6.

156 2 0
                                    

Majd nagynehezen kikeltem az ágyból és élő szettem az outfittem.
Ami egy sárga Nike melegítő szett lett majd lementem a szerelmemhez aki ott ült a kanapén és telefonozott.
- Mehetünk?-kerdeztem.
- De én nem akarom elmondani nekik mert félek, hogy mit fog veled csinálni apa és anya.
- Nem lesz semmi gond csak bízd rám.
- Hát oke.- nehezen de belement, hogy elmondjuk a szüleinek a kapcsolatunkat bár egy kicsit félek, hogy mi lesz.

20 perc múlva:

Most értünk ide a házhoz majd leparkoltam a legközelebbi üres helyen és bementünk a kapun.
Csöngettünk majd rá pár másodpercre nyílt is az ajtó.
Lola apukája nyitott ajtót.
- Szia kicsim végre haza tálaltál és ahogy látom nem egyedül.- mondta Lola apja.
Várjunk csak egy kicsit én őt ismerem.
- Mr. Martínez?
- Neymar?
- Igen apa ő itt Neymar de várj te ismered személyesen?
- Igen ismerem az apjával dolgoztam így vele is találkoztam.
- Igen tudod az apám is folyton ügyeket intéz itt ott.- mondtam, most nagyon meglepődtem.
- De gyertek be ne ácsorogjatok itt kint.
Beléptünk a házba belülről is nagyon szép és rendezett látszik, hogy Lola szüleinek van izlése.
-És anya?- kérdezte Lola.
- Elment a boltba.
- Értem.
- Kértek valamit inni?
- Én egy pohár vizet.
- Nekem is jó lesz a víz.- mondtam.
- Rendben mindjárt hozom.
Közben oda hajoltam a szerelmemhez.
És elkezdtünk suttogni.
- Elmondjuk neki?- kérdeztem.
- Nem mert tuti kiakad.
- Rendben ha te nem mondod el neki akkor majd én.
- Itt is vagyok.
- Khmm.
- Köszönöm - mondtam majd bele ittam a hideg vizembe.
- Apa szeretnék mondani valamit!
- Igen?
- Hát az van hogy elkezdtem dolgozni egy új munkán és megkaptam, hogy egy focicsapat minden egyes tagjával kell interjút készítenem.
-Na az szuper és most lenne egy kérdésem ti honnan ismeritek egymást?
- Hát az első napon találkoztunk és Neymar segitett nekem, eligazitott mert eltévedtem és akkor találkoztunk.
- Értem semmi más?
- D- nem tudtam végig mondani mert Lola közbe vágott.
- Nem nincs.
- Oké rendben.
- Szuper akkor most körbevezetem Neymart.
- Jo én addig telefonálok.

Majd amikor az apja elindult ki akkor megfogta a kezem és felhuzott az emeletre
- Most mit csinálsz?- kérdeztem.
- Szerinted mégis mit? Amúgy meg nem is mondtad, hogy ismered az apámat!
- Mert nem tudtam, hogy ő az apád, ha tudom szerinted akkor nem mondom el?
- Jolán bocsánatot kérek amiért ilyen voltam csak tudod nem valami fényes mostanában a kapcsolatunk.
De gyere megmutatom a szobámat.- mondta majd elhuzott a szobájába.
- Itt is vagyunk.
- Hűha nagyon szép a szobád.- mondtam majd megcsókoltam.
Már egy ideje csókolózunk mikor kinyilt a szoba ajtó.
- Szíve...- te mit csinálsz itt a lányommal a szobájában.
- Hat íze tudja Miss. Martínez a lánya és én hogy is mondjam.- megfogtam Lola kezét és össze kulcsoltam a sajátommal.
Amit nem nézett jó szem Flóra.
- Hogy mi? Lola ez mi?
- Hát anya látod!
- Várj most jól értettem hogy Te együtt vagy ezzel az emberrel.
- Nem ember hanem a neve Neymar.
- Na nem ezt nem engedem.
- Te most szépen haza mész.- mutatott rám.
- Anya nem ő most itt marad.
- Azt mondtam hogy kifelé.
- Flóra mi ez a kiabálás? Jött be Robert.
- Ohh szóval apád sem tudja.
- Miért mégis mit kéne tudnom?-majd Lolara nézett majd meglátta a kezünket.
- Tudod az van hogy a lányunknak van egy barátja amiről nem szólt semmit és nem kért rá engedélyt!
- Hogy mid van Lola?
- B...barátom.
- Ki a te udvarlód? Ha szabad megtudnom Hmm?
- Hát izé...
- Én vagyok a lánya párja uram.- szolaltam meg.
- Te?
- Igen.
- Most azonnal tűnj a házamból.- mutatott az ajtóra.
- De apa, anya ezt nem tehetitek mert .ár eléggé nagy vagyok hogy el tudjam dönteni hogy kút szeretek és kivel fogok össze költözni.
- Hogy mit csinálni?- kérdezték a szülei.
- Jól hálotatok össze költözök Neymarral.
- Na aztán nem.
- Pedig de és most menjetek ki a szobából hadj tudják mindent össze pakolni.
Majd megfogtak magukat és kimentek a szobából.
- Szivem jól vagy?- kérdeztem.
- Persze.
- Segítsek?
- Igen hogy minél hamarabb elmenjünk innen és látod én mondtam hogy ez lesz és így fognak reagálni.
- Jolvan most nyugodj meg és pakoljunk össze és menjünk.

Nagyjából úgy 1 óra alatt össze pakoltunk és levittem a kocsiba a két bőröndöt meg úgy négy utazos táskát.
Beültünk a kocsiba és elmentünk hozzám ahol kipakoltunk és pihentünk.

Lola szemszöge:

Miután vissza értünk Neymarhoz kipakoltunk és csak pihentünk megneztünk egy filmet majd le fürödtem majd Neymar is és elmentünk aludni.

Másnap reggel Neymar nem volt mellettem.
A keresésére indultam, de nem találtam sehol.
Lehet edzésre ment?
Nem tudom mindegy, de majd ha rendesen felébredtem akkor felhívom.
Gyors lefőztem magamnak egy kávét majd meg is ittam a keserű de egyben édes italt.
Majd neki álltam szendvicset csinálni mert nagyon éhes voltam.
Miközben vettem elő a hozzá valókat valaki hátulról ölelt és éreztem finom illatát.
- Jó reggelt szerelmem!-köszöntött.
- Jó reggelt de szabad kérdeznem hogy hol voltál?- érdeklődtem hátha megtudom hogy miért nem volt itt korábban.
- Kyliannàl voltam mert áthivott hogy megkérdezze hogyan vagyok/vagyunk.
- Ohh már értem és jól vagy nem fáj semmid?- kérdeztem a csatárt mikor megfordultam és a kezemből a pultra tettem a leendő szendvics hozzávalóit.
- Jól vagyok.
- Akkor jó kérsz te is?
- Nem már ettem odafelé egy szendvicset meg ittam egy kávét.
- Rendben és akkor ma mit csináljunk? - kérdeztem mielőtt már a kész szendvicsembe haraptam bele és mit ne mondjak nagyon finom volt.
-Nem tudom mit szeretnél?- kérdezte miközben leült a konyha pult előtti bárszekre.
-Hát először is ki kéne takarítani, mert olyan kupi van hogy csak na aztán nem tudom.- javasoltam.
- Nem tudom én másra gondoltam.- huzogatta a szemöldökét én meg elvörosödtem.
- Majd ha készen vagyunk és marad rá idő akkor talán.
- Hát akkor nagyon gyorsan takaritsunk.
- Jo de előtte befejezem a reggelit utána rendbe szedem magam és utána takarithatunk!
- Takarithatunk?
- Igen te is segítesz!
- Ahh Rendben.

Majd egy másfél óra múlva készen is voltunk.
Miután elpaklltam mindent neki álltunk ebédet készíteni.
Majd miután meg csináltam a tésztát Ney mondta, hogy ő akarja csinálni a szószt.
Nem ellenkeztem had csinálja csak legalább nem azzal nyaggat, hogy mikor leszünk már kész.
Addig én a kanapét befoglaltam és néztem valami sorozatot amin sikeresen el is aludtam.

Sziasztok!
Sok késsésel megérkezett az újabb rész!
Sajnos az iskola miatt nincs annyi időm írni de igyekszem minél hamarabb hozni a következő rész, és remélem tetszik!
Még egyszer bocsánat a késésert!🥰🥰❤

Szerelem és más bajok...•~Neymar Jr.~•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora