The Last Battle - Bir Şifacının Doğuşu ... ( 3 )

181 14 5
                                    

Sarı saçlı kadın bir adım öne geçti ve gülümsedi , ardından '' Ben Amy Mear '' dedi . Cümlesine '' Muhafız eğitmeniyim . ve burdan bakınca aranızdan bazıları muhafız olabilecek bi görünüşde '' dedi . Sarışın ve şirin bi kızın yüzüne bakarken söyledi bu cümleyi , kıza gülümsedi , ve kızda ona gülümsedi . Amy Mear kafasını gülümsediği kızın solundaki çocuğa çevirdi ve bir adım geriye geldi , orta boylu gri saçlı eğitmenin kulağına çömelip gri ve uzun saçlı bi çocuğu işaret ederek '' bu o çocuk '' diye fısıldadı . orta boylu eğitmen Amy Mear'ın işaretlediği çocuğun önüne gelip eğildi '' Lewis ? '' dedi .

Çocuğun tek tepkisi ellerini cebinden çıkarmak oldu , salondaki diğer çocuklarda Lewisi tanıyordu ama sesini daha önce hiç duymamışlardı , Lewis hiç konuşmazdı . Saçları griydi ve gözünü kapatıyordu , hiç arkadaşı yoktu belli ki .

'' Lewis '' diye tekrarladı orta boylu eğitmen . ve gri saçlı çocuk ilk defa ağzını açtı . '' Ne var ? '' dedi dudaklarını mümkün olduğunca az oynatarak

orta boylu eğitmen gülümsedi ve geriye çekildi , ayağa kalktı '' Ben, Era Cenca '' Dedi , Salonda şaşkınlık oluştu ve fısıldaşmalar başladı çünkü karşılarında Era Cenca duruyordu , 13 yıl önce köyü felaketten kurtaran kralın baş yardımcısı , Era Cenca !!! .

Era Cenca gülümsedi ve '' Ne eğitmeni olduğumu söylemeye gerek varmı ? '' dedi bir adım geri çekildi

Aralarındaki en uzun boylu kişi geldi , erkekti ve kınında uzun bir kılıç vardı . ağzını bikere açıp geri çekildi o sıradada '' Şövalye Eğitmeni , Hydra Murloc '' dedi

sıra yandan at kuyruklu ve pembe saçlı bayana geldi bir adım öne geçti '' Büyücü Eğitmeni , Jania Grew '' dedi , ismini söylerken elinde tuttuğu uzun sopayı yere vurdu , yerden hafif bi ateş çıktı , öğrenciler belliki çok etkilenmişti

Muhafız Eğitmeni Amy Mear bir adım öne geçip seçimlerin nasıl olacağını açıkladı '' Öncelikle fiziğinize ve ruhunuza göre bir sınıfa seçileceksiniz , burada 14 öğrencisiniz , eşit dağılım olmayacak 14ünüz eşit sınıfa bile girebilirsiniz denk gelirse ama genellikle kaslı ve güçlü olanlar şövalye olur zayıf ve çevikler muhafız , acımasızlar Buyucu ve zekiler şifacı .. şimdi başlıyalım ''

***

Bir süre geçtikten sonra , salonda 3 öğrenci kalmıştı , sarışın ve şirin bir kız vardı onun solunda gri ve uzun saçlı Lewis vardı , Lewisinde solunda iri yarı bi çocuk vardı .

Efsuncu eğitmeni Jania Grew , arkasına dönüp gitti , nedeni anlamayan öğrencilerin kafası bir adım öne çıkan muhafız eğitmeni Amy Mear'a döndü Amy Mear '' Sen ? '' Dedi sarışın kıza bakarak , sarışın kız '' Lamia Flew '' dedi .

Amy '' benimle gel '' diyip arkasına döndü ve yürüdü , Lamia onu takip etti

Geriye iki kişi kalmıştı , uzun boylu Şövalye Eğitmeni bir adım öne çıktı ve kaslı çocuğu işaret etti , arkasına dönüp giderken , çocuk onu takip etti ,

Şimdi ise sadece , Lewis ve Era vardı salonda , Era etrafına bakıp '' hmm kimi seçsem şimdi bilemedimki '' dedi , lewisin önüne gelip gülümsedi , lewis ona baktı

Era '' bence beni sevmelisin , sonuçta ismini söylemene gerek yok hani konuşmayı sevmiyosunya '' dedi yine gülümsedi , zorla olduğu çok belliydi ama Lewisde gülümsemişti '' Seninde beni takip et demene gerek yok '' dedi Lewis , salondan çıktı Erada arkasından gülümseyerek yürümeye başladı ... !

The Last BattleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin