M-am trezit cu Vlad la usa batand de zori.Cand am deschis l-am vazut intrand cu inca doi prieteni de-ai sai.
-Ce inseamna toate astea Vlad?l-am intrebat.
-E timpul sa facem un pic de curatenie prieten bun.
Au inceput sa curete cu tot felul de solutii, sa mature,sa stearga,mi-au schimbat oglinda,veceul,ghiuveta,mi-a luat chiar si pat.
-Pentru ce toate astea?
-Pentru ca vreau de acum sa stam impreuna pentru a putea scrie mai mult si sunt mai mult ca sigur ca acum ai cea mai mare nevoie de cineva alaturi.Am dreptate?
-Da...dar...
-Nici un dar.Gata baieti puteti pleca!Multumesc.
-Chiar nu stiu ce sa zic..
-Nu tre sa zici nimic.Sa trecem la treaba.
Dupa acea intamplare Vlad devenea din ce in ce mai palid,mai tacut si mai dezgustat de viata pe care o ducea.Il si inteleg deoarece nimeni intreg la cap nu ar considera ceea ce s-a intamplat normal.Dar nu astea erau principalele pretexte pentru anxietatea lui ci intamplarea de la cina cu o zi dupa...
Ne chemase stapanul sa mancam.Era friptura.Arata bine.Mancam cu pofta si eu cu Vlad pana cand stapanul a decis sa faca un toast.
-Pentru bunastare,longevitate si pentru piciorul prietenului nostru Vlad ce a fost extrem de gustos.
Eu si Vlad am inceput atunci sa vomitam tot ce mancasem .Vlad in cele din urma a lesinat.Stapanul radea fara oprire si manca cu savoare din friptura ramasa.Acest ultim gest m-a facut sa ma napustesc spre el ca un salbatic.Nu am reusit sa-l ating din cauza lui Mortor ce m-a oprit chiar inainte sa ii pot reteza maxilarul.
-Monstrule!am spus atunci cum am putut.
Atunci terminand criza de ras a lasat ecoul sa se disperseze si m-a apucat de pielea ce atarna de obraz.
-Eu sunt monstrul?HA!Cand te-ai uitat ultima data in oglinda.
Si atunci iar a pornit intr-un ras incontrolabil.M-a injectat atunci cu o seringa ce m-a adormit.Cand m-am trezit am vazut chipul sclavei de care am mai vorbit.Era foarte frumoasa.Blonda,avea ochii albastri si un zambet de milioane.
-Ce s-a intampla?Ce mi-a facut?
Atunci mi-am dat seama singur.Imi descususe buzele iar obrazul era cusut la loc.
-Stai linistit! mi-a spus ea sarutandu-ma apasat.
Dupa acea zi a urmat o mica aventura.Eu ma dadeam bolnav pentru a o vedea pe ea .Incuia cabinetul unde ma consulta si faceam dragoste pana cand Mortor ce statea de paza devenea nelinistit si incepea sa bata la usa.Ca orice lucru bun nu a durat mult mica noastra aventura.Intr-o zi stapanul avand chei peste tot de rezerva a intrat peste noi in timpul actului.Carnea pometilor i s-a ridicat iar pupilele i s-au marit.
-Cum e roza mea?m-a intrebat el.
-...
-Saracul de tine dar esti bolnav tare.Suferi bietul e tine.
Atunci m-a izbit de perete si mi-a spus sa merg inapoi in camera.Mortor m-a escortat si in urma au inceput sa rasune tipete,izbituri si lucruri sparganduse .L-a un moment dat am auzit pe stapan urland:"Mortor schlaf!"si atunci m-a izbite de perete si din nou adormindu-ma .Cand m-am trezit am vazut ca pe mine era un pachet iar pe perete spre oroarea mea printre lacrimi am vazut pus pe o panza in rama penisul meu.
Ca de obicei cu frica dand sa deschid pachetul am dat ca si ultima oara cand am deschis asa ceva peste par si carne.Nu era nimic altceva decat capul frumoasei roze cu un trandafir in dinti.Am urlat atunci de durere si m-am jurat ca o voi razbuna.In zilele care au urmat stapanul nu era de gasit.Efectul initial se dusese dar inca imi doream sa il ucid. Am fost predestinat sa traiesc vaduv dar acum ca sunt si castrat singura mea menire e sa il ucid pe amaratul asta.
In regula prieteni atat si cu capitolul acesta .Ne vedem ca de obicei vinerea viitoare.Nu uitati sa lasati un comentariu si o steluta.V-am pupat. ;)
CITEȘTI
Teroarea din abator
HorrorAm inceput aceasta poveste cu ideea de a aduce in prim plan imaginea abatorului ca si casa de tortura.