☀️Güneş ve ayın buluşması 🌙

146 14 7
                                    

Evet üzücü hikaye yazma kararı aldım çünkü neden olmasın
Neysee geçek üzücü yapabilirim umarım
Ehehee
_________________________
Sasuke

Dört yıl geçmişti....

Tam dört yıll
Sevgilimin ,herşeyimin bu gün ölümünün dördüncü yılıydı ......

Herzamanki gibi hiç uyuyamamıştım
Ne kadar denersem denim uyuyamıyorum, uyku hapları etki etmiyor.
 
O öldüğünden beri hiç uyuyamadım.
Uyuduğum zamanlar hep kabuslar gördüm , sağlığım git gide kötüleşiyor.
Bedenim yorgun , göz altı torbacıklarım üst düzey yinede evde oturduğumda aklıma o geliyo...
Ölürken bana masum bir şekilde gülümseyişi aklımdan çıkmıyor . Bu yüzden bedenim ne kadar yorgun olursa olsun görevlere gidiyorum hatta başka nijaların görevlerini zorla üstleniyorum
__________________________
Sevgilimi dört yıl önce madara ile olan savaşta  kaybettim. Herkezi kurtarmak adını kurama ile birlik olup kendini öne sürmüştü ,bense lanet olası sikik bir görevden dönüyordum. Onun kendini köy için öne sürdüğünü öğrendiğimde çılgına dönmüştüm elimden gelen en hızlı şekilde köye koşuyordum ve tanrıya dua ediyordum "onu , sevgilimi koruması için,bizi ayırmaması için " köye vardığımda heryer kıyamet alanına dönmüştü birkaç yaralı ninja vardı ama hiç ölen yoktu. Etrafta madara gözükmüyordu , gözlerim narutoyu arıyordu biraz sonrasında yerde kanlar içinde yatan sevgilimi görünce adeta yıkılmıştım bir süre gerçek olduğuna inanmadığım için bekledim gözüm den akan yaşlara engel olamadım " tanrım neden neden "
Hızla naruto ya doğru koşmaya başladım ama ayaklarım titriyordu bu her adımımda sendelenmeme neden oluyordu. Naruto ya umutsuz şekilde bakan tsunade gözyaşları döküyordu. Kısılmış gözleri ile etrafı arayan Naruto beni gördüğünde son gücüyle gülümsemişti bana ve gözlerini huzura kapamıştı o artık bir melekti

Tanrı bizi ayırmıştı o gün
________________________

Saat 8:30 a kurulu olan alarm çalmıştı
Ve ben düşüncelerimden sıyrılmıştım

Hah ne komik ama 8:30 da uyanmak için kurmuştum alarmımı ama bir gıram bile uyumamıştım .oturduğum koltuktan kalkıp hazırlanmaya başladım
Evden çıkıp hokage binasına doğru yol aldım,orayı hiç sevmiyordum çünkü sevgilimin en çok istediği şeydi hokage olmak ve bunu kesinlikle hakediyordu.
Kısa sürede varmıştım hokage odasına girip görevimi öğrenicektim , beni boydan boya süzen gözlerin sahibi tsunade " sasuke hiç iyi gözükmüyorsun,en son ne zaman uyudun sen, gidip dinlenmelisin "
Gözlerimi ona dikmiş şekilde konuştum "ben iyiyim,göreve gitmek istiyorum lütfen itiraz etmeyin " zoraki kafasını onaylar şekilde salamıştı tsunade ve görevi açıklamaya başladı " xx yerinde orochimaru nun gözüktüğü hakımda bilgi aldık lütfen gidip kontrol et "
Sözünü bitirir bitirmez söylediği yere yol aldım.

Aradan 1:00 ,1:30 saat geçmişti söylenen yere varmıştım çevreyi dolaşıyordum bulunduğum yer adeta kötü enerji yayıyordu hava sisliydi , biraz daha ilerlediğimde ağaçların aradın dan güneş çarpıyor du adeta cehennemden cennete geçiyor havası yaratıyordu .
Sarmaşıkların ardına geçtiğimde çok güzel bir göl vardı ,güneş tepede, sis dağılmıştı. Gölün yanı başında oturan birini fark ettim , oturmuş gölü izliyordu yanına doğru ilerlemeye başladım, biraz daha yakınına geldiğimde gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı çünkü ordaki kişi Narutoydu, herşeyden daha çok sevdiğim sevgilim gölün bir ucunda oturuyordu . Bunun bir ilizyon olduğunu düşündüm ama kurtulmak için yaptığım jutsu işe yaramamıştı o yüzden ilizyon olsmazdı ayaklarımın titremesiyle sendelenim iki dizimin üstüne düştüm.
Naruto kafasını çevirip bana bakmıştı gözleri kocaman olmuştu benim gibi göz yaşlarını tutamamıştı oda bana doğru kolarını iki yana açmış koşmaya başladı
Bende açtım kolarımı iki yana ve bunun ardından Naruto kucağıma atlamıştı ikimizde yerde birbirimize sarılmış ordan oraya yuvarlanıyorduk. Hayla bunun gerçek olduğuna inanamıyorum
Naruto nun dudaklarına sıkı sıkı öpücükler bırakıyordum o da bana karşılık veriyordu sonun da birbirimizden ayrılmıştık Naruto yu iyice süzmüştüm hayla 18 yaşındaki hali gibiydi ve suratında çatlak izleri vardı ,gözlerinin beyaz olması gereken kısımları siyahtı emindim bu orochimaru nun diriltme jutsusuydu
Naruto onu süzdüğümü farketmiş olucak ki " kötü gözüküyorum değilmi, ama sen harika olmuşsun sasuke boyun çok uzamış artık bir yetişkinsin "
Suratında masum bir hülümseme vardı Naruto nun ona sıkıca sarılıp konuştum " seni çok özledim sevgilim, deniz mavisi gözlerini, güneş gibi saçlarını heleki o her şeye bedel gülüşünü . Seni çok ama çok özledim sevgilim. Lütfen beni birdaha bırakma, lütfen tanrım bu sefer bizi ayırma "
Naruto ya sıkıca sarılmıştım onu asla bırakmam gitmesine izin vermem tekrar olaz . Naruto suratı yere eyik,ağlamaklı bir şekilde bende bir adım uzaklaşı şaşkın bir şekilde ona bakıyordum ve o birden asık olan suratını düzeltti yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi "sasuke üzgünüm ama burda uzun süre kalamam yinede seni son bir defa gördüğüme sevindim sevgilim . Lütfen bana bir söz ver, mutlu olucaksın, uzun yıllar yaşicaksın kendine seni seven sana değer veren bir hayat arkaşı bul ve sende onu sev mutlu ol .benim için mutlu ol sevgilim . Beni unutma zamanı geldi "
Naruto nun bu sözleriyle adeta kanım donmuştu bunları nasıl derdi ben onsuz nasıl mutlu olabilirdim . Naruto bu sözleri ardından ufalan maya ve toz olmaya başlamıştı ağlayarak ona sarıldım " lütfen lütfen gitme Naruto beni yine bırakma sensiz yaşayamam "
Naruto gülümsedi ve " dediklerimi unutma sevgilim merak etme ben iyi olucam "
Ve gitmişti Naruto tamamen toz olmuştu 
Geriye yine acılarım,yanlızlığım ve ben kalmıştık

______________________
Yazar

Sasuke eve varmıştı birkaç saatin ardından kendini yatağa atmıştı .yaşadıklar hayla atlatamamıştı .
Tanrı  yine onları ayırmıştı,sasuke sadice sevdiğiyle mutlu olmak istiyodu ama bu iki aşık asla kavuşamamaya ant biçmişti adeta .sasuke yattığı yataktan kalkıp temiz hava almaya balkona çıkmıştı, fısıldadı ağlamaklı sesiyle
" bana kendine yenibir hayat arkadaşı bul dedin buna bunu demeye nasıl cüret edersin sevgilim. Benim için sadice sen varsın, sen benim ilkim ve sonumsun . Artık buluşabilmemizin hiçbir yolu kalma-"
Sasukenin lafını bölen aklına gelen şeyler olmuştu.hızla evden çıkmış ve konaha sokaklarında koşuyordu saat akşam 1:00 olduğu için yollar boştu .sasuke sonunda hedeflediği yere varmıştı ,Naruto nun mezarının başına ve konuştu sasuke " sana söz vermiştim uzun yıllar yaşamaya ama bilirsin sevgilim ben söz tutmakta iyi değilim , bunu hayla öğrenemedin mi  usuratonkachi " sasuke bunları derken çoktan aktifleştirmiş olduğu chidori ye baktı ve konuştu " lütfen bu sefer ayırma bizi tanrım biz birbirimiz olmadan yaşayamayız..."
Ve chidori ile göğsüne büyük bir delik açmıştı sasuke ama mutluydu, hem kanlar akıyordu ağzından hemde sırıtıyodu aşkına kavuşacağı için. Sasukenin bedeni narutonun mezarının üzerine yığılmıştı ,zoraki kıpırdadtığı dudaklarından dökülenler şunlardı "bu sefer hiç ayrılmayalım sevgilimm......."

Birkaç gün sonra sasukenin cansız bedeni bulunmuştu Naruto nun mezarının üzerinde. Garip olansa cansız bedene baktığında ne kadar huzurlu ve mutlu olduğuydu....

Onun mezarı Naruto nun hemen yanına kurulmuştu,birinin üzerinde ay birinin ise güneş vardı .iki aşık sonunda kavuşmıştu.......

~son~
______________

Sai: işte böyle inojin dünyanın en deli aşıklarının hikayesi.
Sonsuz aşın hikayesi ......

Kurumuş boğazımla fısıldadım, üzülmeli miydin böyle arkadaşlarım olduğuna yoksa sevinmeli mi?

Bize bıraktıkları tonla acı~

İnojin: sence baba ,sence şimdi onlar mutlumudur

Sai:umarım öylelerdir , umarım tanrı onları yine ayırmamıştır.......
———————————————-

1059 kelimee

Umarım beğenmişsinizdir
╰(*'︶'*)╯♡

Byyy byyyy

~yazar-kun~

Bir çift mezar taşı ( sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin