Chapter 6

595 15 4
                                    

Flashback
Když jsme šli dolů tak v kuchyni si Rafe napouštěl vodu a pak jak viděl že jdeme dolů v tomhle oblečení tak tu vodu nechal puštěnou a přelil sklenku. Řekl ,,sluší vám to." A Sarah jen řekla ,,díky setkáme se na té párty." A on jen kývl.

Sarah zařídila že pro nás přijede limuzína a ani mi to neřekla takže jsem byla nadšená a překvapená. Cameronovi byli vždy cool i když byli ze šlechty a moje parta je neměla ráda kromě Sarah.

Když přijela limuzína tak pán co ji řídil nám otevřel dveře a my nastoupily. V limuzíně mi pípnul mobil napsala mi Kiara že jde na tu párty taky.

Když jsme přijeli před dům ve kterém se koná párty tak jsem byla nervózní , protože když jsem tu byla na poslední párty před 3 roky tak se mě jeden kluk pokusil znásilnit ale já se mu vytrhla a utekla.

Ale byla tu semnou Sarah tak jsem se cítila lépe. Vystoupily jsme z auta a šli dovnitř. Skoro všechny jsem tu znala ale bylo tu pár jedinců které neznám. Nechtěla jsem ať tu je Rafe ,protože to je teď mezi námi divné. Nechápu proč mě políbil když dokáže být i hnusný. A najednou jsem ho uviděla na baru. Nebyla jsem ráda že tu je a jak naschvál mi Sarah řekla ať zajdu pro drink na bar tak jsem musela souhlasit.

Přišla jsem k baru a dělala že ho nevidím a on mi řekl ,,čau kočko ty se semnou nebavíš za tu pusu?"  A já hodně přemýšlela a chtěla jsem ho naštvat tak jsem řekla ,,bavím ale nelíbila se mi." A on se nechápavě podíval a řekl ,,jako jak nelíbila?" A já řekla ,,prostě neumíš líbat😏." A on jen vykulil oči a řekl ,,každá holka říká že líbám jak bůh." A já řekla ,,ale já nejsem každá a tím pádem se mýlí." On to nerozdýchal a hned se na to napil drinku. Já jen řekla co chci za drinky a barman mi je udělal a pak je také podal. A pak jsem odešla jak největší frajerka.

Přišla jsem k Sarah a dala jsem jí drink. Ona poděkovala a řekla že přijde že jde jen někoho pozdravit a já jí řekla ,,neeee nenechávej mě tu!" A ona jen řekla ,,neboooj vždyť tu většinu znáš neudělali by ti nic." A já musela souhlasit. Vzápětí odešla a cítila jsem se sama v davu lidí. Najednou mě chytl někdo zezadu za boky. Já se otočila a byl to kluk který se mě pokusil znásilnit na té párty před 3 roky. Já si všimla že to je on a vytrhla jsem se z jeho náruče a on řekl ,,ale ale kotě něco jsme předtím začali tak dnes to dokončíme😏." A já řekla ne ale on mě chytl za zápěstí s tahal mě pryč. Měl větší sílu takže jsem neměla šanci se vytrhnout. Snažila jsem se ale nešlo to. Vedl mě po schodech nahoru a já si řekla Jo tu jsou lidi tak řeknu že mě chce znásilnit a zachrání mě. Když jsem to řekla tak se začali smát a on řekl ,,to je blbka neřešte ji😂."

On otevřel nějaké dveře od pokoje a tam mě žduchl. Vešel dovnitř také a za sebou zavřel dveře. Hodil mě na postel. Mě se už hrnuly slzy do očí a začala jsem tam doslova brečet. On jen řekl ,,neřvi, bude to chvilka já si udělám dobře a pak můžeš odejít." A já jen vzlykala a říkala ,,pomoc!" Najednou vešel do pokoje Rafe a viděl jak brečím a ten kluk je na mě. Sice mě viděl nahou ale o to mi teď vůbec nešlo. Hned toho hajzla chytl a řekl ,,ještě jednou na ní šáhneš a je po tobě!" Poté mu dal pěstí a vyhodil ho ven. Já si jen sedla na postel a zakryla své tělo rukama a při tom vzlykala. On jen ke mě přiběhnul a dal na mě deku a obejmul mě. Já nebyla schopna ani říct díky. On řekl ,,už je to vpohodě jsem tu s tebou." Jeho hlas mě tak uklidňoval. Asi si zrovna pro něco šel a narazil tu na mě jak se po mě sápe úchyl. Mám štěstí že tu byl. Já se rychle oblékla a tak pevně ho sevřela a on mě pohladil po hlavě a pak mi utřel slzy. ,,musím se na to napít." Řekla jsem a Rafe kývl a tak jsme šli dolů k baru. Sedli jsme si a on se zeptal ,,až to dopiješ chceš hodit domů?" A já kývla a začala pít svůj drink.

Když jsem ho dopila tak jsem si objednala další a poté další a další. Cítila jsem že jsem opilá a taky jsem se tak už chovala. ,,nemáš už dost?" Řekl Rafe a já řekla ,,neee ale jak to dopiju tak půjdeme hrát flašku, oni to tam hrajou." Rafe souhlasil. Když jsem to dopila tak jsem se postavila a motala se mi hlava tak mě Rafe přidržel a šli jsme hrát flašku. Točilo se flaškou a vůbec to nepadalo na mě. Rafe mě furt starostlivě sledoval nebyl opilý jako já. Vypadal jako by měl o mě strach. A najednou to padlo na mě a nějaká holka řekla ,,začni se líbat s Rafem." A já kývla a přešla k němu. Sedla jsem si na jeho klín a on řekl ,,Scarlett jsi opilá." A já řekla ,,no a co." A on řekl ,,chceš to vážně udělat?" A já kývla a kousla se do rtu. Vzápětí jsem ho začala líbat nebyla to krátká pusa. Chtěla jsem ať pozná jak já líbám. Potom jsme se odtrhli ,protože nám došel vzduch. Já přešla zpátky na své místo. Rafe se na mě usmíval, byl šťastný a já byla šťastná že on je šťastný. Pak se ještě chvíli hrálo ale já už chtěla jít. Zjistila jsem že jsem si nechala kabelku v pokoji tak tam semnou Rafe zašel ale on počkal venku a já otevřela dveře a vidím tam Kiaru jak tam někomu kouří péro. Já jen vykulila oči a rychle si vzala kabelku a zavřela dveře. Rafe měl stejný výraz jako já ale neřešila jsem to. Já jsem se před chvíli taky líbala s nejhorším člověkem který má tak dokonalé rty.

Chytl mě za ruku a vedl mě ven ke svému autu. Já mu jen v autě zamumlala že nemůžu jet domů takhle ,protože je doma máma. On jen kývl a vezl mě k sobě domů. Když jsme přijeli před jeho dům tak on vystoupil a šel pro mě. Viděl že to asi ani nedojdu tak mě hodil přes rameno a šel k němu do pokoje. Nikdo nebyl doma tak bylo všude ticho a klid což miluju.

Posadil mě na postel a já ho zatáhla za triko a přitáhla si ho k sobě tak aby se moje a jeho rty spojily.

⚠️tady začíná 15+ scéna⚠️

On si jen lehl na mě a řekl ,,tohle nemůžeme." A posadil se a já řekla ,,proč?" A sedla jsem si na jeho klín a začala kroutit bokami a u toho jsem ho líbala. On mě opět zastavil a řekl ,,jsi opilá a zítra mě budeš nenávidět." A mě už to naštvalo a řekla jsem ,,buď mě teď ošukáš nebo odejdu." On vykulil oči a hned mě začal líbat poté mě svlékl a já jeho také. Pak se zeptal ,,opravdu?" A ja kývla a on si z šuplíku vyndal kondom a zubama ho otevřel. Poté si ho nasadil na penis a zeptal se ,,dělala si to už někdy?" A já nesouhlasně kývla a poté do mě opatrně proniknul a začal pomalu přirážet. Já začala vzdychat.
Poté začal přirážet trochu rychleji a u toho mi dával polibky na krk.

Najednou někdo otevřel dveře....

Děckaaaa máme tu další kapitolku je tu menší drama a taky spicyyyy😏 doufám že se líbí kvůli škole píšu večer. Dávejte ⭐️ ať vím že se vám díly líbí❤️

Nikdy neříkej nikdy { FF Rafe Cameron }Kde žijí příběhy. Začni objevovat