MA - EPISODE 8 😎

1.7K 67 5
                                    

Di rumah Diana..

Aina pov..

"So, Ada apa jumpa uda malam² ni?" Tanya uda straight to the point.

"Sebenarnya. Benda ni dah lama tapi baru sekarang Aina nak bagitahu" kataku Pula. Aku takut uda tak terima Sara. Tapi Aku dah janji dengan dia Yang Aku Akan Jaga dia.

~~~~~~~~~~~~~flashback~~~~~~~~~~~~~~

Di restoran..

Aku melihat jam di tangan menunjukkan sudah pukul 10 malam sambil menunggu buah hati. ya, aku tengah tunggu sara. 5 minit kemudian aku nampak dia masuk dalam restoran dengan dress paras lutut Dan nampak belahan dada. Aku hanya telan air liur.

'wow so sexy' kataku dalam hati sambil mengangkat tangan supaya senang dia nampak aku. Dia pon jalan kearah ku dan aku pon bangun dan menarikkan dia kerusi. Bau minyak wangi dia buat aku terpikat.

"your so beautiful tonight baby" bisik ku di telinga sara dan cium pipinya. memang takde orang nampak sebab restoran tu aku tempah untuk kitorang je. lalu aku duduk tempat aku.

"Sorry. Lama ke tunggu? Dah order dah?" Tanya Sara.

"It's okay. Lama dah, sampai I ngantuk but when I see your face terus Segar. Rase nak balik makan u jelah Malam ni" kata Ku sengaja buat dia tak senang duduk.

"Ngade. Cepatlah dah order belom?" Tanya Sara lagi dengan mukanya Yang memerah. Aku hanya ketawa.

"Hahaha. Ok² saya nak apa Yang awak makan" kataku lalu memandangnya.

"Betul ni?" Tanya Sara. Aku hanya mengangguk. Dia Pon memanggil pelayan Dan order makanan. Aku hanya memerhati Sara. Dia perasan Yang Aku pandang dia.

"What?" Dia pelik tengok Aku.

"Nothing, your so beautiful" kataku sambil senyum. Tidak lama kemudian makanan Yang Sara order sampai.

"So, how school?" Tanya Sara untuk buka topic.

"Okay je. Biaselah nak SPM Kan banyak gak lah homework." Jawabku. Sara hanya mengangguk. Cara Aku layan Sara macam orang matang en. Padahal Aku baru nak SPM.

"You? How work?" Tanya Ku Pula. Sara diam Dan meletakkan Sudu. Aku pandang dia.

"Speaking of work. You remind me about Tuan" jawab Sara dengan pandangan serious. Aku juga ikut meletakkan Sudu.

"Kenapa dengan uda?" Tanya Ku pelik.

"Saya Rasa lebih baik Kita bagitahu relationship Kita dekat Tuan" kata Sara. Ada betul jugak. Lebih baik Aku bagitahu, apa Yang Akan berlaku Lepas ni biarlah Aku Yang tanggung.

"Are you sure?" Tanya Ku nak kepastian.

"Yes" jawab Sara terus terang Dengan nada Yang serious.

"Okay, let's go" jawab Ku lalu mengajaknya keluar.

"Nak pergi mana?" Tanya Sara. Laahh tanya pulak

"Jumpa uda" jawab Ku

"Sekarang? Dinner belom habis lagi ni" Tanya Sara. Aku duduk balik Dan makan 2 suap lalu aq bangun kembali.

"Yup now. I pergi bayar Jap" jawabku lalu bangun Dan pergi kaunter Dan bayar bill.

Di Dalam kereta..

Sunyi sepi je. Aku memegang tangan Sara Yang lembut Dan Aku cium tangannya.

"Hey, are you okay?" Tanya Ku.

"Hmm. Little bit nervous. Tak ganggu Tuan ke malam² macam ni?" Tanya Sara.

Mrs. Arrogant (GXG) ✔️Where stories live. Discover now