Multimedia: Doruk
Ah o gerçekten fazla yakışıklıydı. Onu incelemekten kendimi alamıyordum beyaz teni ve koyu kahverengi saçları kalın biçimli dudakları ve biraz büyük burnu vardı. Tamda hatırladığım gibiydi. Ona baktığımı anlamış olacak ki tepkisizce bana baktı ve beni süzdükten sonra yine tepkisizce boş bakışlarıyla müdürün konuşmasını dinledi.
"-çıkabilirsiniz çocuklar." Müdürün bu sesiyle herkes dağınık bir şekilde sınıfına ilerledi bende Gizem in koluna girdim.
"Gizem bir şey söyleyeceğim ama söz ver çığlık felan atmayacaksın tamam mı?" Gizem e soran gözlerle baktım ve o da beni başıyla onayladı. "O burada ilk öpücüğümü çalan kişi burada." Gizem in şaşkınlıkla gözleri büyüdü ve etrafa bakınmaya başladı.
"Hani nerde kızım hangisi? Ay valla deliricem çatlatma kızımda söyle." Gizem fısıltıyla bana bağırıyordu. O nasıl oluyor demeyin öyle oluyor işte.
"Bak şu ilerideki kumral yakışıklı olan çocuk." Gizem in bakışları oraya döndü ve çocuğu şaşkınca süzdü.
"Oha bu gerçek mi ya sen niye hep yakışıklılarla çıkıyosun anlatsana biraz." Bu dediğine güldüm.
"İlk olarak Gizem'cim onunla çıkmadım. İkinci olaraksa yakışıklılarla çıkıyorum çünkü aldatılmayı seviyorum." Gizem bu dediğime suratını buruşturup sınıfa girdi.
Sınıfta oturan kişiyi görünce şaşkınlıktan gözlerim neredeyse yuvarlarından çıkacaktı. Doruk da bizim okuldaydı ve bizim sınıftaydı. Doruk da beni görünce hiç şaşırmadı ve sırıtmaya başladı. Bende ona boş gözlerle bakmaya çalışıp Gizem in yanına yani Doruk un önüne geçtim ah. Melis Dışında herkes sınıftaydı. Yoklama sırasında ilk öpücüğümü çalan kişinin adını ve soyadını öğrendim. ANIL SOYLU.
Tenefüs zili çaldığında bir kez daha dönemin ilk günü ders işleyen hocaya küfrettim. Ya biz tatilden yeni çıkmışız sen kalkıp bize ders anlatıyosun. Nasıl bir malsın sen. Gizem in kolumu dürtüklemesiyle baktığı yere doğru baktım. Ve ne gördüm. Doruk ve Melis birbirleriyle şaşkınca konuşuyorlar. Doruk u ilk defa böyle güzel bir şekilde gerçekten mutluyum diye bağıran gülümsemeyle görüyorum. Ne yani onu bu denli mutlu eden kişi o mu Melis mi? Melis parmak ucuna yükselip Doruk un kulağına bir şey fısıldadı ve Doruk o muhteşem öpmek istediğim kahkasını bize bağışladı.
"Ben kantine gidip bir şeyler yiyorum. Geliyor musun Esila? Veya bir şey istiyor musun?"Gizem e bakıp başımı olumsuz olarak salladım o da bir şey demeden Melis lerin yanından geçerek sınıftan çıktı. Yanımda birinin varlığını hissetmemle ona doğru döndüm.
"Sanırım erkekleri süzmeyi seviyorsun." Yine duygusuzca gözlerime bakıyordu ne düşündüğünü anlamak o kadar zordu ki.
"Anlayamadım. Kimi süzüyormuşum?" Buna tepki olarak sırıtıcağını felan sandım ama yapmadı tek yaptığı tekrar buz gibi sesiyle konuşmasıydı.
"Bahçede beni süzüyordun. Burda ise Doruk u kör değilim." Bu dediğine şaşkınlıkla baktım bana ne demek istiyordu bu herif.
"Sen ne demeye çalışıyorsun. Birincisi ben Doruk a değil Melis e iki sevgilimin biriyle yatan biriyle öpüşen kıza bakıyordum. Anladın mı? Sana niye baktığımı sorucak olursan emin ol onun içinde bir gerekçem var ama sen hatırlamadıysan bence benim söylememe gerek yok." Melis lere baktığımda Doruk bana bakıyordu.
"Hatırlamak isteyeceğim bir şey olsaydı veya unutulmayacak kadar önemli bir şey emin ol unutmazsım." Bu sözü üzerine sinirlendim ve yanımdaki çocuğu yani Anıl ı umursamadan sıramın altından telefonumu alıp Melis lerin yanından hızlıca sınıftan çıktım. O benim çok değil bir yıl önce ilk öpücüğümü almıştı. Ve şimdi onu hatırlamıyordu bile. Kantine indiğimde Gizem, İpek, Poyraz ve basketbol takımından Efe masalardan birine oturmuş sohbet ediyorlardı. Ben de yandaki masalaran birinin sandalyesini çekip Efe ve Poyraz ın ortasına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Güven
Teen FictionBeş ilişkisinin üçünde aldatılmış bir genç kız. Bu zamana kadar kalbini kimseye açmamış sevgiye muhtaç olan genç bir adam. Bu zamana kadar aşık olduğu tek kızın, onun en yakın arkadaşına aşık olduğundan beri kızlara hiç bir şekilde değer vermeyen ba...