Začala som plakať. Samozrejme od radosti. Pred dverami stál on. Ten, ktorý ma podržal pri najhoršom a priniesol mi úsmev aj v tej najhoršej situácii.. Stál tam Explo s kyticou ruží.
,,Všetko najlepšie, Ellen!" povedal a ja som začala ešte viac plakať. Predstavte si, že vám jedného dňa zaklope váš idol na dvere a .. pane bože.. to je snáď len sen..
,,Že to je len sen?" spýtala som sa urobila som krok dopredu.
,,Nie neni" vystrčil sa Matúš zpoza dverí..
,,Ja - ja .. Nemám slov" povedala som a Explo sa len usmial a podal mi kyticu. Zobrala som ju a usmiala som sa na Expla..
,,Môžem ťa objať?" opýtala som sa ho a on ma len silno objal. Pane bože! To neni sen.. je to skutočnosť..
,,Hej.. a ja čo?" naduto sa opýtal Matúš.. Odtrhla som sa od Expla a objala Matúša.
,,Poďte ďalej" povedala som už kludnejšie a pustila ich dovnútra. V kuchyni som našla vázu, napustila som do nej vodu a dala do nej kyticu.
,,Ani som vás nepozdravila... miesto toho som tu začala plakať a sorry.. Stále tomu neviem ešte uveriť" povedala som a začali mi tiecť slzy.. to som taká citlivka, alebo čo? Nenávidím sa za toto, všetko moc preháňam..
,,Ellen? Ešte je tu malý hǎcik.." snáď si viete predstaviť ten Matúšov ksicht keď niečo zlé urobí, alebo sa previní, že?
,,Aký?" pozrela som sa na neho vážne
,,No... my sme si predom nezarezervovali hotel a ... či by sme tu nemohli prespať aspoň do zajtra ak by to šlo" povedal Matúš a ja som si vydýchla.
,,Samozrejme že hej, ale máme len jednu hosťovskú.. takže to musíme niako vymyslieť" povedala som a v tom ma niečo napadlo.. bože ja som krava..
,,Ste hladní, smädní? Až teraz mi to doplo" povedala som hamblivo a pozrela som sa na Expla.. Ja sa divím že žijem..
,,Ellééén.. Objednajme si pizzuuuuuuuuu!" skríkol Matúš a ja som sa zasmiala
,,Tak okay, a Explo prečo si ticho?" spýtala som sa Expla
,,Sorry.. len ja.. nevedel som, že to tak dopadne.. " povedal zamyslene Explo a ja som sklopila hlavu
,,Som moc citlivá a všetko preháňam" povedala som a videla som ako Matúš vytáčal číslo na pizériu a odišiel do obývačky.
,,Si ešte krajšia než na fotke" usmial sa na mňa Explo a ja som sa začervenala
,,Ďakujem... " zašeptala som si pre seba a on sa len pousmial a vybral mobil a prešiel ku mne. V jeho prítomnosti som úplne tuhá a bojím sa že urobím niečo zle.
,,Kľud, uvolni sa.. Všetko bude fajn.. teraz si dáme selfíčko" zašeptal mi do ucha a odfotili sme sa. Tú fotku si dám na pozadie už do konca života.
,,Explo, si dokonalý" zašeptala som a on sa pousmial..
,,Nikto nie je dokonalý" povedal a ja som sa zasmiala
,,Ale Explo je Explo!" dodala som a on práve dával tú fotku na insta. Zablikal mi snapchat.Snapchat from Blázínek Môj..❤️
Hneď som to otvorila a bol to snap kde je Blazer a Vadak. Hmm, ďaľšie video asi zrejme bude..
,,Ľudia za chvilku je tu pizza s coloouuu," došiel Matúš a zasmial sa.., ,,a ešte niečo.. Sľúbila si mi že natočíme video! Keď si natočila aj s Blazerom!!" povedal a ja som sa pousmiala.
,,No okayy" povedala som otrávene..
,,Ellen?" nérvozne sa ma 'spýtal'
YOU ARE READING
Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!
RandomO 15-ročnom dievčati Ellen, ktorá miluje youtuberov. Jej najobľúbenejší je Expl0ited. Sníva sa jej o ňom dennodenne. Lenže nikdy nebude mať možnosť ho stretnúť, objať ho a pozdraviť ho.. Býva neďaleko jeho mesta, stretne ho malou náhodou? Alebo jej...