blurb; thomas jedzie z twoją rodziną na wakacje do skopelos w grecji
Młodsze rodzeństwo Sophie, Adelia i Theodor, byli niezmiernie podekscytowani, że chłopak ich starszej siostry ma pojechać z nimi na coroczną wycieczkę do Grecji. Choć byli parą już od jakichś pięciu lat, to nigdy razem nie wyjeżdżali.
W końcu Thomas mógł do nich dołączyć, ponieważ Måneskin zaplanowali sobie przerwę wakacyjną. Zamiast wrócić do swojej rodziny, postanowił dotrzymać obietnicy danej swojej ukochanej. Poza tym uwielbiał oglądać, jak Sophie tańczy i śpiewa piosenki z soundtracku musicalu Mamma Mia, w szczególności „Lay All Your Love On Me". Tylko sobie wyobrażał, jak wyglądałoby to na prawdziwej greckiej plaży. W końcu dziewczyna została nazwana na cześć Sophie Sheridan z filmu Mamma Mia, więc nic dziwnego, że robiła to podczas każdych wakacji.
– Patrz, jacy podekscytowani są Delia i Theo, Tommy! To takie urocze – szepnęła do swojego chłopaka, który odpowiadał na najnowsze wiadomości od przyjaciół.
– Oo, słodziaki – zagruchał i przez chwilę ignorował nowe powiadomienia, aby móc przyjrzeć się radosnym dzieciakom.
– Dziękuję, że z nami jedziesz, Tom! Moja rodzina bardzo to docenia.
Para przytulała się w samochodzie, gdy zmierzali w stronę lotniska Rzym-Fiumicino imienia Leonarda da Vinci. Lot do Grecji miał trwać dwie godziny i dziesięć minut, także niezbyt długo i to takie loty lubili najbardziej.
Mimo że w ostatnim czasie chłopak spędzał w samolotach dość sporo czasu ze względu na trasy koncertowe, to nie przepadał za przebywaniem w zamkniętym urządzeniu setki kilometrów nad ziemią przez wiele godzin.
Sophie miała wrażenie, że spała zaledwie kilka sekund, zanim Thomas obudził ją przed lądowaniem. Wszyscy znajdowali się już w Skopelos, czyli w dokładnej lokalizacji nagrań oryginalnego filmu Mamma Mia. Blondyn dopiero w tamtym momencie zdołał zrozumieć to, jak powiązana z tą wyspą czuła się jego partnerka. Cieszył się, gdy patrzył na jej ekscytację, co podzielało jej rodzeństwo.
W końcu rodzina znalazła się na łodzi, a Adelia i Theodora zażyczyli sobie zdjęcia, które pstryknął im Thomas. Uznał, iż była to najładniejsza fotografia, jaką w życiu widział, a Sophie mu przytaknęła, nucąc pod nosem utwór „Dancing Queen". Kiedy we dwójkę się przytulali, starszy brat dziewczyny zrobił im kolejne zdjęcie. Razem z tym wykonanym przez Thomasa stało się jednym z nielicznych wywołanych z tego wyjazdu.