta sırf bu yüzden midori yi iki hafta evden çıkartmadım... Birbirimizi hala çok seviyoruz ve ben ona evlilik teklifinde bulunmak istiyorum ama ona en güzel bir biçimde nasıl teklif ederim bilmiyorum. Sonuçta birkere edilen bir teklif ve ben bunun mükemmel olmasını istiyorsun... Bütün soylu klanların toplandığı topluluğumuzun adı ' kaiken'. Liderimiz neden bu ismi seçti bilmiyorum ama bunu çok sevdim.
Midori ye evlenme teklifini bugün edeceğim ve herşeyi ayarladım... Umarım beğenir...
"Midori, hadi hazırlan gezmeye gidelim"
Uyku sersemliği ile mızmızlanan midori'nin dudaklarına minik bir buse kondurunca gülümsedi ve hiç itiraz etmeden kalktı.
"Seni çok seviyorum sasuke. Nereye götüreceksin bakalım beni"
"Sürpriz küçük hanım"
Göz devirince banyoya girdi. Sanırım banyo yapacak... Bende yatak odasından bağımsız olan, başka bir banyoya girdim ve küçük çaplı ama ince ayrıntılı banyo yaptım. Ben çıktığımda midori çoktan hazırlanmış bana şaşkın şaşkık baktı. Sanırım küçük çaplı duşum, büyük bir gece banyosuna döndü.
"Hiç bukadar geç çıkmazdın"
"Bugün böyle olmasını istedim işte, olamazmı cimcime"
Dedim ve midori nin ıslak saçlarını karıştırdım... Tabiki hemen mızmızlandı...
"Mızmızlanma kız... Ben tararım saçlarını"
Dedim ve tarakla saç kurutma makinadını alıp, hem kurutup hemde taradım... İşim bitince saçlarına minik bir buse kondurup kollarımı arkasından dolayıp, karnının üstünde birleştirdim ve başımı, yani dudaklarımı boynuna götürdüm...
"Çok güzelsin sevgilim"
Başını geriye çekip yanağımdan öpünce sırıttım. Sırttığımı görünce birkez daha öptü. Gülümsemem yüzüme daha çok yayılınca, birkaç kez daha öptü. Artık kıkırdamaya başladım.
"Dudakların, her tenime deydiğinde kalbime kadar işliyor bitanem" dedim ve önce boynuna, sonra da yanağına kocaman birer öpücük kondurdum.
"Senin bana her dokunuşun beni benden alıyor sasuke'm "Gideceğimiz yere geldiğimizde midori boş boş etrafı inceledi...
"Sasuke, burada ne işimiz var... "
Bana doğru dönünce derin derim gözlerinim içine baktım. Sanırım evet... Böyle bir evlilik teklifi en iyisi... Sonuçta içimden gelen bu...
"Sasuke, birşey mi oldu."
Gülümsedim ve ellerimi ellerine birleştirdim.
"Midori, sana söylemem gereken birşey var. "
'Nedir o' der gibi başıyla işaret yapınca. Elimi ceketimin iç cebine attım ve ona göstermeden avuçlarımın arasında sakladım ve aynı elimi kalbimin üzerine koydum.
"Midori, öncelikle herkes gibi önünde diz çökmem istemiyorum çünkü bana öyle geliyor ki bunu yapanlar 'ben senin kölenim' diyorlar ama ben senin kölen değil direk senin olmak istiyorum. Diz çöküp sadece lîsanımla değil, kalbimin haykırışlarıyla, gözlerine bakarak sana bunu soylemek istiyorum"
Derin bir nefes alıp verdim. Şuan çok heyecanlıyım... Sakin ol sasuke... Sakin... Meraklı gözlerle bana bakan midori ye bir adım daha yaklaştım. Aramızda sadece birkaç santim vardı. Kalplerimiz ise... Birbirimize ilan-ı aşk ettiğimizden beri hep birlikteydi ve hala öyle...
"Midori seni seviyorum ve sana birşey söylemek istiyorum"
Kalbimin üstünden elimi hiç çekmeden öbür elimle de midorinin sağ elini tuttum.
"E-evet sasuke... Ne söyleyecektin"
"M-midori... Benimle evlenirmisin"
Midorinin gözleri kocaman açıldı ve dudaklarıda ona eşlik etti. Cebimdeki kumandaya basınca bütün ışıklar yandı ve benim arkamda olan, midorinin ise rahatlıkla gördüğü 'lütfen evet de' yazısı... Sonraki düğmeyle ise birkaç havai fişeğik yükselerek gökyüzünde patlayarak 'lütfen kabul et' yazısı ve altında oluşan büyük bir kalp, elimdeki yüzül kutusu ve gözlerim... Midori hepsini inceledi ve bana geri döndü. Gözlerimin tam içine... Derinliklerine bakmaya başladı...
"Seni bunca yıl sevip 'hayır' dermiyim hiç sasuke'm. Kalbimden, derinliklerinden ve kalbimin en güçlü haykırışıyla EVET!!!"
evet i heyecanla ve neşeyle bağırarak söyleyince yüzüğü parmağına taktım. Kırmızı taşlarla kaplı üzerinde kalp işareti olan yüzüğü parmağına takınca şaşkınlıkla yüzüğe baktı.
"Sasuke bu... Bu çok pahalıdır"
"Doğum gününü kutladığım ilk seferde aklımda böyle birşey vardı ve bunu özel olarak yaptırdım. Ayrıca bu senin için az bile... Keşke daha güzellerini akledebilsem..."
Dedikten sonra nazik bir şekilde yüzüğün kal işareti olan kısmını açtım ve içindeki minil resimlerimizi açığa çıkardım. Şaşkın şaşkın onlara bakıp gülümsedi.
"He birşey daha"
Bir düğmeye daha bastım ve etrafımızdaki bütün ışıklar parlamaya başladı. Anında bir alkış tufanı...
"Herkes b-buradamıydı"Midori ile evleneli birkaç ay oldu ve benim minik kuşum evimize küçük midori yi getirmek üzere hamile... Artık kaybetmekten korktuğum tek bir kişi yok. Bir kişi daha... Gelmek üzere olan bebeğimiz
Eveeet buda son bölümdü... Umarım okuyan arkadaşlar beğenmiştir.... Umarım güzel bir final olmuştur... Özellikle bu bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyor olacağım... Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'a Acımayan Sır
Ficción GeneralAŞK'a birde çoğu insanin farkında bile olmadığı bir SIR eklersek ve bu sır acımasızsa...