7. Bölüm

56 4 5
                                    

" neden bana bakıp gülümsemeye devam ediyorsun "
" Sadece bir damla gözyaşı bile yeter halbuki."

Şarkı: Cry for me

Gözlerimi hastane odasında açtığımda yutkundum. Bembeyaz bir odayı kısa bir şekilde inceleyip, kolumda serum takılı olduğunda direk kötü şeyler sezmiştim. Buraya neden geldim? Ne zaman geldim ? Gibi sorular aklıma düşmüştü. O anı hatırlamıyorum neden buraya geldiğimi,fakat bunları öğrenmem gerekiyordu elbet. Biraz yorgundum direk bu yataktan kalkmak istemiyordum birde serum vardı değil mi ? Koparırsam tekrar takılmak zorunda kalıcaktı ve bu acıyı yeniden yaşamak istemediğim için ayağa kalkmaya denedim. Yataktan yavaş yavaş ayağa kalmaya başarıp, olduğum yerde durdum. Kolum hele serumlu iken hiçbir yere gidemezdim.

Bu odada yalnızdım kimse yoktu ama . Asıl bu olayı merak ediyordum.Ne yaşanmıştı da hastanelere düşmüştüm belki bir basit bayılma falandır. Kapı gıcırdıma sesi gelince direk o tarafa döndüm. Gelen kişiyi kardeşlerim ya da annem ve babamı bekliyordum ama hiç de öyle olmadı. Gelen kişi tanımadığım bir çocuktu tahminen benim yaşlarımda liseli idi. Kaşlarım çatık bir şekilde ona bakıyordum. Elinde iki küçük poşetleri fark ettim. Odada bulunan koltuklara koyup , yanıma doğru ilerleyerek bana doğru geliyordu. Beklediğim bu kişi değildi niye tanımadığım biri beni kurtarmak zorundaydı. Çocuk gülümseyerek önüme gelen bir saç tutamını kulağıma doğru koyunca , rahatsız olmuştum bu davranışından tanımadığım birinin bana dokunması resmen tacizlikti.

" Sizi tanımıyorum bana dokunmayın bu resmen tacizlik . "

Dedim. Karnıma doğru baktım. İstediğim ince bele ve bacaklara sahiptim Damla dan bile daha çok zayıflamıştım. Ama bu istediğim değildi belki biraz daha kilo yakabilirdim.

" Merhaba ben Tuna senin okulunun basketbol maçı düzenlemişti bende karşı takım dayım seni okulun içinde bayılırken gördüm. Herkes basketbol maçı olduğu için dışarıdaydı kimse seni görmediği için maç yarısında beden hocasından bir bahane ile içeri girip , seni hastaneye götürdüm. "

Bana baktı sırıttı. Poşetlerin içinde iki adet zeytin poğaça ve vişne suyunu çıkarıp , ve bir tane supangle tatlısını çıkardı. Karnım zil çalmıştı. Ona bana vermesi için tatlı bakışlar atmaya başladım. Belki kendisi için aldı Irmak. Niye direk atlama peşindesin. Bakışlar atmaya kestim onu izlemeye başladım yakışıklı bir yüzü vardı.

" Niye sessizsin detayları öğrenmek istemiyor musun? "

Öğrenmek istiyordum ama doğru söylediğini nerden anlayacaktım belki yalan söylüyordur. Onaylıyor bir şekilde baktım ona. Sessizliğimi korudum.

" Tebrikler anoreksiyasın ondan bana da çok zayıf gelmiştin. Ama tatlı bir yüzün var itiraf etmem gerekirse."

Bir süre durdu. Ne ara konu tatlı bir yüze geçmişti. Çabuk konu değiştiriyordu tebrikler bir Nobel ödülü kazandınız (!)

" Acıkmış gözüküyorsun istersen getirdiklerindem verebil- "

" Gerek yok aç değilim tokum hem sen kendine bir şeyler almışsın beni düşünme yani. "

Deyip sözünü kesmiştim. Söz kesme huyu vardı benim genelde heyecanlandığımda oluyordu ama bu kez bir heyecan yoktu bir kabalık gibi bir şey yapmıştım.

Gözlerim sadece sana ait  ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin