Bölüm 2

18 3 0
                                    

Seri adımlarla bir dut ağacının arkasına geçip arabada çıkanları izlemeye başladı 2 adam ve 1 çocuk vardı adamlardan biri 35-40 arası diğeri de 25-30 gibi duruyordu çocuk ise 7 yaşında falandı herhalde bahçe kapısını açtıklarını görünce içindeki panik arttı içinden bir ses yine başının belada olduğunu söylüyordu o sesi susturmak istese de başaramadı.

Yavaş adımlarla eve doğru yürüdü bu esnada olduğu yerde donakaldı gözlerinin önünden bir anının bulanık yansıması geçti arabadaki o çocuk vardı gülümsüyordu neden gülümsüyordu ki arkasında bir çiftlik ve yerde de adamlardan biri hareketsiz şekilde yatıyordu ne olduğunu bilmiyordu.
Bnlar onun anısı değildi hayatında hiç çiftlik bile görmemişti ne oluyordu şimdi bu.

Yansıma yavaş yavaş solup kaybolana dek kendine gelemedi. Karşı kaldırımdaki çocuk ona tuhaf bakışlarla bakıyordu neden baktığını anlamamıştı daha sonra kim olduğunu hatırladı bu yan komşularının çocuğu yasindi 8. Sınıfa kadar aynı okuldalardı. Çok fazla iletişimleri yoktu Gülbahar delidolu hareketli ve sosyal olduğu kadar Yasin onun zıttı gibiydi bu yüzden konuştukları zamanlar azdı.

Gülbahar da kaşlarını çatıp ona sinirle baktığında Yasin kafasını eğip evine doğru yürümeye başladı Gülbahar yerde taş aramaya başladı. Bulduğunda yasine doğru fırlattı Yasin ne olduğunu anlatmayarak taş baldırına değmişti fazla acıtmasa da iğne etkisi yaratmıştı.

Etrafına baktı ve yazması iki taraftan katlı boynu açık alttaki eteği yerlerde sürünen sınıf arkadaşıyla tekrar göz göze geldi salak hareketleri nedeniyle onunla muhatap bile olmazdı göz devirerek yoluna devam etti. Gülbahar istediğini almamış olmanın siniriyle sert adımlarla eve doğru yürüdü. Bahçe kapısını açıp 6.5 katlı koca apartmana baktı evet buçuktu çünkü apartmanın  bir kısmına yeni kat ekleyip diğer kısmına eklememişlerdi apartmanda hemen hemen sülalesinin hepsi vardı bu yüzden nefret ederdi doğrusu.

Zili çalıp kapının açılmasını bekledi ses gelince içeri girip merdivenleri tek ayağını kaldırarak çıktı son basamağa gelince eteği ayağının altına girdi Gülbahar panikle öne doğru savrulurken tutanacak bir şeyler aradı bir şey bulamayınca öndeki duvara elindeki poşetle çarpıp içindeki sütü patlattı etrafa saçılan süt iki kapıya duvarlara ve üzerine sıçradı heyecanla elini çırparak yüzünün bir kısmına bulaşan sütü sıvazlayıp tüm kısmına dağıttı yerde duran çocuk terliklerinden birini alıp kapıya vurdu ve kaçtı birden aklına adamlarının apartmana girdikleri geldi acaba onun için mi gelmişlerdi kapıya sert sert vurup terliklerini karşı dairenin kapısına fırlattı içeri girip ablasına poşeti uzattı  süte bulanmış yüzünü ve  poşeti gören  ablası dehşetle ona bakıp bir cevap bekliyordu Gülbahar yeni anlamış gibi "Haaaaaaa" diyerek poşetin içinden çikolatasını alıp odaya kaçtı oturma odasının önünde yazmasını çıkarıp yuvarlak yaptı ve ablasına fırlattı.

Balkona çıkıp etrafa göz gezdirdi damda güvercinleriyle ilgilenen yasini gördü merakla ona baktı ne kadar ilgili davranıyordu güvercinlere karşı evleri 5. Katta olduğu için rahatça görüyordu onu aslında bir süre daha asker tıraşlı kafasına baktıktan sonra sıkıldı ve eve gitti anlaşılan adamlar onun evine gelmemişti muhtemelen sülalenin gelinlerinin akrabasıdır diye düşündü nasıl olsa bitmiyorlardı ama neden anı yansımasında onları tanıyor gibi hissediyordu ki belki de sadece tesadüftür.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜLBAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin