I hipa makines dhe u nisa si i cmendur drejt adreses qe ai me dha. Ishin gjalle,ishin mire me ne fund i gjeta,do ti shikoj,kam per ti nxierr qe aty. Arrita aty,hapa deren dhe dola jashte. Ishte nje vend i rrenuar i cili ndodhej disa km larg nje manisoni. Nxora pistoleten,pashe qe ishte e mbushur dhe fillova te ikja para. U afrova tek dera dhe e shtyva qe te hapej,e ngela i habitur. Nuk ishte nje rrenoj e vertet sepse pjesa brenda e ksaj ndertese te rrenuar ishte e mirembajtur dhe e rikonstrukturuar ne nje menyre moderne.
Mireseerdhe-degjova zerin e tij teksa me doli para me krahe hapur duke u zegerdhire. Po e shikoja me inat dhe dicka e ftohte u vendos pas kokes sime.
Ul pistoleten ne toke,duart lart dhe vazhdo para-degjova nje ze tjeter qe nuk e njihja.
Vellai im,Emanueli. Emanuel,Kieran-i tha Erik dhe une u ula pistoleten dhe i rashe me kembe per ta shtyre tutje.
I zgjuar-tha vellai tij,Emanueli.
Leri lojrat me mua. Ku eshte Rayla?-pyeta dhe ai qeshi. Ktheu kurrizin dhe iku para.
Leviz-tha Emanueli dhe une fillova te ikja para. Hapi nje dere tjeter para dhe para meje ishte ajo. Ndodhej e lidhur ne nje krevat elektrik i cili ishte elektrik dhe i levizeshm. Dhe mbrapa saj qendronin 10 burra te tjere dhe shikimi i tyre nuk po me pelqente aspak.
Rayla-fola dhe bera nje hap drejt saj por ai shtrengoi pistoleten me shume ne koken time. E shikoja ne sy teksa levizte koken ne shenje qe mos te levizja.-ku jan femijet?-pyeta dhe Erik ju afrua biskotes sime dhe i hoqi ngjitesin qe mbante ne goje.
Thuaja e dashur-i tha ai dhe ajo hoqi koken anash pasi ai filloi ti perkedhelte faqen.
Mos e prek-fola me dhembet e shtrenguar
Ha ha ha,me shkrive-tha me ironi
KU JAN FEMIJET ERIKKK-i bertita dhe ai u kthye serioz.
Kujdes me gojen trim se pasojat jan te keqija per gruan tende dhe jo te kenaqshme per ty-me tha dhe une shtrengova dhembet.
F.E.M.I.J.E.T.ERIKK-i fola prape duke bertitur. Iku ne drejtim te nje xhami dhe shtypi nje buton dhe nje drite u ndez.
Diann-foli rayla me zerin e larte dhe te pikelluar. Fal zotit Dian ishte mire,vetem se ne faqe i dallohej nje e nxire e theksuar. E ka prekur me dore qelbesira.
Lesho femijet,sebashku me Rayla. Inatin e ke me mua.-i fola serioz duke pare nga Rayla e cila filloi te qante.
Joooo,joooo,joooo-po thonte-kam pune me te tere.-tha dhe me beri me shenje te ulesha ne nje karrige dhe para ndodhej nje tavoline ku kishte kokaine.
Mos te lutem-tha Rayla me syte plot lot
Dua vetem ta perqafoj nje here-i thashe. Kisha nje ndjenje qe kjo do te perfundonte shume keq.
Lere-e urdheroi te vllain dhe ai hoqi pistoleten nga koka ime. U nisa me nxitim drejt saj dhe i dhashe nje perqafim kockethyes sikur te kisha vite qe nuk e shihja. I mora ere forte qe me mbushi mushkrite me ajer. Po jetoja,me ne fund po merrja fryme.
Nuk do te lejoj qe asgje te te ndodh,do te te nxierr qe ketu sebashku me femijet.-i thashe teksa i hoqa disa fije floku nga fytyra.-edhe sikur te me kushtoj jeten-i thashe dhe ajo mepa ne sy e frikesuar
Jo,Kieran te lutem-me tha por i dhashe nje puthje ne buze dhe ika u ula ne karrrige.Atehere fillojme-tha Erik-perballe ke kokainen tende te dashur dhe ne anen tjeter ke femijet dhe gruan. Kushti eshte ky,ose do zgjedhesh veten dhe te thithesh nje vize,ose pasojat do ti ken femijet e tu,me Rayla.-i tha ai duke i dal perpara
JOOO-bertiti Rayla
Karriget ku jane ulur femijet,kan rezistenca nxehje. Per cdo bertitje qe do leshosh,ose per cdo refuzim,nxehja do te rritet me nje grade me shume.-tha Emanueli
Si thua ti shtojme pak emocion?-tha erik dhe mori nje shishe dhe e rrotulloi. Shishja ra midis Rayla dhe Kieran.-ooo se harrova-tha erik
Cfare ju kthye me inat Kieran
Rradha i ra Rayla,porrrrr-tha dhe njeri prej atyre burrave ju afrua afer dhe filloi ta prekte nga krahet,deri ne momentin qe arriti cepin e bluzes dhe filloi tia ngrinte.
Zgjedh veten-bertiti Kieran dhe Erik buzeqeshi djallezisht.
Me thuaj te pakten a ja vlen malli,si profesionist qe je-i tha Erik duke buzeqeshur.
Beri nje vize,mori kartemonedhen,e cila kishte nje shqiponje te printuar ne te,e beri tub dhe me pas e thithi.Si dreqin iku pa na thene-bertiste Roan neper shtepi
NGA TA DIJA UNE DREQINN-i bertiti Damiano
Cfare ka ndodhur?-pyeti Hermesin babai Rayla
Kieran ka gjetur Rayla por ka ikur pa na thene-i tha Hermesi
Zotri,e gjetem vendodhjen-i tha Ariano,Damianos
Beni gati njerzit,armatosuni mire. JU DUA TE GJITHEVE NEN URDHERAT E MIJA. TE PESTE ATA DO TE NXIRREN GJALLE QE ATY. JETA E TYRE PARA TUAJES. SIDOMOS E FEMIJVE-ju bertiti Damiano
Dua te vi dhe une-degjuan zerin e tij
Jo-u pergjigj Roan-nuk jane lojra per femije keto-i tha perseri ai
Nuk jam nje femije-i tha me inat Azriel
Eshte e rrezikshme-i tha Damiano
Babi aty ndodhet Davina. Nuk e le dot vetem,dua te vi me ju-tha Azriel por Damiano ishte duke veshtruar i shokuar Azrielin. Ishte hera e pare qe ai i thonte babi.-BABII-i tha me tonin e larte te zerit Azriel dhe truri Damianos u zhbllokua.
Eja-i tha ai dhe Azrieli u gezua.
Damiano-i tha serioz Roan
E di cfare po bej. LEVIZNII-ju bertiti dhe u nisen. Hipen ne makinat e tyre dhe u nisen per tek adresa e dhene.Ishte viza e disate qe po thithte. Kishte humbur koshiencen,dhe spo shikonte me qarte. Rayla i lutej dhe qante qe te ndalonte por e vetmja gje qe ai mendonte ishte qe ata te ishin te sigurt dhe sa here rrezikoheshin thithte nje viz tjt.
MJAFTONN ERIKK-bertiti Rayla
ME VRAU FAMILJEN-bertiti Erik duke ju afruar me inat
QUHET GJAKMARRJE,U FUTE NE GJAKMARRJE CFARE PRISJE ERIKK-i bertiti Rayla shqip
TIII....-i bertiti Erik por ndaloi,pushoi,nuk kishte fjale,nuk dinte cfare te thonte,ajo kishte te drejte. Faji ishte i tyre,qe nuk pranonin dot te verteten,egoja dhe krenaria e madhe nuk i linin te qete.
Erikk-degjoi emanuelin te fliste dhe u kthye nga ai
AAAAGHHH.KIERANNN-bertiti Rayla teksa e shikonte te shtrire ne toke,duke u dridhur dhe duke nxierre shkume nga goja. Kishte kaluar mbidoze,gje aspak e mire kjo.
ZOTRI PO NA SULMOJNE-bertiti nje roje duke hapur deren me nxitim por nje e shtene arme u degjua,dhe trupi i tij i vdekur ra ne toke.
Erik-foli Emanueli
Nxito te dalim nga mbrapa. Me ndiqni-ju tha rojeve dhe te dy vrapuan jashte,te ndjekur nga rojwt qe ndodheshin ne dhome.
KIERANNN-bertiti Rayla perseri teksa brenda u fut Damiano me Roan.
Raylaa-i tha Damiano dhe shkoi ta zgjidhte.
Ku eshte Alayna?-foli Roan por Rayla e shtyu tutje dhe shkoi u ul tek Kieran
Damiano femijet jan ne dhomen tjeter,Erik dhe Emanueli iken nga pas. Alayna nuk e di ku ndodhet.-ju tha Rayla dhe Roan vrapoi menjehere jashte.
Ndihmoni zonjen,ju ndiqni nga pas Roan,ju te tjeret me mua-i tha Rojeve dhe ata filluan te ndihmonin Rayla.U fut ne dhome dhe pa te tre femijet te ulur ne karrige.
Papaa-bertiti Davina duke qare
O dashuri-i foli Damiano dhe shkoi e liroi nga litaret e lidhur. E mori ne krahe dhe filloi ta puthte. Liroi dhe femijet e tjere dhe u nis per tek makina e tij.NDALOOO-bertiti Roan ne mes te atij vendi qe ngjasonte me nje shkretetir,bosh pa asnje gje te gjalle pervec tyre.
Kujdes-bertiti Adorjan duke e ulur poshte dhe filloi te gjuante drejt tyre.-PSE DREQIN NUK ME THATE EDHE MUA,PO DUHEJ TA MERRJA VESH NGA MAMAJA-bertiti me te madhe sepse nuk degjohej nga zhurma e armve
DUHET TI NDALOJME,ALAYNA NUK ESHTE-bertiti roan
EPO JEPI GJUAJ ATEHERE-bertiti Adorjan dhe filluan te dy te gjuanin. Kishin kaluar 15min,dhe cdo gje kishte ndaluar.
Nuk eshte fundi ky-tha Erik dhe Adorjan peshtyu dhe iku drejt tij me nerva.
Ti qen bushtre-i tha shqip dhe e goditi me grusht
KU ESHTE ALAYNAAA??-bertiti Roan dhe Emanueli filloi te qeshte si manjak
Kishte shije te mire-i tha dhe Roan shtrengoi nofullat,syte ju erren dhe filloi ta gjuante
Te kam q*** robt e vdekur,mthuaj ku eshtee?-i bertiti perseri
Me kenaqej shpirti kur degjoja renkimet e saj teksa futesha brenda saj pa meshire dhe teksa 1000 burra te tjere shikonin skenen-tha duke peshtyr gjakun
AAGHHHHH,FOL SHKERDHATE MUTIII-bertiti Roan por prej tij merrte vec nje qeshje te madhe psikopati
Nqs eshte akoma gjalle...do ta gjesh-tha duke marr fryme rendeshem
Nuk doja qe te gjeje shpetim kaq kollaj prej meje,ama e di nje gje?? Shihemi ne ferr-i tha dhe filloi te gjuante mbi trupin e tij derisa karikatori plumbave i mbaroi.
Ku eshte ajo?-pyeti Adorjan
Eshte ne "XXX"-u pergjigj Erik duke par te vellain e mbuluar me gjak.Sapo degjoi ate vrapoi per tu futur brenda ne ndertes. Filloi te kerkonte ne cdo dhome te mundeshme,derisa e gjeti.
Alayna-i tha ai duke ju afruar me nxitim
MOS MU AFROOO....Qendroni ketu femije-tha Damiano duke futur ne makine 3 femijet-nqs e shikon qe femijet rrezikohem largohu,madje jeta jote para tyres-i tha damiano rrepte.
Bebushe-i tha Azrieli sapo e pa
Azhliel-tha ajo duke qar dhe e perqafoi forte.
O bebushja ime,je mire??-po i thonte ai duke e perqafuar e duke e puthur tek koka
Mile jam-i tha ajo dhe e puthi ne faqe dhe e perqafoi prape.
Djema jeni mire?-i pyeti Azrieli
Mile jemi-u pergjigj Dian duke mbajtur afer Zion.
Jo pelsheli-tha Davina kur degjoi te shtena dhe Azrieli e shtrengoi forte
QENDRONI BRENDA-ju tha shoferi
CFARE BEN NISU,NDIQ URDHRAT E BABIT-i bertiti Azrieli teksa mbante shtrenguar Davinen. Shoferi doli dhe filloi te gjuante njerzit qe ndodheshin perpara makines. Po rrinin me frike kur dera u hap dhe nje dore burri kapi Davinen dhe e terhoqi jashte.
DAVINA/DAVINA/BEBUSHE-bertiten te tre njekohesisht
Zbrisni menjeher poshte-tha burri qe kishte kapur Davinen-ul pistoleten-i tha shoferit,i cili ndihej ne faj per gabimin e bere. Kurse azrieli po e shikonte me inat,sa shoferin dhe sa burrin qe po mbante davinen.
Me lesoo-i tha Davina
Shhhh-i tha ai burri teksa perpiqej te largohej gjalle nga aty,duke perdorur si shpetim Davinen. Po shikonte per dicka kur syte i zun nje arme ne tok. E mori me nxitim dhe perfitoi nga rasti qe ai ishte pa mendje dhe e gjuajti me pistolete drejt e ne balle.
AAA-bertiti Davina
Azriel-tha Damiano duke par Azrielin me pistolet ne dore,Davinen ne tok duke qar,Zion dhe dian te perqafuar dhe shoferin e friksuar per jeten e tij. Leshoi pistoleten ne toke dhe shkoi me vrap tek ajo.
Shhhh,jam une ketu bebushja ime-i tha qete duke ngritur koken dhe pa ne sy Damianon i cili po shikonte i habitur te gjithe ngjarjen....Vazhdon...
DU LIEST GERADE
Prekjet E Tua Nen Driten E Henes
ActionNuk eshte e vertet apo jo?-e pyeta duke qare me denes Me vjen keq por eshte-mu pergjigj me koken ulur Pse psee dreqi ta haj nuk me the por vazhdove te merreshe me keto pune te felliqura-ja ktheva duke e goditur ne kraharorin e tij Nuk mundesha te...