1. Перший раз

802 43 1
                                    

- Хьон, я хочу навчитися водити машину, - раптом вимовляє Чімін на одному подиху, на що Сокджин здивовано глянув на нього, майже одразу відвертаючись до плити назад.

- Вчися.

- Я хочу, щоб мене вчив Юнгі.

- Юнгі-хьон, малий, - поправляє його Джин, перевертаючи оладки.

- Так-так, - махає легковажно, - Ну що?

– Що? - скидає на нього очі Джин, в нерозуміння округляючи очі і вказуючи ложкою на себе. - Ти натякаєш, щоб я попросив його?

– Саме.

- Ні.

- Ну хьон, - захникав.

– Юнгі казав, що у них графік щодня оновлюється в автошколі. Встигнеш записатися раніше - потрапиш до нього, ні - на жаль, не доля, - сказав старший брат, хмурячи брови, - Інструктор з нього дуже строгий, і він може накричати на тебе. Навіщо тобі це?

- Джин-хьон, саме цього я й хочу досягти, - і розпливається у широкій хитрій посмішці.

Сокджин важко зітхає, дивуючись з поведінки та замашок молодшого двоюрідного брата. Він познайомив друзів з Чіміном кілька тижнів тому, і весь цей час молодший брат відчайдушно виводив Мін Юнгі з себе, поглядаючи на того з лукавою усмішкою, сяючи очима-півмісяцями. І Юнгі шаленів. Не кожному сподобається, коли забирають його каву, щойно приготовану і майже не надпиту, або, у випадку Міна, що любить власний простір і оберігає його, немов Кощій своє злато. Чімін при зустрічі лізе обійматися, прилаштовується зі спини, проводить рукою по волоссю, відтягує чужі щічки, за що відразу отримує. Чіпає Юнгі та його речі. Завжди. І Юнгі сердиться, лається, бурчить і ходить, стріляючи в молодшого поглядами, ніби намагається спопелити на місці. Але рукоприкладством ніколи не займається. Чи то через повагу до Сокджина, чи то через щенячі очі Чіміна, що той видає, варто Міну розсердитися і підійти до нього. Юнгі заносить руку, щоб дати потиличник, але натомість б'є повітря і, пихкаючи, йде в далекий від Чіміна кут.

Сокджин відверто не розуміє ходу думок свого коханого, що вже приховувати, братика. Він братика любить усією душею, та й, можна сказати, виховував Чіміна з дитинства. Вони росли разом, грали, хоч і різниця у віці була п'ять років, але кого це зупиняло? Чімін завжди шукав підтримку саме у старшого брата, приходив за порадами, скаржився на навчання і пригрівався поруч із теплим, пряно пахким, старшим, солодко засинаючи, поки той був зайнятий роботою.

UnbearableWhere stories live. Discover now