červen 2021-středa
Zrovna jsme se vrátili z té show nebo co to bylo. Co vám budu povídat. Nebavilo mě to. Ani z daleka. Odpovídaly jsme na otázky, plnily úkoly atd.
Teďka se chystáme na schůzku s klukama.
Jsem u sebe v pokoji a stříhám zrovna vlog na youtube. Ještě máme celkem dost času a to video mám už dost dlouho rozdělaný tak jsem si řekla že to konečně dodělám. Najednou se ale rozletěli dveře a v nich Hana. „Livi máme problém. A hodně velkej." Vyhrkla na mě a já se lekla co se stalo. Běžela jsem za ní do obýváku.
„Musíme za ředitelem." Řekla a všechny jsme se na sebe podívaly. „A doprdele" ozvalo se od Ari. „Tak se nějak normálně oblečte, upravte, načesejte a jdeme."
Zaklepaly jsme na dveře a čekali na souhlas aby jsme mohli vejít. „Dále" ozvalo se a my jsme vešly. Všechny jsme pozdravily a uklonily se. „Posaďte se." Pokynul rukou a my si sedly.
„Máte problém! A ne jeden! Za prvné. Stýkání se členy skupiny Stray Kids. Ve smlouvě kterou jste všechny podepsaly máte zakázané se stýkat s klučičími skupinami víc než je nutné. Máme fotky, videa, zprávy a i hovory kde je jasně vidět že jste se skamarádili víc! A ne jen to. Chodíte k sobě na návštěvy. Dokonce u vás i přesplali. Až moc jste se sblížili a fanouškům se to nebude líbit. Obzvlášť Olivie Nováková a Lee Felix." Řekl a já nasucho polkla když jsem slyšela poslední slova.
„Můžeš mi vysvětlit co je to za fotky které se objevily na internetu?!" Řekl přísněji. „Jste si moc blízcí a to se mi nelíbí. A hlavně! Fanouškům se to nebude líbit. Takže vám zakazuji se vídat. Dále. Přibraly jste. A to prostě nemůžete. Musíte si držet dobrou fyzičku. Nejste na scéně dlouho a pořád pro vás platí některá pravidla jako když jste byli trainee. Takže to týdne budete mít všechny váhu pod 47kg jasné?! Jinak vaše skupina končí a ten dluh co dlužíte společnosti, který máte taky ještě za dob kdy jste byli trainee tak budete muset splatit jinak než vydáváním alb!" Řekl a my všechny sklonily hlavu.
„To album s BTS si ještě rozmyslím protože nevím jestli je dobré vás nechat pracovat společně." Dodal. „Ale pane řediteli. To album už máme skoro hotové. Slibujeme že se to dostane na vrcholy žebříčků poslechů." Odvážila se něco říct Hana. „Ty radši nemluv! Jako leader bys ses měla snažit mnohem víc! Skupinu nevedeš dobrým směrem." Křikl „Omlouvám se." Řekla a opět sklonila hlavu.
„Všechny půjdete povinně na kosmetiku, protože si vás začínají lidi víc všímat takže musíte vypadat dokonale. Jo a mimochodem. Budete se stěhovat. Tak deset minut cesty odsud. Je to jako opatření vzhledem k vašemu vztahu se Stray Kids. Budete mít mnohem lepší bydlení. Budete bydlet v domě i se zahradou. A budou s vámi chodit bodyguardi. To je asi vše. Můžete jít." Řekl a my se zvedli.„Děkujeme nashledanou." uklonili jsme se a odešli.
„Proč na nás má tak velký nároky?!" Nadávala Hana. „A navíc pokud vím my ve smlouvě nic o zákazu randění nemáme tak co vyvádí?!" Pokračovala. „A jak jako stěhovat?! Vždyť jsme se nedávno nastěhovali sem." Nadávala dál. „Hana! Ticho! Teď stejně nic nevyřešíme a je tady moc lidí kteří by tě mohli slyšet." Šeptla Ari.
Přišli jsme k nám do bytu a všechny jsme si sedli na gauč. Někdo zazvonil a Hana se zvedla a šla otevřít. Ve dveřích stál chlap co nám nosí poštu. Hana převzala velkou obálku a zavřela dveře. „No tak jestli nám nedošlo výpověď tak fakt nevim." Řekla a podívala se pro koho pošta je. „Livi?" Přečetla a obálku mi podala. Já ji otevřela a nemohla jsem se skoro nadechnout po tom co jsem v ní viděla.
Byl v ní nůž od krve, nejspíš umělé ale i tak. Začala jsem brečet a hodila jsem obálku na stůl. Ji-Min ji vzala a vyndala to co bylo uvnitř. Kromě toho nože tam byla i moje totálně zničená fotka a u ní vzkaz. "Jestli nám polezeš za Felixem najdu si tě a zabiju tě na místě.". Já jsem se rozbrečela ještě víc, protože pocit že vás chce někdo zabít, není úplně příjemný.
Holky mě objaly. „Když psali na stream nebo na ig tak se to ještě dalo ale tohle už je moc." Řekla rozzuřeně Hana. Společně s Ji-Min vzaly obálku a vydali se zpátky k řediteli. Yeong a Ari mě pořád objímaly.
Seděli jsme tam v objetí dokud se holky nevrátily. „Řekl že to hned začnou řešit asi i s policii, protože Felix dostal něco podobného a nejspíš je to i od stejného člověka." Řekla Hana. „A výjimečně se teď můžete s Felixem vídat aby jste to vyřešili i spolu." Dodala Ji-Min. „Alespoň něco pozitivního." Řekla Ari.
Opět někdo zazvonil a já jsem už byla úplně posraná strachem že tam stojí nějakej psychopat kterej udělá "Baf" a zabije mě. Naštěstí to byl Lix. Hana mu otevřela a hned se za mnou rozběhl. Holky se ode mě trochu posunuly pryč a objal mě Felix. „Jsi v pořádku?" Zeptal se a podíval se na mě. Utřel mi slzy a dal mi pusu na čelo. Při pomyšlení že budeme muset dělat že se vůbec nebavíme a jsme pro sebe jen zpěváci se stejné společnosti jsem se zase rozbrečela. „No ták. To bude dobrý." Řekl starostlivě. Musím říct že takhle moc starostlivého jak byl posledních pár dní jsem ho ještě neviděla. A ani bych to do něho neřekla.
__________________________
Annyeong<3
Tahle kapitola je trošičku deep ale chtěla jsem poukázat i na tu temnou stránku k-pop idols a společností. Upřímně když jsem si četla povinnosti a pravidla které k-pop idols musí dodržovat bylo mi skoro do breku protože je to někdy celkem děs.
Doporučuji přečíst si některé odstavce z tohohle.Shttps://theses.cz/id/5ideid/Fenome_n_k-pop_a_jeho_sociokulturni__kontexty_DIPLOMOVA__docx.pdf
Doufám že to půjde zkopírovat a otevřít.
ČTEŠ
Sorry, I love you [stray kids]
Fanfiction„Tohle nemůžeme!" „To je mi jedno." „Budou nás nesnášet." „Tak ať. Miluju tě a to se nezmění!" -- Také jste si vždy přáli být slavní. Já o tom snila už od mala. A můj sen se stal skutečností. Všechno bylo perfektní, zpívala jsem, tancovala jsem, u...