Prológus

178 24 13
                                    

Felhevült testemen folyatom végig a jéghideg vizet,mellyel szűnni nem akaró vágyaimat akarom elfolytani.
Fejem a jéghideg csempének döntöm,s próbálom visszafolytani egyre ziháló légzésemet.
Testem minden porcikáját átjárja az érzés,mely hatalmába kerít oly sűrűn.
Nem tudok neki parancsolni,újra több,s több kell.
Öklöm a csempén landol,amin az előbb támaszkodtam.
Törölközőm a derekamra csavarom,és sietős léptekkel a szobám felé veszem az irányt.
Ott feltépem szekrényem,s keresem a megfelelő öltözékemet.
Combom öltönynadrágomba bújtatom,hófehér ingem beletűröm.
A tükör előtt állva megkötöm nyakkendőm,s felveszem zakómat,majd indulok ki a lakásból a taxihoz, amit az előbb hívtam.

Seoul legeldugottabb részéhez hajtunk,ahová még a madár sem jár.Az autó bekanyarodik az eldugott területre,messziről szűrődnek a neonlámpa fényei.
A bár elé érve kiszállok a taxibòl,s mélyet szippantok az éjszakai friss levegőből,majd a bejárat felé veszem az irányt.
Az ajtónál megállva,két izomagy,a jelszót kéri,ide,csak így lehet bejutni.
Miután elmondtam a kért szót,a két testőr bejutást enged,a már jól ismert helyiségbe.
Orromat megcsapja az ismerős illat,melyet a zsigereimbe kezdek érezni,s azonnal beindulok tőle.
A teremben csak a pirosan világító neonfények égnek,minden box foglalt,ide-oda vonagló embereket lehet látni.
A tánctér is tömve van,ma is igen szép számmal gyűltünk össze.
Odaballagok a pulthoz,s a szokásos italomat kérem.
A pultos srác mosolyogva elém teszi a whiskymet,én pedig elégedetten kezdem azt kortyolni.
Mindenki jól ismer,hisz törzsvendég vagyok.Nincs is ezzel semmi gond,hisz mindenkinek jár a szórakozás.Na de itt a bökkenő.Az én sötét kis titkom.
Egy egyszerű egyetemi tanár vagyok,aki hétköznapi emberként tengeti a mindennapjait.
De itt,itt kiélhetem magam,a vágyaim,a sötét kis piszkos titkaimat.
A lételemem a szex.
Ezzel nem is lenne még semmi gond,de én a nagyon mocskos és durva szexet szeretem.És bizony ezt nem lányokkal teszem meg.
Ez a hely,egy meleg bár,s én szinte minden nap itt tengetem az estéimet.
A mai este különleges,új husi van a láthatáron.
Nagy felhajtást kerítettek neki,miszerint ma új műsorban lesz részünk,egy észveszejtően dögös srác személyében.
No majd meglátjuk.
Kezembe veszem az italomat,s megindulok a színpad felé,és leülök a vele szembeni kis asztalkához.
Innen tökéletes rálátásom lesz az est fénypontjára.
Zakómat leveszem,s a szék támlájára akasztom,elhelyezkedem,és várom,hogy elkezdődjön a műsor.
Ekkor a színpadra lép a műsorvezető,s felkonferálja a következő fellépőt.
Izgatottan ülök a helyemen,érzem hogy a vér lüktetni kezd ereimben.
- Fogadjátok szeretettel új gyöngyszemünket,aki ma megmutatja nekünk tehetségét,azt hiszem gatya nem marad szárazon.
Szóval ,nem szaporítom tovább a szót,következzen a színpadon: Moonligt,az est fénypontja.

Helló babikák💜💜
Itt lenne az új sztorim prológusa.
Véleményt szeretnék kérni,folytassam-e?
Elnyerte-e a tetszéseteket?
Ma hoznám az első részt is😁😁😁
Köszönöm ha elolvastad💜

Puszi mindenkinek💜

Jikook is real💜💜

Behind the mask(Jikook)/Where stories live. Discover now