Yağmur sesi beni hep rahatlatırdı. Toprak kokusuda burnumdan girip tüm vücudumu kaplamıstı. Sonunda zil çalmıştı. Hemen çantamı toplayıp kulaklığımı takıp şarkı listeme baktım. Hep Duman vardı. Yürek şarkısını dinledim. Evet bu şarkı beni anımsatırdı. Yağmurdan kaçarak eve geldim. Geldiğimde evin önünde kamyon vardı. Annemin yanına gittim. Ne olduğunu sordum. Annem bana dönerek "Taşınıyoruz"dedi. Önce şaşırdım. Sonra anneme dönüp"Nereye" diye çıkıştım. Annem "Ankara" dedi ve gitti. Nasıl yani burayı bırakıp Ankaraya mı gidecektik. Bu kadar kolay mıydı.? Annemin peşine takılıp. "Neden" diye sordum."İş için". Inanamadim. Bu arada ben Dolunay Üstün. Ünlü bir iş adamının kızıyım. İçime kapanık bir insanım. Bu sebepten dolayı kimse benle takılmaz. Tek bir arkadaşım var. O da babamın ortağının kızı olduğu için babam onunla iyi geçinmem gerektiğini söyledi. Aslında kız iyi biri. Adı Hayal Bulut. Ben tek kardeşim.
Neyse annemin yanına vardığımda "hazır mısın" diye sordu. Bu nasıl bir soruydu. Tabiki hazır değildim. Bu soru öldürcez hazır mısın? Der gibi. Anneme dönüp "hazırım"dedim. "Iyi o zaman hadi arabaya bin". Annemin dediği an arabaya bindim
Kulaklığımı alıp listeme baktım. Duman'ın "Herşeyi yak" adlı parçayı dinledim. Sonri dinlediğim şarkılar sırasıyla"Duman-Aman aman Duman-Ah ,Duman-Bebek Duman-Belki Alışmam Lazım. Gerisini hatırlamıyorum. Muhtemelen uyuyakalmistim. Uyandığımda Ankaradaydik. Annem bir siteye tasinidigimizi söyledi. Merak ettim. Hızlıca eve bakmak için koştum. Yavaşladim. Tam köşeyi dönerken karşıma çıkan çocukla çarpışıp çocuğun üzerine düştüm. Önce şaşırdım. Sonra kendime geldim. "Ne yapiyorsun " dedim. "Asıl sen ne yapiyorsun"."Aniden önüme çıkan sensin". "Hadi ya öylemi"."Ukala mısın?". "Bilmem sana sormak lazım" "Hayatımda senin kadar aptal birini görmedim"
....................................................