Seznámení(chtěl bych tento svazek věnovat aragortovi však on ví za co )

23 2 2
                                    

Jednoho dne se potkali dva chlapci, kteří se vůbec neznali. Jeden kluk se jmenoval Jakub a druhý Lukáš.Potkali se u školi. „Ty jsi ten novej? "Zeptal se Jakub.„Ano jsem" . A takhle začalo kamarádství ,které nezkončí.Takhle se zdravili každý den a Kuba si Lukáše oblíbil zjistil že chodí do vedlejší třídy.Stali se z nich kamarádi.Chodili spolu ven do kin atd.Jednou když šli spolu domů svítilo slunce přímo pálilo ptáčci zpívali a potůček hučel vzpoměl si Lukáš na příměstský tábor na který pojede za dva měsíce. Oboum klukům je asi 14 Lukáš je vysoký 178cm a Kuba 180cm. Jsou urostlí mají krátké hnědo černé vlasy a jsou rozumní. Takže abych se vrátil k příběhu Lukáš si vzpoměl na příměstský tábor.Samozřejmě Kubovi navrhnul jestli nechce jet sním a Kuba souhlasil a tak to vše začalo příměstským táborem.Je první den na příměstském táboře je krásně sídlí u potůčku, sluníčko je samo na obloze, jemný jarní výtr pofoukává a Lukáš s Kubou leží v chatce a odpočívají po namáhavé cestě autobusem.Najednou se ozve „píísk" „nástup" někdo zakřičel.Všichni kluci a děvčata se sběhli na "náměstíčko" před chatkama.„Já jsem váš vedoucí po celé době tábora" .Spustil na děti vysoký urostlí muž bylo mu asi 46 let a vypadal prostě jak tělocvikář.„Teď vám vysvětlím pravidla co se smí co ne a kdy''.A teď začal kecat věty typu :„snídaně je ..... . A tohle trvalo 1 hodinu. Pak se na konci proslovu zmínil o masožravých ještěrech. Ale samozřejmě to všichni ignorovali.A zjistí že se jmenuje André. Po dlouhém proslovu Andrého byl klid a pak večeře a Večerka . Večerka byla v 11 hodin , ale vzstávalo se v 8 hodin. Kuba s Lukášem byli úplně vyflusnutí a šli spát. Večer se ozývali zvuky jako vřískání a pištění a kluci si mysleli že je chtěli vedoucí vystrašit a pak usnuli .......

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 25, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Navždy pryčKde žijí příběhy. Začni objevovat