ArlieA kemény betonon ébredtem fel és egy eléggé fura helyen kötöttem ki. Az ég vörös és egy pentagramma van a Nap helyett. A Pokolban kötöttem ki. Mire is számíthattam volna ha az ember lánya hírhedt rabgyilkos. Egy régen bezárt bolt szerűségnél megálltam és amint megpillantottam magam nem hittem a szememnek. Én egy denevér lettem vagy mi a faszom?
- Ejha! - nézem meg magam. - Nem is rossz a kinézetem amint jobban megnézem. - jól áll a denevér stílus.
Éjszaka volt a legtöbb gyilkosságom New York-ban, mert a halálra ítélt fegyenceket én végeztem ki. De csak a legveszélyesebbeket végeztem ki, akiket más nem mer megtenni. Nemhiába hívtak Gyilkos Denevérnek vagy Vérszívó Arlie-nak, de a legtöbbször Ígéretnek is hívtak. Elindultam az egyik irányba és már egy parkban kötöttem ki ami teli volt virágokkal. Gyönyörűen nézett ki nem tagadom és még tetszik is nekem. A rózsa ültetvények gyönyörűek és nyúlni készültem egyért mikor valami ki ugrott a tövises bokorból.
- Gyere nem bántalak. - hívom magamhoz a kis lényt.
Egy kölyök kutya volt és sírt szegénykém.
- Anyu? - mondja a picuri.
Szegény kis farkas kölyök.
- Segítek megkeresni anyukádat. - simogatom meg a kis arcát. - Hogy hívnak? - kérdeztem meg tőle.
- Valery. - mondja a nevét.
- A nevem Arlie Summer. - mutatkozok be én is. - Gyere akkor meg keressük a szüleidet. - csalok mosolyt az arcára.
Elkezdtem fülelni hogy halljam ki mondja azt hogy Valery. Séta közben a kicsilány el aludt a kezemben én meg megtaláltam nagy nehezen az anyukáját.
- Anya nem hinném hogy megtalálhatjuk a hugomat. - mondja a kislány.
- Bízz bennem hogy meg lesz a hugod Lauren. - mondja egy anya a kislányának. - Valery merre csámborogsz? - kezd el fülelni ő is.
- Asszonyom! - szólalok meg. - Gondolom őt keresi. A rózsáknál találtam rá. - adom át a kicsit.
- Hálásan köszönöm hogy megtalálta a lányomat. - néz rám a farkas hölgy. - Gondolom új vagy itt mert eddig nem láttalak. - mondja a farkas.
- Ezek szerint igen. - indulunk meg együtt.
- Loona vagyok. - mutatkozik be a farkas lány.
- Arlie Summer. - mutatkozok be én is. - Na és téged hogy hívnak kicsi lány? - nézek a másik kölyökre.
- Lauren vagyok. - mutatkozik be nekem.
Én és a három farkas lány megindultunk ki a parkból és elkezdtünk random beszélgetni. Viszont a lámpáknál elváltak útjaink mert Loona férje már ott volt és mentek haza. Én még sétáltam és egy sikátoron kezdtem átvágni mikor egy csomó démon körül vett és nekem akartak ugrani.
Angel Dust
Éppen a napi sétámon voltam amikor egy lövést hallottam meg egy sikátorból. Oda siettem és egy lányt láttam harcolni. A cica nadrágja széjjel szakadt és egy-két helyen megláttam milyen a lába. Jól néz ki nem tagadom és tetszik a látvány.
- Milyen érzés fiúk? - kérdezi a csaj.
Szemei kéken ragyogtak amely megvilágították a sötét sikátort. Mikor kijött a fényre már vérben ázott és én csak lestem hogy nyalja le a kéz fejéről a vért.
- Bal faszok. - néz hátra fél szemmel.
Gyönyörűen néz ki még úgy is hogy szétvert egy rakás démont. Elment mellettem mintha ott sem lettem volna és tovább nyalta a vért a kezéről, mint a nyalókát. Lehet még új itt és ezért nem ismer engem. Kicsit követtem még és szerintem észre is vette ezért más felé vette az irányt így egy kis utcánál befordult de amint be fordultam én is már le is fogott engem, de egyből fordítottam a téten és a falnak nyomtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Főnökbe Szeretve (Overlord Angel x Oc)
FanficAz újonnan érkezett lány Arlie Summer már elsőre tapasztalja hogy a pokolban van. Egy utcai bunyóban viszont sikeresen alkut kötött egy Angel Dust nevű Overlord-al aki nagyon megkedvelte Arlie-t. " - Miért adsz esélyt nekem ha reményt nem Angel...