Din perspectiva lui Evie:
După vreo 1 oră am ajuns acasă,am făcut un duș,m-am îmbrăcat într-un tricou larg și alb și o pereche de blugi rupți puțin.
Ies din dormitorul meu și ies pe terasa.
Mâine trebuie să ajungă rezultatele de la examen,am mari emoții.
Primesc un mesaj ,îmi scot telefonul din buzunarul de la spate,de la blugi.
Deschid telefonul și văd că am primit un mesaj de la Amalia.
Intru înapoi în casă și merg spre ușa de la intrare.
Mă încalț într-o pereche de adidași albi și îl aud pe tata care spune:
- Unde mergi?
Îmi ridic privirea și îl văd pe tata care coboară jos și puțin confuz.
- Merg să mă întâlnesc cu Amalia.
Îl sărut pe obraz și ies din apartament.
Merg spre lift și o sun pe Amalia.
In timp ce o căutăm pe Amalia la contacte și mergând tot în față mă izbesc de cineva.
Mă întorc spre aceea persoană și o văd pe...
- Mama?Ce cauți aici?
Era confuză și speriată pentru prezența ei aici.
- Am venit să vorbesc ceva cu tatăl tău,iar tu unde mergi singura?
Mama era ceva de genul,era ce-a care nu mă credea în stare să merg undeva singură.
Văd că se îndreaptă spre apartamentul lui tata iar eu îi scriu lui Amalia că nu mai pot ajunge dar îi spun că poate veni peste 1 oră la mine.
Merg înapoi și nervoasă și speriată.
Văd că mama a intrat deja.
Dau buzna și eu în apartment și tata se întoarce spre mine puțin confuz și speriat de intrarea mea.
- Mă lași să vorbesc cu tatăl tău?
Spune mama ironică și dură spre mine.
- Sunt adult!Pot asista la conversații de adulți.
Spun spre ea foarte serioasă și nu mai spune nimic.
- Ce vrei Sofia?
- Vreau să îmi dai datoria!
- Datoria?Ce datorie?
- Pentru că ți-am crescut fiica.
Tata nu mai zice nimic și se uita la mine și dau din cap că nu și tata se întoarce spre fereastră și după înapoi spre mama.
- Nu îți voi da niciun ban,Evie se va muta de acolo la mine!
- Mai bine așa,eram prea mulți,plus că face cât 10.
Spune și vrea să plece dar spun:
- De ce ești mereu așa?Și mie îmi pare bine că mă mut de acolo ,aici e liniște decât acolo.
Nu zice nimic și pleacă.
Mă întorc spre tata și spun:.
-Va trebui să merg să îmi iau toate lucrurile,mai ales că unele vor veni cu mine in Belgravia..
- Belgravia?
Auzim o voce din spatele meu și mă întorc și o văd pe mama.Nu a plecat?
- Da,Belgravia.Va fii avocata unui prinț.
Spune tata și mă întorc spre el cu o față care îi spun că nu ar fii trebuit să îi fi spus despre asta.
Mama nu mai zice nimic.
- Brazilia,am greșit eu și deloc unui prinț,era președinte.
Mama nu spune nimic și pleacă din apartament și rămân mută..
- Nu trebuia să-i spui,va afla de ei...
- Stai calma,mama ta nu va reuși să-și scoate planul la capăt.
Spune și mă încrunt puțin.
Merge in living iar eu inca sunt in fața ușii ,confuză și speriată puțin.Din perspectiva lui Lucas:
Eram in living, stăteam pe canapea și atunci vine Nicholas.
- Unde ai fost?
Îl întreb când se apropie.
- Până in oraș,ar trebui să ne întoarcem înapoi în Belgravia.
Spune și se așează pe canapea.
- Ne vom întoarce,dar înainte trebuie să ne gândim la un mic plan.
Spun și mă ridic de pe canapea și merg să-mi iau un pahar cu apa.
Sună cineva la sonerie și merg spre ușă cu paharul de apa în mână și deschid ușa.
O văd pe Evie care imediat după ce deschid ușa Spune:
- Am luat nota maxima.
Spune fericită și sare la mine in brațe și o îmbrățișez și eu.
Se desprinde repede de mine și se uită la mine.
- Scuze..
Dau din cap că nu este nicio problema.
- Felicitări Evie!
Spune Nicholas din spatele meu
- Mulțumesc.
Ii fac semn să intre și se așează pe canapea.
- Deci poți să fii avocatul lui Lucas,nu?
- Cred că da,merg să-mi aduc ceva și după ne putem începe ,trebuie să știu detalii.
Spune și iese pe terasă și merge la ea acasă și Nicholas mă lovește cu cotul și spune:
- Te-ai îndrăgostit de ea.
Spune și mă întorc spre el și dau din cap că nu și spun:
- Nu,mă bucur că am găsit un avocat să mă ajute,mai ales că acum lucrurile sunt mai dificile decât am crezut.
- Da,dar se vede in ochii tăi,că ești atras de ea.
Spune comic și îl lovesc cu pumnul în umăr din joacă.
Îmi pun paharul pe masa de sticla care este intre canapele și mă ridic de pe canapea și aduc un pahar și atunci vine înapoi Evie.
- Vrei ceva?
O întreb și se oprește și se întoarce spre mine și spune:
- Un pahar cu apa,te rog.
Spune și aprob din cap.
Merge și se așează înapoi pe canapea și avea în mână o agentă și un pix, în mână.
Ii pun paharul cu apa pe partea de masa unde sta ea,pe canapea și eu mă așez lângă Nicholas ,sunt față în față cu Evie.
- Ce vrei să știi?
O întreb și se uită la mine și spune:
- Trebuie să știu motivele lui Henry de ce vrea să-ți ia tronul și vrea să fie el regele.
Spune și stau puțin pe gânduri.
Beau puțin din paharul meu cu apa și după îl las jos,pe masa și spun:
- Am fost mereu cel ales pentru coroană,chiar înainte să mă nasc,iar el era nervos pe mine că eu am fost ales.
Spun și văd că ea scrie ceva in agenda ei.
- Aveți alte reguli ?In regat,mă refer.
- Să zicem,de exemplu daca viitorul rege pleacă cu o zi înainte de încoronare,din regat,asta înseamnă că trebuie să-l dezmoștenească și să nu fie el următorul rege iar toți din regat îl vor crede că a fugit chiar ca să nu fie încoronat,dar au existat probleme de acestea dar mai demult, înainte ca bunicul meu să fie rege.
- Tatăl tău este acum rege nu?
Aprob din cap și dă din cap că bine
- Bunicul tau trăiește?
- Da,toți bunici mei trăiesc,dar acum nu mai sunt regi și regine sunt doar din familia regală.
- Daca tatăl tău e rege ,tatăl lui Nicholas ce este pentru regat daca amândoi sunteți prinți?!.
Spune și se uită la amândoi așteptând un răspuns.
- In Belgravia sunt 4 orașe,mari,iar două din orașe sunt conduse de tata iar următoarele două de tatăl lui Nicholas,dar tata a fost ales rege înainte ca tatăl lui Nicholas să fie el rege ,așa că tata are capitala Belgravia,care chiar Belgravia este capitala.
- Am înțeles..,dar cei doi regi vorbesc?
Spune și dăm din cap că da , amândoi.
- Normal,tata cu tatăl lui Lucas sunt prieteni buni și iau decizii împreună pentru țară.
Spune Nicholas iar ea mai scrie ceva in agenda ei.
- Și cum a fost să fie doi regi in Belgravia,unul s-a mutat acolo sau cum?
Spune confuză și îi răspund:
- Tata s-a născut în Belgravia,a crescut acolo dar tatăl lui Nicholas s-a mutat după 3 ani,după nașterea mea și normal Nicholas era născut și el atunci,tot trei ani avea,iar tatăl lui Nicholas a fost încoronat după ce bunicul său s-a hotărât să-l încoroneze pe el și nu pe fratele lui tatăl lui Nicholas.
Aprobă din cap că a înțeles.
- Mulțumesc că mi-ați spus povestea.
Spune și dăm din cap.
- Trebuie să ne întoarcem în Belgravia cat de curând ca Henry să nu fie încoronat.
Spun și mai beau din paharul cu apa și spune:
- Bine,dar îmi puteți da regulile regatului când ajungem acolo?
- Sigur,orice ca să mă ajuți.
Spun comic și toți trei râdem.
Am mai povestit ,ca să ne cunoaștem mai bine,nu a mai pus întrebări,oare trebuie să-i zic că Belgravia are chiar un secret mare și un mister.?.
Daca chiar va fii necesar o voi face.
Ieșim pe terasă și ea înainte să meargă în casă spun:
- Am uitat să-ți spun, felicitări!
- Mulțumesc.A,am uitat să te întreb,când vrei să vă întoarceți in Belgravia?
- Mâine.
Dă din cap că bine și se întoarce și merge spre terasa ei dar se oprește și se întoarce spre mine și spune:
-Noapte buna!
- Noapte bună!
Ii spun,iar ea merge in casa iar eu la fel.A doua zi:
Scuzați -mă că nu am mai postat,dar am avut câteva chestii de rezolvat dar uitați -mă,m-am întors și de abia aștept să postez noi capitole.
Un vot și un comentariu mă va ajuta foarte mult!
CITEȘTI
Regele din Belgravia
RomanceEl este Lucas,un bărbat puternic,frumos,admirat de toți din regat,care urmează să devină rege,doar că trebuie să își aleagă o soție.El are o nuntă aranjată cu o ducesă dar o întâlnește pe Evie. Evie este avocata lui, îl ajută să fie puternic contra...