Головні герої

330 13 0
                                    


Меланія Міллер 19 років.

Перевертень та відьма. Вчиться на медичному.

Меланії вовк світло-коричневого кольору, вона із роду відьом цілителів. В людському вигляді в неї каштановий колір волосся і карі очі. Кращою подругою є Єлизавета Ґілмор прізвисько, якої Ліза вона також перевертень з однієї зграї. Вона вчиться на кухаря їй 18 років, у неї є суджений, його звати Девід Тейлор йому 25 років. Сім'я складається з батька, мати, брата і також з сестри.

Брата звати Лео Міллер, Альфа зграї Тіні ночі. Йому 25 років в нього теж суджена, яку звати Сара Міллер їй 23 років, також у них син Адам Міллер 3 років.

Батька звати Джозеф Міллер, колишній Альфа зграї Тіні ночі, йому 47 років.

Мати звати Мейсі Міллер, вона відьма із сім'ї цілителів,  їй 45 років.

І сестричка Ліллі Міллер, вона перевертень їй 14 років. Даніель Вільсон це перевертень з 16 років, коли вона з ним познайомилася і він був завжди поряд з нею він став для неї другом і братом.

Даніель Вільсон 26 років. Перевертень.

Альфа зграї Кровавого місяця. Володіє технологічною компанією, найдорожчою і великою у світу.

Вовк Даніеля чорного кольору. Людськім вигляді в нього чорне волосся, як вороняче перо та очі сірого кольору. Кращим другом і також Бетою зграї є Девід Тейлор.

Тата Даніеля звати Чарльз Вільсон, йому 48 років. Мати померла коли йому було 7 років, разом із сестрою якій було 2 рочки. 

Місяць АльфиWhere stories live. Discover now