Acemi bir yazardan sizlere..
(Ingilizce klavye kullanilmistir.)•○•
Taehyung'tan.Oh, selam. Ben Kim Taehyung. Nami deger CKC (cicek kupeli cocuk) 21 yasindayim ve gazeteciyim. Suan hayatimin haberini yapmak uzereyim. Jeon Jungkook'un hayatini internette haber sitelerine yazıyorum. Jeon Jungkook 4 milyardan daha fazla fanı olan bir unlu. Hem sarkici, hem dansci, hem soz yazari..
Bir suru mukemmel ozelligi var. Yonelimini ben dahil kimse bilmiyor. Aslinda herkes benim bilip o bilgiyi kendime sakladigimi saniyor ancak oyle birsey olsa bunu haber yapardim. Belki yapmazdim sonucta ozel birsey, neyse bunu o zaman dusunurum. Simdi ise yaziya devam etmekte..Jeon Jungkook 22 yasinda genc sarkici, dansci ve soz yazaridir. Kucuklugunde gerceklesen buyuk bir kaza sonucu kiz kardesini ve babasini kaybetmistir. Kucukken neseli bir cocuk oldugunu annesi hep soyler fakat babasini kaybettikten sonra sanki hayata kusmus gibi oldugunu soyluyor. Nerdeyse her reportajlarinda Bay Jeon'un kucukken cok capkin oldugunu soyluyor annesi, belkide haklidir kim bilebilir. Bunlari herkese yaymayi hic istemiyorum. Aslinda bir bakima istiyorum cunku bilinmedik haber yapan siteler Jeon Jungkook hakkinda yalan yanlis bilgiler sunuyor. Bu bilgilerden biriside kucuk bir kizi tecavuz ettigi! Inanabiliyor musunuz? Onun kucuk bir kiz kardesi vardi ve o vefat etti. Nasil bir kalpsiz boyle birsey yapardi ki? Hem provalar disinda evinden cikmiyordu nasil yapsin boyle birsey..
Ben ama herkesten daha bomba bir haber buldum, ONUN ADRESI! Inanabiliyor musunuz, unlu Jeon Jungkook'un adresi elimde!? Suanki evimden memnun olmam ragmen bu evi terk edip o eve tasinmam gerek. Aslinda villada veya koskte yasiyor saniyordum ama sadece bir apartmanda yasiyor. Maasinin cok fazla olmasina ragmen neden bir apartmanda yasasin ki? Bunu kurcalamayacagim ama sanirim cok sansliyim. O apartmanda 2 daire kiralikmis! 2 daireyide kiralamak istiyordum fakat fiyati gorunce gozum dondu. Aylik 400.000 won ne demek haberiniz var mi.. Neyse simdi konu o degil. Kiminle iletisime gececektim? Menajeriyledir buyuk ihtimalle. Bu dusunceleri simdi birakip haberimi yazmam gerekiyor.. Bakalim birseyler toparlayabilecek miyim.
Haberimi yazmaya koyuldum. Jeon'un hayatini ezbere biliyordum. Yazmam uzun surmedi fakst bazi seyleri cikartmam gerekiyordu. Birazda kucukluk fotograflarini eklemeliydim. Fakat secemedim.. Elimde 3 fotograf vardi ve 3'unude koydum.
Gercekten cok tatli.. Simdi o daireye gitmem gerek. Orayi benden baska kimse tutmadan tutmam lazim.
3 saat sonra.
EVET EVET ISTE BU. KIMSE O DAIRELERI TUTMADAN BIR TANESINI TUTTUM. Fazla heyecanlanmis olabilirim. Ama bana sure verdiler onu anlamadim. Yarin oraya tamamen tasinmam gerekli. Opss.. Ben Jeon'un hikayesini paylasmayi unuttum. Hemen paylasiyorum.
17238 kelimelik haberiniz paylasiliyor..(13 dakika kaldi)
13 dakika bu sefer az.. Sanirim az yazdim bu sefer ama diger yalan haber siteleri gibi degildim ben! Yalan seyler sunmuyorum, of neyse yoruldum bugun..
Yoongi-Taehyung konusmasi
saka falan yapmiyorum bana 100.000 won borc vermen lazim
pavyona harcicaksin biliyorum
anyways so
ver olm kira icin ya sadece 1 aylik kirayi verince 3 ay yaticam ya 3 ay icinde veririm bak buyuk is pesindeyim seni para icinde yuzdururumvalla mi
he valla
hyunlix gibi olmasin sonumuz lutfen.
(aklimda fic varda buraya azcik ipucu)yoongi
senin sevgilin varbiliyorum felixinde vardi
ama ne oldu
ayrildi
sonra
huncinle
manita
oldubende gozun var senin
hayir be iy cellat opsun seni
iy bi git
ben jeona platonigim hala zaten
ortaokul askimin haberini yapiyorum
ne kadar acibunu secen sensin
yeter tanisma hikayeni dinlemek istemiyorumyaziyor..
cevrimici
yaziyor..
YA YOONGI NEDEN BU KADAR OKUZSUN
(gonderildi 19.34)AMINA KOYAYIM BANA NAKLIYATCI LAZIM.
(gonderildi 19.48)aman be allah cezani versin
(gonderilemedi)•○•
BAK BAK BASLADIM BOYLE BISEYE
ACAYIP FIKIR VAR ELIMDE
azcik beyza alkoctan ilhamlandim
ama tipatip ayni degil
ckc kismi ayni sadece
zaten onun sirri yakinda cozulcek buyuk konu olucak
ay spoi verdim.
neyse tamam
smut var bu arada 😍🤙
emoji yamuldu duzelmiyo amk27.05.2022
jeonshw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙢𝙖𝙜𝙖𝙯𝙞𝙣𝙚. // TaeKook
FanfictionSadece magazin yapmak icin unlu Jungkook'un evine kadar giden Taehyung, hayatinin askini daha fark edemedi. (Beyza Alkocun kitabi no.26'dan uyarlanmistir.) jeonshw