-24-

515 32 0
                                    

červen 2021-úterý

Cítila jsem že mě někdo zvedá. Pootevřela jsem oči a viděla Felixe. „Už jsme doma?" Řekla jsem ještě v polospánku. „Jo jsme. Spi dál." Zašeptal a zvedl mě. Vzal mě jak nějaké mimino. Chytl mě pod zadkem já omotala nohy kolem jeho pasu dala jsem ruky za jeho krk a zabořila si hlavu do jeho ramene. Stále jsem byla v polospánku a pořádně ani nevěděla co se děje.

Pak jsem jenom uslyšela dveře a Ari jak říkala „Konečně jste dojeli.".
Vím že jsme pak procházeli obývákem a to jsem slyšela Chana „Je roztomilá když spí." „Já vím" Zašeptal Felix. No a pak jsem zase usnula úplně.

Probudila jsem se až v noci protože jsem potřebovala na záchod. Ležela jsem u sebe v posteli. Byla jsem pořád v Lixově mikině a až jsem se pořádně rozhlédla zjistila jsem že leží vedle mě. Opatrně jsem oddělala jeho ruku z mého pasu a odešla jsem do koupelny. Bože je tak roztomilej když spí. Pomyslela jsem si.

Snažila jsem se potichu vrátit ale neúspěšně. Lixe jsem stejně probudila. „Kde jsi byla?" Řekl rozespale. „Na záchodě." Zašeptala jsem. „Tak pojď sem." Zašeptal a roztáhl náruč. Já jsem přicupitala k posteli a lehla si k němu. „Teď už můžu spát." Řekl už nejspíš v polospánku. Já se jen usmála, oddělala jsem mu vlasy z čela a dala mu pusu.

červen 2021-středa

Ráno jsem se probudila a čekala že uvidím Lixe jak ještě spí vedle mě ale on nikde. Když jsem se trochu probrala šla jsem do obýváku a tam byli jenom holky. „Dobré ráno ospalče." Řekla Ji-Min. „Dobré. Kde je-?" Začala jsem ale holky už mě prostě znají a ví moc dobře na co se chci zeptat. „Odešel tak před hodinou." Řekla Hana a usmála se na mě. „Co máme dneska v programu?" Zeptala jsem se ospale a sedla si na mé milované křesílko. „Trénink, pak jdeme do nějaké show nebo co. Potom máme schůzku s klukama protože už musíme začít natáčet klipy. A to je asi všechno." Odpověděla mi Hana. „Nemůžeme mít alespoň jeden den volno?" Zeptala se otráveně Yeong. „Um... jsme k-pop idols takže... ne." Odpověděla jsem ji a šla se nachystat na trénink.

~time skip~

Už máme po dvou hodinovém tréninku a teď jsme na cestě do bytu. „Já mám takovej hlad." Stěžovala si celou cestu Yeong. „Něco si objednáme." odpověděla otráveně Ari.

Když jsme došli do bytu svalily jsme se na gauč a ani jedné se nám nechtělo něco dělat. „Objednáme nějaký to jídlo?" Zeptal se Ji-Min. „Jo" odpověděli jí ostatní. „Mně nic neobjednávejte." Řekla jsem a šla se do koupelny osprchovat. Nic není lepší než se jít po tréninku osprchovat chladnou vodou.

Všechny mé spolubydlící seděly na gauči a dívaly se do Ari mobilu. Když si všimly že jsem už došla otočili se na mě. „Co je?" Zeptala jsem se nechápavě. „Máme problém." Řekla Ari a mobil otočila na mě. Když jsem se podívala blíž zjistila jsem že je to fotka ze včerejška když jsme byli v McDonaldu. A dokonce i video.

„Viděli nás jenom takhle a ještě k tomu tam nejsme moc vidět." řekla jsem ale Ari najela na další video kde jsme byli už vidět celkem dobře. Bylo to když jsme byli v autě a zrovna mě Lix objal. „Pořád to můžeme nějak ukecat." „Livi to video se stalo na tik toku celkem slavný. Vidělo ho několik lidí a několik lidí ho i sdílelo. Vznikají na vás shipi ale je tady i několik nenávistných komentářů proti tobě. Plus autorka toho videa slíbila že když to bude mít hodně liku tak sem dá video kde je jasně vidět že jste pár." Řekla Ari.

„No tak to už trochu v prdeli je. Ale počkej. Jak jako pár? My spolu nejsme." „No podle toho co si nám vyprávěla ze včerejška to tak celkem vypadalo." Vložila se do toho Yeong. „No to je jedno. Prostě si teď dávejte pozor. A hlavně vás teď nikde nesmí vidět spolu." Řekla Hana naštvaně. „Tak půjdu někam s Hanem." Usmála jsem se a odešla. „Olivie! Opovaž se!" Křičela za mnou.

Dala jsem si Lixovu mikinu,kraťasy, sluchátka, kšiltovku a do kapsy roušku s mobilem. „Jdu si něco koupit" zavolala jsem od dveří. Obula jsem si svoje milované conversky (aka neoficiální skz merch lol).

Hned co jsem vyšla z budovy jsem si nasadila roušku. Do sluchátek jsem si pustila naše nové písničky abych se pořádně naučila texty protože jsem odborník v zapomínání.

Nakráčela jsem si to do svého oblíbeného českého obchodu a nakoupila si pár věcí které mi na korejském jídle prostě chybí.

Když jsem vyšla ven volal mi Lix. „Ahoj." pozdravila jsem ho. „Ahoj. Viděla jsi všechny ty fotky a videa?" „Jo viděla. Holky mi je ukazovali." „Co s tím budeme dělat?" „Nevím. Já bych to asi nechala být." „Myslíš že to bude dobrý řešení?" „Nevím ale fakt se mi to nechce řešit." „Mně asi taky ne. No nic musím končit. Máme trénink." „Dobře." „Tak měj hezký den a až budu mít volno tak se za tebou zastavím. Papá." Řekl roztomile. „Dobře. Ahoj." Pousmála jsem se a mobil si schovala zpátky do kapsy.

Sorry, I love you [stray kids] Kde žijí příběhy. Začni objevovat