"Hyi helvetti!"

826 74 2
                                    

Joonaksen nk. Time skip
Menin sängylleni makaamaan mahalleni ja huokaisin. "Mikä mua vaivaa?" Kysyin turhaantuneena. "Ei sua vaivaa mikään. Et voi sun ahdistukselle mitään." Olli sanoi. "Mut en oo saanu pitkään aikaan ahdistuskohtaust ja nyt sain." Kerroin. "No sä oot lopettanu viiltelyn ja oot ollu paljon Joelin kaa ja mun kaa, ni ehkä sua ei oo ahdistanu mikään." Olli sanoi. "Ehk oli virhe lopettaa viiltely." Sanoin. "Eikä ollu. Se oli hyvä et sä lopetit." "No ei näköjään ollu, ku mun ahdistus menee vaa pahemmaks." "Joonas se oli hyvä että sä lopetit ittes satuttanisen." "Ehkä teidän mielestä. Mut tiiäks milt must tuntuu ku nään niiden arpien häviävän, mun on tarve tehä niitä lisää." "Sä voit aina puhua mulle jos sun tekee mieli viillellä." "Mä tiedän." Sanoin.

Nikon nk.
Istuin tupakkapaikalla Joelin ja Aleksin kanssa. Joel on vaikuttanut todella oudolta, tai siis tietenkin hän on. Olen ihastunut hänen poikaystävään, mutta kuten sanoin, tulen pääsemään eroon tunteistani, ainakin jotenkin. "Mitä te ajattelitte tehä tänää?" Kysyin. "Oon Ollin kaa." Aleksi vastasi. "Oon varmaa Joonaksen kaa. Entä sä?" Joel kysyi. "En tiiä. Varmaan meen ryyppää Tommil." Vastasin. Joel nyökkäsi. "Kuule Joel, jos sä mietit niit mun tunteit Joonast kohtaan, ni älä huoli, mä tuun pääsee eroon niistä." Sanoin. "Et voi sun tunteilles mitään. En voi olla sulle vihanen, vaan koska oot ihastunu johonkuhun, vaikkakin se olis mun poikaystävä." Joel sanoi. Nyökkäsin vain. "Taidan ehk lähtee kotiin, en jaksa oikee olla koulus." Sanoin ja nousin ylös maasta. Lähdin kävelemään pois koulusta.

Time skip
Suljin oven, potkin kengät pois jaloistani ja kävelin sitten huoneeseeni. Menin sänkyyni makaamaan. En ehtinyt kauaankaan olla rauhassa, kun huoneeni ovi avautui. "Sun pitäis olla koulussa." Kuulin äitini sanovan. "Tuli huono olo." Sanoin. "Niin varmaa. Sä oot yhtä saamaton ku isäs. Sä et onnistu ees tappaa ittees." Äitini sanoi. Nousin istumaan. "Mistä sä sait kuulla?" Kysyin. "Mä arvasin. Oot vitun hyödytön ja viet vaa tilaa maapallolta, ihmekkös sä yritit. Harmi vaa ettet onnistunu." "No jos oon sust kerra nii vitun hyödytön ja turha, ni miks et tehny aborttia!? Pääsisitte isän kaa paljon helpommalla, jos en olis olemassa!" Huusin. "En tehny aborttia, koska susta saa rahaa. Miks sä oikee luulit et me hankittii lapsi? Luuleks sä et me välitetään susta? Ei todellakaan välitetä." Nainen sanoi nauraen. "No ootte ilmeisesti saanu iha hyvi rahaa myös niilt teiä murhakeikoilt! Ette tarvii mua enää!" Huusin. "Totta, mut ehk meiän parii kaverii saattais maksaakki susta enemmä rahaa." Hän sanoi. "Hyi helvetti!" Huusin. Nousin pois sängyltäni ja menin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan, jonka jälkeen lähdin.
》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 416

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now