♡Learning♡

223 11 0
                                    

Druhý den...

Probudil nás zvuk budíku, který nabýval na hlasitosti. Posadil jsem se a budík vypnul. ,,Dobré ráno." Podíval jsem se na Jaye který si mnul oči. ,,Dobré." Usmál se zpátky. ,,Sunoo, vstávat." Lezl jsem z palandy. Sunoo stále spal a nevšímal si okolí. ,,VSTÁVAT!" Křiknul jsem a Sunoo se s cuknutím probudil. ,,Ježiš dneska odpolední vyučování. Noo, to bude ještě.........za-jímavé." Dal Jay obličej do dlaní. ,,Klidně mluv anglicky, jestli ti to nevyhovuje." Usmál jsem se a podíval se na rozvrh, který včera Sunoo nalepil na dveře. ,,V pohodě. Umím korejsky, jen jsem si potřeboval vzpomenout." Usmál se a vstal. ,,On je v korejštině lepší jak já, to si piš!" Vstal i Sunoo a zamknul se v koupelně. ,,Hej, tam jsem chtěl já!" Zaťukal jsem na dveře. ,,Tak teď máš smůlu, dokáže tam být i 3 hodiny." Zasmál se Jay. Uwu vypadá jak kocour když se směje. ,,Máme Matiku, dějepis, zeměpis, angličtinu, přírodopis, pak je oběd a po obědě máme 2 hodiny tělocviku." Vzal jsem si určité učebnice a sešity a dal je do tašky. ,,Kolik vůbec je?" Vzal si Jay své učebnice. ,,6:38. V 7:50 musíme být ve třídě." Vzal jsem si oblečení na tělocvik a dal si ho do plátěné tašky, společně s modrým švihadlem a sálovými botami. ,,Máš švihadlo a sálovky že jo?" Zeptal jsem se Jaye který nechápavě sledoval. ,,Mám ale na bývalé škole v Americe přes švihadlo skákaly jen holky a kluci klikovali nebo dřepovali. Řeknu to zkráceně, přes švihadlo jsem skákal jen třikrát." Řekl Jay a poškrábal se na zátylku. ,,Tak to je pohoda. Hele taky v tom nejsem geniální. Taktiku snad znáš?" Podíval jsem se na něj a on kývnul. ,,Můžete tam jít." Přišel už oblečený a upravený Sunoo. Ihned jsem letěl do koupelny. Cestou jsem si trochu všimnul i Sunoova outfitu.

 Cestou jsem si trochu všimnul i Sunoova outfitu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Slušelo mu to. V koupelně jsem se převlékl do nějakého random outfitu co mě napadl, učesal si vlasy a vyčistil si zuby.

 V koupelně jsem se převlékl do nějakého random outfitu co mě napadl, učesal si vlasy a vyčistil si zuby

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem si jen umyl obličej a vyšel z koupelny. ,,Aww, to ti tak sluší." Obejmul mě Jay. ,,J-jo díky." Usmál jsem se pro sebe a všimnul si Sunooa jak na nás pobaveně kouká. ,,Tak už běž ať nezmeškáme." Vyhnal ho Sunoo. ,,Rád by se na něco zeptal." Řekl jsem nervózně. Sunoo mi přišel od začátku normální, komu by se dalo svěřit. Sunoo kývnul hlavou a začal si připravovat učebnice s tělocvikem. ,,Když jsem si včera vybaloval, bavili jste se o někom, že by prý s ním chtěl Jay chodit či co. A já právě nevím o kom jestli bych to mohl vědět." Prohrábnul jsem si nervózně vlasy. ,,Mhmmm, to bylo o tobě. Jay tě má rád." Otočil se na mne a usmál se. ,,I- ale já jeho ne. Teda asi." Dal jsem obličej do dlaní. ,,Hele, to bude dobrý. Přesně včera jsi se mu přiznal že jsi bisexuál. Tak co ti vadí?" Podíval se na mne Sunoo. Slyšel nás, všechno co jsme říkali. ,,Ehm ale já- co ti je do toho?" Nafoukl jsem trochu tváře a on se nad tím pousmál. ,,Ach Wonie, kdyby jsi jen tušil." Usmál se od ucha k uchu. ,,Mě to nevadí, protože bych se jinak smál tomu, co sám jsem." Dal si do tašky poslední učebnici. ,,Jsi na kluky?" Zeptal jsem se ho na stejnou otázku, co včera Jay. Sunoo nechtěl aby nás ostatní slyšeli, tak z něj vypadlo jen 'Mhmm'. ,,Už to víš?" Opřel se o rám Jay. Zaskočila mi slina tak jsem začal kašlat místo odpovědi. ,,C-co jako?" Stále jsem se dusil. ,,Nedělej, že nevíš. Stojím tu od doby co se ti Sunoo přiznal o tom že je na boye." Usmál se. ,,No jaksi to vím." Otočil jsem se na něj. ,,Hmmm, takže lgbt pokoj?" Ušklíbl se Jay a Sunoo se usmál. ,,J-jo." Zakoktal jsem a otočil se zpátky na Sunooa. ,,Měli bychom už jít. Jinak Jayi sluší ti to." Usmál jsem se a ještě jednou si ho prohlédl.

Vzal jsem tedy klíče, otevřel jsem a šel s klukama ven

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzal jsem tedy klíče, otevřel jsem a šel s klukama ven. Zamknout jsem samozdřejmě nezapoměl. ,,Bolí mě záda... a to ten batoh nemám ani 5 minut." Kňučel Sunoo. ,,To vydržíš." Povzbudil ho Jay. Došli jsme do učebny matematiky a posadili se tak, jako v naší kmenové třídě. ,,Nevěděl jsem že tu je i E37." Divil se Sunoo a připravoval si učebnici. ,,Tady je věcí. Víš o tom automatu v budově D?" Podíval jsem se na Sunooa. ,,Jako automat na svačiny?" Podíval se na mne s vykulenýma očima. ,,Mhm, ještě si musíte zařídit kartu u ředitele." Usmál jsem se a ukázal jim oranžovou kartu. ,,Zajdeš tam potom s námi?" Udělal psí očka Jay. Kývnul jsem a podíval se na hodiny. Za 5 minut zvoní. Akorát došel do třídy Riky, Taehyung a Yeonjun se Soobinem. ,,Ten vlak nikdy nepojede načas!" Zanadával Yeonjun když zjistil, že za pár minut začíná hodina. ,,Hobi ty jsi jel autobusem?" Zeptal se Taehyung. Hoseok kývnul a přišel Riky. ,,Ahoj." Usmál se hlavně na Sunooa. ,,Ah-hoj." Usmál se nervózně Sunoo. Tady má někdo někoho rád.

Zazvonilo, tak se Riky odebral k sobě do lavice. Ještě než přišel učitel, doběhl Heeseung a hned si začal vybalovat. ,,To bylo o fous." Zasmál se Taehyun. ,,Sednout." Přišel učitel do třídy a posadil se ke svému stolu. ,,Tak. Všechny parchanty znám až na ty dva vzadu. Jména!" Ukázal na Jaye a Sunooa. Oba se postavili. ,,Jmenuji se Jay Park, je mi 17 a jsem z Ameriky." Řekl podíval se nejistě na zapisujicího učitele. ,,Umíš korejsky?" Zeptal se ho a Jay se hned ozval. ,,Ano umím korejsky." Díval se stále na učitele. ,,Sednout. Ten druhý?" Podíval se učitel na Sunooa. ,,Já se jmenuji Kim Sunoo a je mi 16." Usmál se trochu aby se učitel netvářil tak kysele. Nepomáhalo to. ,,Sednout." Řekl učitel a Sunoo si hned sedl. ,,Pro ty co mne neznají. Jsem Park Yeong-Ho. Je mi jedno, co si o tom jménu myslíte, hlavně ho nepoužívejte! Jsem pan učitel a nikdo jiný. Otevřete si sešity a napište si datum." Řekl nejpřísněji co mohl. ,,Napíšete si zápis, potom mi vypočítáte tohle." Řekl a otevřel tabuli kde byli 3 příklady na vypočítaní. Na tabuli se rozsvítila prezentace a my hned začali psát.

Hodina skončila, my jsme si zbalili a šli na dějepis. ,,Ten byl přísnej víc než můj bratr." Ušklíbl se Sunoo a já ho uklidnil, že na dějepis je hodnější učitelka.

High school loves [Jaywon] ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat