,,měl jsem o tebe strach, víš to?"zamumlal mi do vlasů.Právě jsem porušila slib jenž jsem slíbila sama sobě.Už nikdy nebýt v těsné kontaktu s hokejistou.Stalo se, ale teď mi to ani trochu nevadí..
_______________________________,,Nebudeš spát u Blümela, máš svojí postel blondýno"připomněl se Vrána a tak nám přerušil hezkou chvilku.Málem bych zapomněla, že tu je
,,Aha?A jak to, že jsem jí včera neměla?"nadzvedla jsem obočí a tím ještě víc zdůraznila svoji otázku
,,Protože jsem nemyslel, že jsi tak-"
,,hele je mi to jedno.Možná bych se s tebou hádala, nebýt promoklého oblečení nepříjemně přilepeném na mém těle nebo třeba neprospané ani minuty za tuhle noc.Takže můžu spát v NAŠÍ posteli pane hokejisto?"skočila jsem mu do řeči a automaticky se vydala do výtahu.Dneska už vážně nehodlám vycházet schody.Na poslední chvíli se do výtahu vecpal můj úhlavní nepřítel Jakub Vrána.Svlékl si mikinu a tak odhalil část svého vyrýsovaného břicha.Na sucho jsem polkla a radši odvrátila zrak.Z ničeho nic mi přistála voňavá hřejivá mikina v náručí.Nechápavě jsem se podívala na svého společníka a taky majitele černé obrovské mikiny s logem Capitals.
,,Vím, že jsi tam venku byla hlavně kvůli mně takže tohle, je to nejmenší co pro tebe můžu udělat.Nejsem takovej debil za jakýho mě máš.Jen mám nějaké....to je jedno.Nechceš začít od znova?"pousmál se a tak odhalil roztomilé ďolíčky ve tvářích.Ale tam končím se všemi věcmi co se mi na něm líbí.
,,upřímně?Budu si to muset promyslet, ale nepočítej s tím, že na to kývnu.Můžeme začít třeba tím, že mě necháš se vyspat v té posteli.Byla bych ti opravdu vděčná.Nazdar"rozloučila jsem se a vydala se směr pokoj číslo 13.Dneska už ho nechci ani vidět.Svlékla jsem že sebe promoklé oblečení a překvapivě se oblékla do jeho mikiny a růžových kraťásků.Dnes mám všeho po krk!Za pár minut jsem už byla v říši snů..
*Elizabeth sen
Ležela jsem v posteli.Nevím kde jsem se tu vzala.Porozhlédla jsem se po prostorné místnosti.Myslím, že by to mohl být pokoj hokejisty.Plakáty Jaromíra Jágra a spoustu dalších slavných osobností.Zvedla jsem zrak k blonďatému roztomilému klukovi opřeném o polštář pod mojí hlavou.Byl to nejhezčí člověk kterého jsem kdy viděla..asi protože to je jen sen a sny bývají nereálně nádherné.Modré oči jakoby mě propalovaly pohledem.Musela jsem se pousmát.Až teď jsem zjistila, že jediný co mě zahajuje je tenká látka připomínající něco jako prostěradlo či co.Kluk se ke mně nahnul a pokusil se odhrnout kousek deky.Nijak jsem neodporovala a jen nehybně s úsměvem ve tváři čekala, co se bude dít.Avšak místo láskyplného polibku nebo jiného důkazu lásky, mě chytil kolem krku a silně stiskl.Během vteřiny se překrásný sen proměnil v noční můru a mně začal docházet přísun kyslíku do plic.Dala jsem slzám volný průchod, protože stejně, už nesejde na tom, zda jsem silná či ne.Za chvíli už všechno skončí..za chvíli už nebude nic na čem by záleželo..
Cítila jsem teplou červenou tekutiny vytékat z mých úst...
Svět se točil a všechno okolo se začalo rozmazávat.Jedna věc mi, ale už v životě nedá spát..proč byl tím klukem Jakub Vrána?Proč mi ubližoval?Je tohle nějaké znamení?Nebo snad varování?!*konec Elizabeth snu
Probudila jsem se trhavým cuknutím.Zhluboka jsem se nadechla a až teprve teď si uvědomila, že to celý byla jen odporná noční můra.Ale proč Vrána?Proč byl mojí noční můrou zrovna on?Podívala jsem se na telefon na kterém se vyjímal čas 23:58 následujícího dne.Jak jsem mohla takhle dlouho spát?Tak buď mě chodil někdo pravidelně kontrolovat nebo se už smířili s tím, že na mne někdo seslal kletbu.Podívala jsem se vedle sebe kde nikdo nespal.Kde je tedy ten Havran nebo jak se jmenuje?Po asi deseti minutách jsem se konečně vyhrabala z měkoučké postele a šla se porozhlédnout, kde můj příšerný společník tráví noc.Kupodivu nebyl nikde v bytě.El nebuď blbá, nebuď...dobře nesnáším ho, ale to neznamená, že ho nechám někde umřít, jako to mimochodem udělal on mně.Tak, jak jsem byla jsem opustila svůj pokoj.
,,Havraaan?"zavolala jsem opatrně.Ne že bych brala ohledy na ostatní normální spící smrtelníky, ale chodby zahalené v plášti noční tmy, působily poněkud frustrujícím dojmem.Jasně, mohlo mi dojít, že si to neustlal uprostřed chodby.Po zdlouhavém hledání jsem usoudila, že nejspíš bude u nějaké slečny na jednu noc.Pro jistotu jsem se však zastavila u pokoje mého bratra, který je náhodou nejlepší kamarád toho prudiče, i když to tak nejspíš po mém nočním dobrodružství nevypadalo.Po chvíli klepání mi přišel otevřít můj milovaný sourozenec ve flanelovém pyžamu.
,,Čau.Vyspaná do růžova?"pousmál se a chvíli na to si zívl.
,,Naprosto!Nebudu říkat, že tě nerada budím, protože nejsem ta co mi už o půl sedmé ráno ťuká na dveře, ale přišla jsem se zeptat.Nevíš kde je nebo kam by mohl jít ten neuvěřitelně nepříjemný a nesympatický frajírek Jakub Vrána?"spustila jsem svůj monolog a s vytrvalým výrazem čekala na odpověď.
,,Už bych si začal myslet, že jste se usmířili nebýt toho nepříjemného a nesympatického frajírka."uchechtl se
,,Moc vtipný!A teď mi odpověz, protože nechci aby si někdo všiml mého ztrapňování se hledáním zrovna jeho!"protočila jsem očima
,,Fajn ale mohlo by tě zajímat, že za mnou Kuba přišel s tím, jestli u mě nemůže přespat, prý tě nechce budit.Jo a abych nezapomněl, taky tě chodil každou hodinu(kromě teda zápasů)kontrolovat.Bys mu měla poděkovat holčičko"řekl až vyčítavým tónem.
,,mluvíme o tom stejném člověku viď?"Prostě nedokážu uvěřit tomu, že by tohle pro mě udělal.David se jen culil a rozhodnutě kývl
,,Pěkná mikina.Jako bych ji už někde viděl"usmál se a zabouchl mi dveře před nosem.Díky brácha, teď si mi nasadil snad toho největšího brouka do hlavy.Co teď mám jako dělat?Mám mu jako poděkování donést snídani do postele nebo mu spíš vysypat šváby na hlavu?Možná bych přece jen měla přijmout jeho nabídku a začít od začátku.Ne ne ne!Takhle by to bylo moc jednoduchý.Choval se jak idiot a já mu to dám pěkně sežrat...ale zase mě každou hodinu kontroloval..protože to, co se stalo, byla jeho chyba!....ale pak mě zase nechal spát v naší posteli což znamená, že si nejspíš uvědomil svojí chybu...tak fajn.Bude se muset ještě hodně snažit, ale je na dobré cestě.
,,Pro tak hezkou holku jako jsi ty, je nebezpečné v noci se potulovat po chodbách hotelu, Elizabeth"ucítila jsem horký dech na levé straně mého holého krku jenž zdobil pouze jednoduchý stříbrný řetízek s přívěškem srpku měsíce...
ČTEŠ
Déja rêve/Jakub Vrána
RomansaNajednou se zjevila ona..tak známá tvář a zároveň tak cizí osoba.Nepamatuje si mě, nemůže.Jenže já na ní nezapomněl, to drobné stvoření se zářivým úsměvem mi způsobilo tu největší bolest co jsem kdy byl schopen poznat, a to o mne doposud ani pohled...