16. Czemu zawsze ja...

177 12 3
                                    

Pov. Julka
Obudziłam się, to był dzien jak każdy inny tylko że troszkę dziwniej się zaczął. Maciek zrobił mi pancakes do łóżka a zazwyczaj jemy płatki, O godzinie 11 zabrał mnie do Galerii gdzie poszliśmy do Douglasa gdzie Maciek kupił mi perfumy Ariany Grande "Sweet Like Candy" co mnie ździwiło bo zazwyczaj Maciek mi nie kupywał perfum, później zabral mnie na sushi i na bubble tea, wracaliśmy naszym parkiem i zjedliśny te same lody co na naszym pierwszym spotkaniu było super następnie poszliśmy na malą plaże przy parku i zrobiliśmy piknik i patrzyliśmy na zachód słońca. Po paru chwilach Maciek powiedział że musi mi coś powiedzieć.... Czegoś czego bałam się najbardziej...

Pov. Maciek
Dziś zrobilem Julce mnóstwo niespodzianek aż w kończu musiałem jej coś powiedzieć, wyprowadzam się do Wrocławia, nie chciałem mówić tego Julce ale moi rodzice się rozstali a ja jade z tatą....

M-Musze ci coś powiedzieć...
J-Co tam?
M-Ja... Ja
J-?
M-Wyprowadzam sie do Wrocławia...
J-Co...

Pov. Julka
Zaczęłam płakać i powoli iść w stronę domu ale Maciek mnie złapał za nadgarstek, przyciągnął do siebie i pocałował, wytlumaczyl co sie dzieje, wybaczylam ale poszlam już do domu.. resztę dnia przeryczałam w poduszce. Sonia mnie pocieszała a mama pojechała do sklepu po lody, pomyślalam dlaczego zawsze ja... Zawsze mi przytrafią sie takie przygody, ale stwierdziłam że los tak już chce... Gdy zadzwoniłam do Maćka ten nie odebrał tylko wysłał zdjęcie z auta, to znaczy że już wyjechał. Założyłam jego bluzy i zaczęłam wyciągac z pod łóżka nasz album z zdjęciami, po chwili był już cały mokry...

Pov. Natalia
Julka do mnie zadzwoniła, opowiedziała mi i wszystkim, szybko poszłam do maka kupić jej jedzonko a później do sklepu po lody, Maciek rozmawial z Karolem a on mi o tym powiedział, wiedziałam że on pojedzie ale nie sądziłam że Julka tak mocno to odbierze

Pov. Julka
Nati do mnie przyszła i kupiła mi jedzenie i lody, oglądałyśmy razem serial i się świetnie bawiłyśmy, zadzwonilyśmy do Moni która za 15 minut przyszła i razem z nami oglądała, zrobilyśmy snapa i wysłałyśmy do wszystkich z moich znajomych, no właśnie do Macka też, który tylko wyświetlił i napisał "👍"

Uwu zabijcie mnie

Skądś cię znam... | Julia Żugaj x SheoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz