1/ הרשמה והסבר *סגור*

201 15 27
                                    

היי! כאן C Wattpad ואנחנו כאן כדי להודיע על, נחשו מה, תחרות חדשה!

הפעם, תחרות שירים!

חלמתם להיות החיים נחמן ביאליק והלאה גולדברג של המאה ה-21?

תחרות השירים שלנו היא בדיוק בשבילכם :)

כיצד להגיש?

אתם נרשמים דרך טופס ההרשמה הקצר שהכנו לכם, ממלאים את כולו שולחים בתגובות.

במקרה שאין לכם ספר שירים/קטעים, אתם פותחים אחד ומוסיפים שלו בטופס
ואנחנו נצרף אותו לרשימת קריאה של התחרות, על מנת שאנחנו והקהל נוכל לשפוט אותו.

כמו, כן, אנא תייגו אותנו בפרק שהשיר מופיע בו או שלחו לנו את הקטע בפרטי.

חשוב

נא לדאוג שבשיר יהיו המילים הבאות... "היום."
"נהר." ו- "ציפור."
אפשרי לכתוב את המילים בלשון רבים או קצת לשנות אותן מעט (ימים, נהרות, ציפורים.)

כמות השירים שיתאפשר להצביע להם תשתנה בהתאם לכמות עצמה של המשתתפים ששלחו את הקטעים שלהם, ולפי זה גם מספר הזוכים בתחרות.

כמה חוקים לפני שמגישים

- שיר שלא יהיו בו המילים המצוינות, לא יכנס לתחרות.

- אין להגיש שירים בעלי תוכן 18+ או כל תוכן אחר העלול לעורר אי נעימות בחלק מהקוראים.

- אין להגיש שירים הכוללים קללות חמורות. אם קיימות קללות בשיר, תדאגו לצנזר אותן או לשים כוכביות בחלק מאותיות הקללה.

- אין להגיש מועמדות ולפרסם את השיר לא יאוחר מ(תאריך עדיין לא נקבע).

- השיר חייב להיות מתחת או עד ל- 100 מילים בלבד.

- יש להפסיד בכבוד.

- אסור לרמות, להצביע ממשתמשים אחרים לעצמך וכדומה... בבקשה תהיו הוגנים.

שלב ההצבעות

כאשר ייסתיים שלב ההגשה, ההרשמה תיסגר ולא ינתן עוד להרשם (במקרה שלא יהיו מספיק משתתפים, אנו נאריך את ההרשמה.)
ושלב ההצבעות יעלה.

איך מצביעים?

אתם מדגישים באינ-ליין את השיר אשר אתם רוצים להצביע לו וכותבים "מצביע/ה."

ואם במקרה אתם לא יודעים לעשות אינ-ליין, אתם כותבים "מצביע/ה ל- (שם/מספר השיר)"

למשל: "מצביע/ה לשיר מספר 4" או "מצביע/ה לשיר שי והמסכות"

תאריכים

הרשמה - 8.3.2023 עד 18.3.2023

הצבעות - 19.3.2023 עד 29.3.2023

פרסום הזוכים - 30.3.2023

טופס הרשמה

שם הכותב/ת:
תיוג:
שם הספר בו השיר יתפרסם:
מספר הפרק:
שם השיר:
הערות:

קרדיטים:

חשוב לנו להודות ל -

Megan_Universe_
caleb_sass148

וליעלי שהציעה את הרעיון.

הבנות האלו אומנם פרשו מניהול החשבון אבל הן לקחו חלק בעזרה לבניית התחרות הזו, לכן חשוב לנו להודות.

חשוב לנו לומר תודה בעיקר לשלוש המנהלות העכשווית, שבלעדיהן החשבון הזה לא היה ממשיך להתקיים, זה כל כך לא מובן מאליו:

_Emma_Walker_ - אמה
ISavedTheUniverse - קרמיט
kitiy687 - קיטי

~תיבת השאלות~
אם יש לכם שאלות נוספות לגביי התחרות, מוזמנים ומוזמנות לעשות אינ-ליין ולשאול אותנו.

~~~~

אנחנו ממש מקוות שתרשמו או לפחות תצביעו, בהצלחה לכל המשתתפים בתחרות.

בנוסף, יעזור לנו מאוד אם תפיצו את התחרות - על מנת שעוד יוכלו לדעת ולהשתתף.

תודה, זה יחמם את ליבנו.

תחרות שירים || פורסמו זוכיםWhere stories live. Discover now